Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00612 009063 20643344 na godz. na dobę w sumie

autor: Jacek Pogorzelski

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +4
2014-12-19
Partnerstwo publiczno-prywatne w sferze użyteczności publicznej - ebook/pdf
Partnerstwo publiczno-prywatne w sferze użyteczności publicznej - ebook/pdf
Jacek Pogorzelski
Wolters Kluwer
'Książka jest poświęcona organizacji usług w sferze użyteczności publicznej realizowanych w formie partnerstwa publiczno-prywatnego. Autor wyodrębnia i analizuje zagadnienia efektywności partnerstwa publiczno-prywatnego dla fazy inwestycyjnej i fazy operacyjnej, z uwzględnieniem polskich warunków prawnych i ekonomicznych. Udowadnia, że dostarczanie dóbr publicznych przez partnerstwo publiczno-prywatne może być bardziej efektywne niż...
2014-06-27
Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf
Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf
Jacek Pogorzelski
Wolters Kluwer

'Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem' - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka...






2011-06-30
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania - książka
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania - książka
Jacek Pogorzelski
Onepress

Nigdy się nie poddawaj!

  • Nie daj się przytłoczyć rzeczywistości
  • Odszukaj w sobie energię, by osiągnąć wyznaczony cel
  • Zdobądź umiejętności niezbędne do zrealizowania swoich zamierzeń

Bezbłędne zarządzanie sobą

Zatrzymaj się na chwilę i zadaj sobie proste pytania: 'Czy spoglądając na swoje życie zawodowe lub osobiste, możesz śmiało powiedzieć, że znajdujesz się dokładnie w tym miejscu...

2010-02-22
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka
Jacek Pogorzelski
Onepress

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora

Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie...