Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00462 006134 20991572 na godz. na dobę w sumie

autor: redakcja: Jan Kasprzycki-Rosikon

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +1
2013-04-08
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - książka
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - książka
Praca zbiorowa, redakcja: Jan Kasprzycki-Rosikon, redakcja: Jacek Piątkowski-68%
Onepress

Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych


Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów...