Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00069 003762 18680617 na godz. na dobę w sumie

autor: Maciej Ślużyński

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +9
Maciej Ślużyński
2018-01-09
Przypadkowy detektyw - ebook/epub
Przypadkowy detektyw - ebook/epub
Maciej Ślużyński
RW 2010

W odciętym przez lawinę schronisku dochodzi do zabójstwa. Na pierwszy rzut oka wszyscy są podejrzani, chociaż wychodzi na to, że nikt z obecnych nie mógł zamordować jednego z gości. Ale trup przed gankiem jest i coś z tym trzeba zrobić.

Na szczęście na miejscu jest detektyw. Zupełnie przypadkiem i… zupełnie przypadkowy. Wiedzę o tym, co i jak zrobić, czerpie głównie z przeczytanych książek...

2017-09-30
Cygara. Vademecum - ebook/epub
Cygara. Vademecum - ebook/epub
Maciej Ślużyński
RW2010
Poradnik dla młodych stażem aficionados, czyli osób, które po raz pierwszy zdecydują się sięgnąć po cygaro... Praktyczne rady jak kupować, jak otwierać, jak palić i jak przechowywać cygara, krótka historia cygar, słynni palacze, zbiór anegdot, cygarowa oś czasu i wiele innych cennych informacji. Z recenzji: Jestem amatorem, a dzięki tej książce nie sprawiam takiego wrażenia. Za uniknięcie blamażu bardzo uprzejmie Autorowi dziękuję...
2014-08-27
Reklamacje - ebook/epub
Reklamacje - ebook/epub
Maciej Ślużyński
RW 2010
Co sprawia, że mechanizmy wypracowane w świecie mediów i reklamy przed dziesiątkami lat nadal działają? Czemu, mimo upływu czasu, ludzie ciągle nabierają się na te same sztuczki marketingowców?

Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie „Marketing w praktyce w latach 2004–2006”. Dziś zaprezentowane są w nowej, poprawionej i uzupełnionej formie...

2013-04-04
W pełny biegu. Part one - ebook/pdf
W pełny biegu. Part one - ebook/pdf
Maciej Ślużyński
RW2010
Pierwsza polska powieść o świecie reklamy napisana przez człowieka z tego świata. Kulisy pracy agencji reklamowej, sekrety i sposoby, akcje i reakcje, działania i kontrdziałania. Podobno reklama kłamie. A czy ludzie reklamy także? Ważą czy lekceważą słowa? Chcesz wiedzieć, jak i nad czym pracują agencje reklamowe? Przeczytaj! Part one, część pierwsza, „zielona”. Jak zacząć pracę w agencji reklamowej...


2012-12-21
W pełnym biegu. Part one - ebook/epub
W pełnym biegu. Part one - ebook/epub
Maciej Ślużyński
Oficyna Wydawnicza RW 2010

Pierwsza polska powieść o świecie reklamy napisana przez człowieka z tego świata. Kulisy pracy agencji reklamowej, sekrety i sposoby, akcje i reakcje, działania i kontrdziałania. Podobno reklama kłamie. A czy ludzie reklamy także? Ważą czy lekceważą słowa? Chcesz wiedzieć, jak i nad czym pracują agencje reklamowe? Przeczytaj!

Jak zacząć pracę w agencji reklamowej? Można tak, jak zaczęła Emilia – przez przypadek...


Reklamacje. Felietony o reklamie - ebook/epub
Reklamacje. Felietony o reklamie - ebook/epub
Maciej Ślużyński-50%
Oficyna Wydawnicza RW 2010

Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci...



2011-12-29
19 razy byłem na Kubie - ebook/epub
19 razy byłem na Kubie - ebook/epub
Maciej Ślużyński-50%
Oficyna Wydawnicza RW 2010

To dziewiętnaście recenzji dziewiętnastu cygar kubańskich, wypalonych „własnoręcznie” (czy raczej – własnoustnie) przez Autora. Oprócz refleksji i opisów doznań smakowych zbiór zawiera także prawie sześćdziesiąt zdjęć z degustacji. Dla ciekawych, jak smakują najprawdziwsze „hawany” – lektura obowiązkowa.

2011-12-09
Cygara. Vademecum - ebook/epub
Cygara. Vademecum - ebook/epub
Maciej Ślużyński-50%
Oficyna Wydawnicza RW 2010

Poradnik dla młodych stażem aficionados, czyli osób, które po raz pierwszy zdecydują się sięgnąć po cygaro... Praktyczne rady jak kupować, jak otwierać, jak palić i jak przechowywać cygara, krótka historia cygar, słynni palacze, zbiór anegdot, „cygarowa oś czasu” i wiele innych cennych informacji.

Z recenzji:

„Jestem amatorem, a dzięki tej książce nie sprawiam takiego wrażenia...

2004-01-13
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Maciej Ślużyński
Onepress

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach...