autor: Joanna Buchalska
![Monografie LEX. Nazwisko jako przedmiot ochrony w prawie polskim - ebook/pdf [Joanna Buchalska] Monografie LEX. Nazwisko jako przedmiot ochrony w prawie polskim - ebook/pdf](/catalog/ebooki/050394/050/cover/0/978-83-264-8612-8_PDF.jpg)
Joanna Buchalska |
Wolters Kluwer Polska |
Joanna Buchalska - doktor nauk prawnych, adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie; asystent sędziego w Sądzie Najwyższym; autorka i współautorka publikacji dotyczących prawa własności przemysłowej i prawa autorskiego, m.in. monografii Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego (Warszawa 2013). Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki ochrony nazwiska na gruncie prawa cywilnego... |
![Prawo własności intelektualnej - ebook/pdf [Joanna Sieńczyło-Chlabicz, Joanna Banasiuk, Joanna Buchalska] Prawo własności intelektualnej - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0205289/020/cover/0/143571.jpg)
Joanna Sieńczyło-Chlabicz, Joanna Banasiuk, Joanna Buchalska-8% |
Lexis Nexis |
Prawo własności intelektualnej jest pierwszym podręcznikiem akademickim, który łącznie ujmuje podstawową problematykę dotyczącą prawa autorskiego i prawa własności przemysłowej. Drugie wydanie zawiera nowe zagadnienia z zakresu prawa autorskiego, a zwłaszcza: prawo autorskie w internecie, zjawisko piractwa komputerowego, problematykę plagiatu oraz ochronę baz danych. Ponadto znacznie poszerzono część dotyczącą prawa własności... |
![Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego - ebook/pdf [Joanna Buchalska] Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0202962/020/cover/0/155215.jpg)
Joanna Buchalska-8% |
Lexis Nexis |
Budowanie przewagi konkurencyjnej w trudnych gospodarczo czasach nie jest proste. Z pewnością ważnym czynnikiem, który może podnieść konkurencyjność towarów, a tym samym przyczynić się do sukcesu rynkowego firmy, może być atrakcyjne wzornictwo.
Wzór przemysłowy nie tylko może istotnie przyczynić się do wzrostu poziomu sprzedaży produktu, lecz najczęściej stanowi niezwykle znaczący element strategii marketingowej... |