Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00093 005620 18757899 na godz. na dobę w sumie

autor: Jadwiga Stawnicka

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +6
2020-05-21
Bliżej ludzi. Społeczno - edukacyjne działania Policji na rzecz bezpieczeństwa - ebook/pdf
Bliżej ludzi. Społeczno - edukacyjne działania Policji na rzecz bezpieczeństwa - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka, Iwona Klonowska, Rafał Kochańczyk
Oficyna Wydawnicza „Humanitas"

W niniejszej książce poruszono problematykę, której hasło przewodnie brzmi „Policja bliżej ludzi”. Na tę kwestię autorzy spoglądają z perspektywy trzech filarów uspołecznienia Policji: przywracania posterunków, współpracy dzielnicowych ze społecznościami lokalnymi oraz z perspektywy oceny funkcjonowania Krajowej Mapy Zagrożeń Bezpieczeństwa przez jej użytkowników. Niniejsza książka kierowana jest do funkcjonariuszy Policji...

2018-07-18
Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa nową formą dialogu polskiej Policji ze społecznością lokalną na rzecz bezpieczeństwa wewnętrznego. Aspekt społeczno-pedagogiczny - ebook/pdf
Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa nową formą dialogu polskiej Policji ze społecznością lokalną na rzecz bezpieczeństwa wewnętrznego. Aspekt społeczno-pedagogiczny - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka, Iwona Klonowska-22%
Wyższa Szkoła Humanitas
Przed dwoma laty przed Policją postawiono zadanie stworzenia nowego narzędzia, służącego między innymi do aktywizacji społeczności lokalnych. Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa jest platformą wymiany informacji między obywatelami a Policją. Mapa od 5 października 2017 r. obejmuje swoim zasięgiem całą Polskę. Funkcjonowanie Krajowej Mapy Zagrożeń Bezpieczeństwa związane jest z działaniami budującymi świadomość społeczną...
2017-02-12
Polityka bezpieczeństwa w województwie śląskim - ebook/pdf
Polityka bezpieczeństwa w województwie śląskim - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka-20%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Niniejsza książka przeznaczona jest dla wszystkich podmiotów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i porządek publiczny nie tylko w województwie śląskim, ale i w całym kraju. Stanowi źródło wiedzy również dla studentów kierunków Bezpieczeństwo wewnętrzne i Bezpieczeństwo narodowe. Powinna także zainteresować pracowników administracji publicznej szczebla rządowego i samorządowego...
2017-02-10
Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii - ebook/pdf
Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka-50%
Uniwersytet Śląski
Książka zawiera projekty 10 szkoleń dla funkcjonariuszy Policji. Zaprezentowane projekty mogą być przydatne w przygotowaniu oraz prowadzeniu szkoleń dla funkcjonariuszy Policji, w tym zarówno kadry kierowniczej, jak i policjantów ogniwa patrolowo-interwencyjnego, dzielnicowych, a także policjantów pionu kryminalnego. Są to szkolenia doskonalące kompetencje komunikacyjne i kompetencje społeczne funkcjonariuszy Policji w 10-ciu obszarach...
2016-10-23
Dyskurs o bezpieczeństwie z perspektywy lingwosecuritologii - ebook/pdf
Dyskurs o bezpieczeństwie z perspektywy lingwosecuritologii - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka-25%
Uniwersytet Śląski

Monografia otwiera w nauce miejsce na dyskusje i analizy z udziałem przedstawicieli Policji i służb bezpieczeństwa w ramach nowej subdycsypliny interdyscyplinarnej lingwosecuritologii. Jest to dziedzina z pogranicza nauk humanistycznych i społecznych, która będzie wykorzystywać teoretyczna i praktyczna wiedzę  o języku dla potrzeb nauk o bezpieczeństwie. W rozdziale pierwszym omówiono pojęcia dyskursu i dyskursu kryzysowego z perspektywy...

2016-05-11
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka-20%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania...