Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00392 007115 19981363 na godz. na dobę w sumie

autor: Ryszard Kłeczek

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2017-09-28
Zarządzanie marką - ebook/pdf
Zarządzanie marką - ebook/pdf
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall
Wolters Kluwer
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas...



2014-06-29
Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Wolters Kluwer

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności...