Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00244 004797 14986541 na godz. na dobę w sumie

autor: Aneta Jakubiak-Mirończuk

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +4
2016-11-03
Alternatywne a sądowe rozstrzyganie sporów sądowych - ebook/pdf
Alternatywne a sądowe rozstrzyganie sporów sądowych - ebook/pdf
Aneta Jakubiak-Mirończuk
Wolters Kluwer

Stan prawny na 1.01.2008 r.

Alternatywne formy rozwiązywania (AlternativeDispute Resolution) sporów sądowychzyskały ogromną popularność na świeciei w Europie, w tym także w Polsce. Funkcjonująone zarówno jako część wymiaru sprawiedliwości,jak i poza nim. Ilość tych metod oraz ichdynamiczny rozwój zmienia model stosowaniaprawa i otwiera przed uczestnikami sporównowe możliwości. Niniejsza publikacja...
Negocjacje dla prawników. Prawo cywilne - ebook/pdf
Negocjacje dla prawników. Prawo cywilne - ebook/pdf
Aneta Jakubiak-Mirończuk
Wolters Kluwer
Prawnicy musza posiadac podstawowe umiejetnosci negocjacyjne, a takze dysponowac szeregiem subtelnych narzedzi niezbednych w negocjacjach wieloaspektowych. W negocjacjach korzysta sie z zasad, technik i strategii, których stosowanie pozornie wzajemnie sie wyklucza. Sama wiedza o zasadach i technikach nie pozwala jednak skutecznie negocjowac. Zasadniczym pytaniem jest dlaczego wlasnie te, a nie inne narzedzia powinny zostac zastosowane...
2013-12-06
Wyznaczanie celów  - ebook/pdf
Wyznaczanie celów - ebook/pdf
Aneta Jakubiak-Mirończuk
Wiedza i Praktyka

Dobrze zdefiniowane cele stanowią odpowiednie narzędzie motywacyjne w pracy Twoich handlowców, dzięki któremu będą świadomi, jakie masz wobec nich wymagania i czemu służy ich praca. We właściwym ich określeniu pomoże niniejsza publikacja, z lektury której dowiesz się m.in. jak wyznaczyć cel, aby osiągnąć to, co zostało zaplanowane, jak określać cel strategiczny i ustalać działania operacyjne...

2013-12-04
Prezentacja wyników  - ebook/pdf
Prezentacja wyników - ebook/pdf
Aneta Jakubiak-Mirończuk
Wiedza i Praktyka

Do obowiązków szefa należy prezentowanie wyników działalności handlowej przed większym audytorium. Lektura niniejszej publikacji podpowie Ci, w jaki sposób przedstawić nawet negatywne wyniki, jak przygotować się do prezentacji, aby przekonać słuchaczy i jak przezwyciężyć tremę, by dobrze wypaść w oczach słuchaczy.