Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00267 005622 18998708 na godz. na dobę w sumie

autor: Marek Staniszewski

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +3
2009-12-10
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - książka
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - książka
Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski
Onepress

Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach

  • Astronomia ludzkich potrzeb
  • Fakty ukryte pod obrazem
  • Oko w oko z consumer insight
  • Poznawanie odbiorcy z bliska

'Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce' (prawo Murphy...ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo - i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest...

2009-06-24
Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie - książka
Strategiczny podstęp. Umiejętność wygrywania w biznesie - książka
Marek Staniszewski
Onepress
Albowiem można zaobserwować, że ludzie w różny sposób zdążają do celu, jaki każdy ma przed sobą, to jest do sławy i bogactwa: jeden oględnie, inny gwałtownie, jeden przemocą, inny podstępem, jeden cierpliwie, inny niecierpliwie -- a każdy tymi różnymi sposobami może tam dojść.
Niccoló Machiavelli, Książę

Gdyby w Twoim otoczeniu łatwe do przewidzenia było powiązanie przyczyn i skutków...






2009-02-02
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera - książka
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera - książka
Marek Staniszewski
Onepress
Sztuka myślenia strategicznego
  • teorie
  • rysunki
  • narzędzia
  • inspiracje
  • rozwiązania
  • niespodzianki

Twój atlas strategiczny. Legenda

Inspiracja
Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą -- przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych...