autor: Łukasz Jasiński
NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2017-03-27
![Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf [Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński] Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021572/002/cover/0/telsku.jpg)
Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński-50% |
Onepress |
Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza... |
2015-01-20
![Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center - ebook/pdf [Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz] Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0021177/002/cover/0/swtele.jpg)
Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz-50% |
Onepress |
Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
|