Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00461 005860 19019768 na godz. na dobę w sumie

autor: Kelly L. Murdock

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +5
2012-06-25
3ds Max 2012. Biblia - książka
3ds Max 2012. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion

Kompletny podręcznik dla użytkowników 3ds Max!
Obejmuje 3ds Max 2012 i 3ds Max 2012 Design

  • Twórz wizualizacje i efekty do filmów, programów telewizyjnych oraz gier
  • Naucz się modelować, animować i renderować
  • Ćwicz i perfekcyjnie wykorzystuj narzędzia 3ds Max

Ciężko w to uwierzyć, ale minęło już ponad dwadzieścia lat od wydania pierwszej wersji 3ds Max. To, co potrafi najnowsza wersja programu...

2010-05-24
3ds Max 2010. Biblia - książka
3ds Max 2010. Biblia - książka
Kelly L. Murdock-35%
Helion
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację 3D!

3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki...

2009-09-24
3ds Max 2009. Biblia - książka
3ds Max 2009. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację!

3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości...

2007-05-10
3ds Max 8. Biblia - książka
3ds Max 8. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion

Kompendium wiedzy
o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D

  • Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania
  • Utwórz złożone modele i zaaranżuj scenę animacji
  • Zdefiniuj materiały i tekstury, korzystając z nowych sposobów mapowania
  • Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów
  • Wykonaj renderingi próbne i finalne

3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej...

2002-04-15
3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia - książka
3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia - książka
Kelly L. Murdock
Helion

Modelowanie to podstawa -- fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele...