Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00228 004242 18660020 na godz. na dobę w sumie

autor: Ewelina Tyc

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +3
2018-05-27
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program śniadaniowy. Komunikat polimodalny z perspektywy lingwistyki dyskursu - ebook/pdf
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program śniadaniowy. Komunikat polimodalny z perspektywy lingwistyki dyskursu - ebook/pdf
Ewelina Tyc-14%
Uniwersytet Śląski

Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata?. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez dwadzieścia jeden lat. Był to okres dużych zmian nie tylko w polskiej telewizji, lecz także w ogóle w mediach masowych.

„Telewizja na śniadanie”, bo taka idea przyświeca porannym pasmom, jest w Polsce chętnie oglądana...

2016-10-18
Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - ebook/pdf
Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - ebook/pdf
red. Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc-26%
Uniwersytet Śląski

Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem...

2016-04-04
Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - ebook/pdf
Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - ebook/pdf
red. Iwona Loewe, Ewelina Tyc, Aleksandra Kalisz-26%
Uniwersytet Śląski

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie...