Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00329 006300 20579845 na godz. na dobę w sumie

autor: Katarzyna Książkiewicz

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2017-03-27
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński-50%
Onepress

Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!

Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza...





2015-01-20
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center - ebook/pdf
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center - ebook/pdf
Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz-50%
Onepress

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
  • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
  • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
  • Co może być przyczyną tego...