autor: Wojciech Grzegorczyk
![Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf [Wojciech Grzegorczyk] Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00653848/006/cover/0/e_1vap.jpg)
Wojciech Grzegorczyk-20% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające... |
![Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy - ebook/pdf [Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec] Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00624979/006/cover/0/e_17qi.jpg)
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec-24% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych... |
![Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf [Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska] Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00620366/006/cover/0/e_0wwn.jpg)
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska-21% |
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych... |