Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00600 014069 17191867 na godz. na dobę w sumie

autor: Barbara Kudra

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +6
2017-02-13
Słowo we współczesnych dyskursach - ebook/pdf
Słowo we współczesnych dyskursach - ebook/pdf
Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra, Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz-22%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
W dzisiejszym świecie wiedza o sposobach budowania i funkcjonowania dyskursów, ich rodzajach i bogactwie, jest niezbędna nie tylko naukowcom, ale przede wszystkim uczestnikom tych dyskursów. Publikacja rejestruje stan współczesnych dyskursów w ich szerokim spektrum, począwszy od medialnych, poprzez naukowe, edukacyjne, prawno-administracyjne, aż po filozoficzne. Niezmiernie interesująco wypadają badania...
2017-02-12
Kicz w języku i komunikacji - ebook/pdf
Kicz w języku i komunikacji - ebook/pdf
Barbara Kudra, Katarzyna Szkudlarek-Śmiechowicz-21%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kicz to zjawisko trudne do zdefiniowania, nieostre i przede wszystkim – monosubiektywne. Jest więc czysto intuicyjną normą estetyczną (efektem estetyzacji) czy szerzej − aksjologiczną. Jeszcze w XIX w. pojęcie to dotyczyło malarstwa, obecnie zostało rozszerzone na wszelkie sfery życia. Kicz nabrał charakteru zjawiska ponadstylowego. Co więcej – stał się jednym z kanałów komunikowania...
Komunikowanie publiczne Zagadnienia wybrane - ebook/pdf
Komunikowanie publiczne Zagadnienia wybrane - ebook/pdf
Barbara Kudra, Elwira Olejniczak-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 W publikacji uzyskujemy odpowiedź na pytania: czym jest komunikowanie (się), jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą, jaki jest w nim udział języka, jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie.
Praca zawiera standardową i niestandardową wiedzę dotyczącą różnych kwestii związanych z komunikowaniem publicznym, a także zestaw lektur do omawianych zagadnień...
2017-02-02
Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów - ebook/pdf
Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów - ebook/pdf
Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu...

2015-07-17
Słowo we współczesnych dyskursach  - ebook/pdf
Słowo we współczesnych dyskursach - ebook/pdf
Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra, Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz
Uniwersytetu Łódzkiego

W dzisiejszym świecie wiedza o sposobach budowania i funkcjonowania dyskursów, ich rodzajach i bogactwie, jest niezbędna nie tylko naukowcom, ale przede wszystkim uczestnikom tych dyskursów. Publikacja rejestruje stan współczesnych dyskursów w ich szerokim spektrum, począwszy od medialnych, poprzez naukowe, edukacyjne, prawno-administracyjne, aż po filozoficzne. Niezmiernie interesująco wypadają badania...

2014-07-20
Komunikowanie publiczne Zagadnienia wybrane - ebook/pdf
Komunikowanie publiczne Zagadnienia wybrane - ebook/pdf
Barbara Kudra, Elwira Olejniczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji uzyskujemy odpowiedź na pytania: czym jest komunikowanie (się), jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą, jaki jest w nim udział języka, jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie.

Praca zawiera standardową i niestandardową wiedzę dotyczącą różnych kwestii związanych z komunikowaniem publicznym, a także zestaw lektur do omawianych zagadnień...