autor: Bogdan Greg&or
NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +1
2015-07-16
![Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf [Bogdan Greg&or, Magdalena Kalińska-Kula] Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0501628/050/cover/0/978-83-7969-764-9_PDF.jpg)
Bogdan Greg&or, Magdalena Kalińska-Kula |
Uniwersytetu Łódzkiego |
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi... |