Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00103 009298 7431628 na godz. na dobę w sumie
Alterpop - numer 5 - wrzesień-październik 2012 - ebook
Alterpop - numer 5 - wrzesień-październik 2012 - ebook
Numer: Archiwum publikacji: numery archiwalne
Wydawca: Fundacja Alterpop Język publikacji: polski
ISSN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: e-prasa >> kobiece, lifestyle, kultura
Porównaj ceny (wydanie papierowe, wydanie cyfrowe).

Piąty numer magazynu popkulturalnego Alterpop zawiera 70 stron, na których można znaleźć:

– przeglądy premier płytowych, filmowych, książkowych oraz gier 
– wywiady z pisarzem Andrzejem Pilipiukiem i muzykiem Ryszardem Wolbachem (temat z okładki), 
– ekskluzywne recenzje płyt, filmów, książek i gier, 
– a dla fanów Johnny'ego Deppa: fragment jego nowej biografii.

Ponadto poruszamy kwestię squatingu w Polsce.


Darmowy fragment publikacji:


2 1 0 2 k i n r e i z d ź a p - ń e i s e z r w ) T A V 3 2 m y t w ( ł z 3 2 , 1 9 9 9 4 - 4 8 0 2 N S S I #5 Mam teorię dosyć obrazoburczą: dziś największą słabością mediów jest odbiorca. [...] Na rynku nie można abstrahować od tego, czego chce widz. To, że filmy Woody’ego Allena chodzą po godzinie 23, to nie jest wybór właściciela telewizji. To wybór widza, który chce o 20.00 oglądać rozrywkę przaśną. Telewizje komercyjne zwracają się w stronę większości, która woli „naparzankę”. Grzegorz Miecugow, TVN w wywiadzie dla Gazety Wyborczej Pisałem o tym we wstępniaku do poprzedniego numeru Alterpopa: „odbiorcy tworzą popyt na informacje i oni powinni decydować, czego i kogo chcą słuchać” oraz „nie poznalibyśmy Matki Madzi, gdyby w Polsce nie było takiego stada le- mingów przy odbiornikach”. Wypowiedź Miecugowa traktuję jako potwierdzenie mojej tezy, lecz mimo to dołączę się do krytyki, bo zrzucanie całej odpowiedzial- ności na widza nie jest do końca w porządku. Owszem, telewizja (jak i każde inne medium) musi sobie radzić finansowo. Zatem statystyki oglądalności stanowią priorytet. Lecz zawsze jest pewien mar- gines możliwości czy nadwyżka finansowa, część zysków możliwa do poświęce- nia na promocję wartościowych treści i dyskusji na wyższym poziomie. Ale to również kwestia formy, bo naprawdę trudną sztuką jest przybliżanie ważnych rzeczy w przystępny sposób. To właśnie staramy się robić w Alterpopie. Nasza wewnątrzredakcyjna for- muła brzmi: „tworzymy przewodnik dla ludzi otwartych na rozrywkę trochę lepszej jakości” oraz „koncentrujemy się na sprawach wartościowych, ujętych w atrakcyjną formę”. Na ile nam się to udaje – oceńcie sami. Życzę miłej lektury kolejnego numeru czasopisma Alterpop. Tadeusz Bisewski Redaktor naczelny Tadeusz Bisewski Redakcja Dawid Brykalski Karolina Joisan Wojciech Onyśków Kamil Downarowicz Okładka Alicja Reczek Korekta Natalia Kraszewska Magdalena Misuno Wydawca Słońce-Księżyc Alicja Bisewska ul. Gnieźnieńska 8/1 84-230 Rumia numer 4 lipiec-sierpień 2012 ISSN 2084-4999 Dźwięk: Obraz: Słowo: Interakcje:
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Alterpop - numer 5 - wrzesień-październik 2012
Numer:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również: