Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00071 006004 15935234 na godz. na dobę w sumie

autor: Henryk Mruk

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2017-09-30
Marketingowe zarządzanie apteką - ebook/pdf
Marketingowe zarządzanie apteką - ebook/pdf
Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.

W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego...




2017-09-28
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...