Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00248 004294 18755103 na godz. na dobę w sumie

autor: Bartłomiej Stolarczyk

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +5
2020-05-30
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - audiobook
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - audiobook
Bartłomiej Stolarczyk
Helion

Skrzynka pełna udanych rozmów.

„Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami...

2020-02-27
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. Wydanie II rozszerzone - audiobook
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. Wydanie II rozszerzone - audiobook
Bartłomiej Stolarczyk
Helion

Nikt nie zadba o Ciebie lepiej niż Ty sam!

'Bądź grzeczny', 'czekaj na swoją kolej', 'nie krzycz', 'bądź miły, uśmiechnięty i dobrze wychowany, a świat to doceni, zauważy cię i nagrodzi'... Takie i podobne przekazy od maleńkości słyszymy z ust rodziców, dziadków i nauczycieli. Mają uczynić z nas ludzi kulturalnych, szanujących innych, zdolnych do współpracy. Wszystko byłoby w porządku...

2017-02-21
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Bartłomiej Stolarczyk-50%
Onepress

Skrzynka pełna udanych rozmów

„Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki...








2017-02-20
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. Wydanie II rozszerzone - książka
Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności. Wydanie II rozszerzone - książka
Bartłomiej Stolarczyk-35%
Onepress

Nikt nie zadba o Ciebie lepiej niż Ty sam!

„Bądź grzeczny”, „czekaj na swoją kolej”, „nie krzycz”, „bądź miły, uśmiechnięty i dobrze wychowany, a świat to doceni, zauważy cię i nagrodzi”… Takie i podobne przekazy od maleńkości słyszymy z ust rodziców, dziadków i nauczycieli. Mają uczynić z nas ludzi kulturalnych, szanujących innych, zdolnych do współpracy. Wszystko byłoby w porządku...


2011-02-03
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz - książka
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz - książka
Bartłomiej Stolarczyk
Onepress
  • Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta?
  • Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut?
  • Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom?
  • Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)?

Jak wydzwonić swój sukces?

Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał...