Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00093 006701 15374169 na godz. na dobę w sumie

autor: Iryna Manczak

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +4
2016-02-27
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Andrzej Szromnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
2015-10-21
Targi w gospodarce rynkowej - ebook/pdf
Targi w gospodarce rynkowej - ebook/pdf
Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki-33%
edu-Libri
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach.

Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych...








2015-01-22
Targi w gospodarce rynkowej - ebook/epub
Targi w gospodarce rynkowej - ebook/epub
Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak
edu-Libri

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach.

Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee...

2015-01-15
Targi w gospodarce rynkowej - ebook/epub
Targi w gospodarce rynkowej - ebook/epub
Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki
edu-Libri
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych...