Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01768 018168 16939610 na godz. na dobę w sumie

autor: Jay Conrad Levinson

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +4
2006-11-30
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher-90%
Onepress

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta...

2006-06-12
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - książka
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - książka
Jay Conrad Levinson
Onepress

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?

Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku...



2006-03-16
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - książka
Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Onepress

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika...

2005-12-14
Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes - książka
Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes - książka
Jay Conrad Levinson
Onepress

Zastosuj taktykę partyzancką w promowaniu swojej firmy

  • Zaplanuj działania marketingowe
  • Znajdź partnerów, którzy pomogą Ci w promocji
  • Wykorzystaj potencjał Internetu
  • Zadbaj o wizerunek swojego przedsiębiorstwa

Partyzanci i marketing? Co wspólnego może mieć jedno z drugim? Wbrew pozorom wiele. Poznawaliśmy już możliwości zastosowania w marketingu nauk wybitnych strategów wojennych dowodzących ogromnymi armiami...