Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00379 009372 20648379 na godz. na dobę w sumie

autor: Magdalena Kalińska-Kula

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +3
2019-03-26
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzaniu organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m...

2015-10-21
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-100%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...
2015-07-16
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich  - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Greg&or, Magdalena Kalińska-Kula
Uniwersytetu Łódzkiego

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...