autor: Jacek Pogorzelski
NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +4
2014-12-19
![Partnerstwo publiczno-prywatne w sferze użyteczności publicznej - ebook/pdf [Jacek Pogorzelski] Partnerstwo publiczno-prywatne w sferze użyteczności publicznej - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0401403/040/cover/0/379596-partnerstwo-publiczno-prywatne-w-sferze-uzytecznosci-publicznej.jpg)
Jacek Pogorzelski |
Wolters Kluwer |
'Książka jest poświęcona organizacji usług w sferze użyteczności publicznej realizowanych w formie partnerstwa publiczno-prywatnego. Autor wyodrębnia i analizuje zagadnienia efektywności partnerstwa publiczno-prywatnego dla fazy inwestycyjnej i fazy operacyjnej, z uwzględnieniem polskich warunków prawnych i ekonomicznych. Udowadnia, że dostarczanie dóbr publicznych przez partnerstwo publiczno-prywatne może być bardziej efektywne niż... |
2014-06-27
![Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf [Jacek Pogorzelski] Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0206052/020/cover/0/131013.jpg)
Jacek Pogorzelski |
Wolters Kluwer |
'Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem' - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka... |
2011-06-30
![Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania - książka [Jacek Pogorzelski] Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania - książka](/catalog/ebooki/002609/002/cover/0/kodsku.jpg)
Jacek Pogorzelski |
Onepress |
Nigdy się nie poddawaj!
Bezbłędne zarządzanie sobąZatrzymaj się na chwilę i zadaj sobie proste pytania: 'Czy spoglądając na swoje życie zawodowe lub osobiste, możesz śmiało powiedzieć, że znajdujesz się dokładnie w tym miejscu... |
2010-02-22
![(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka [Jacek Pogorzelski] (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka](/catalog/ebooki/002478/002/cover/0/remark.jpg)
Jacek Pogorzelski |
Onepress |
Kreowanie markowej rzeczywistości
Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie... |