Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01208 015391 16013870 na godz. na dobę w sumie

autor: Iwona Lupa

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2016-10-24
Wybrane aspekty badawcze. Gospodarka, Zarządzanie, Innowacje TOM I (red.) Ireneusz Miciuła - ebook/pdf
Wybrane aspekty badawcze. Gospodarka, Zarządzanie, Innowacje TOM I (red.) Ireneusz Miciuła - ebook/pdf
Iwona Lupa, Sylwia Stachowska, Artur Sawicki, Kinga Kozłowska, Iwona Białomazur, Tadeusz Trębacz, Ewelina Franke, Bożena Freund, joanna Kadłubska, Anna Nurzyńska, Henryk Wojtaszek-18%
Wydawnictwo Naukowe Sophia
Słowem autora
Monografia jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich w obszarze nauk ekonomicznych i szeroko pojętych innowacji. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk ekonomicznych w dziedzinie ekonomii, finansów i zarządzania. W pierwszym rozdziale określono znaczenia mediów społecznościowych w procesie selekcji kandydatów do pracy oraz wskazano na etyczne i prawne implikacji...







2016-08-27
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw - ebook/pdf
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE w marketingu i zarządzaniu. Wybrane zagdanienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw - ebook/pdf
Iwona Lupa
Wydawnictwo Naukowe Sophia

Słowo autora

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu...