Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01135 013610 16010867 na godz. na dobę w sumie
9 Kompania - poradnik do gry - ebook/pdf
9 Kompania - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 67
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do taktycznej strategii czasu rzeczywistego „9 Kompania”, opowiadającej o radzieckiej interwencji wojskowej w Afganistanie. Znajdziecie tu dokładny opis przejścia wszystkich 10 misji składających się na radziecką kampanię w grze.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.1)
-Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.2)
-Misja 2 - Szlak panczszirski
-Misja 3 - 46 kilometr (cz.1)
-Misja 3 - 46 kilometr (cz.2)
-Misja 4 - Jeńcy (cz.1)
-Misja 4 - Jeńcy (cz.2)
-Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.1)
-Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2)
-Misja 6 - Platforma (cz.1)
-Misja 6 - Platforma (cz.2)
-Misja 7 - Rekruci (cz.1)
-Misja 7 - Rekruci (cz.2)
-Misja 8 - Daleki posterunek (cz.1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 20

Informacja o grze

9th Company: Roots of Terror to dynamiczna strategia czasu rzeczywistego (RTS), nawiązująca do udanego, rosyjskiego filmu wojennego z 2005 roku (znanego w Polsce jako 9. kompania).

Gra 9th Company: Roots of Terror, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry 9 Kompania autor: Paweł „PaZur_76” Surowiec Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Lesta Studio, Wydawca Noviy Disk, Wydawca PL Techland (c) 2008 GRY-OnLine S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. 9 Kompania – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Opis przejścia kampanii ___________________________________________ 4 Misja 1 „Lotnisko Bagram” ___________________________________________________ 4 Misja 2 „Szlak panczszirski” _________________________________________________ 10 Misja 3 „46 kilometr” _______________________________________________________ 15 Misja 4 „Jeńcy” ____________________________________________________________ 22 Misja 5 „Polowanie na Stingery” _____________________________________________ 29 Misja 6 „Platforma”_________________________________________________________ 35 Misja 7 „Rekruci”___________________________________________________________ 42 Misja 8 „Daleki posterunek” _________________________________________________ 48 Misja 9 „Kolumna” _________________________________________________________ 54 Misja 10 „Wzgórze” ________________________________________________________ 60 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 9 Kompania – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witaj w nieoficjalnym poradniku do taktycznej strategii czasu rzeczywistego, jaką jest 9 kompania, gry opartej na znakomitym rosyjskim filmie pod tym samym tytułem. Podobnie jak film opowiada ona o radzieckiej interwencji wojskowej w Afganistanie, która miała miejsce w latach 1979-89. Jako żołnierz radziecki wyruszasz z „bratnią pomocą” komunistycznemu rządowi Afganistanu – temat oryginalny, ale również śliski jak brzuch ryby... W poradniku znajdziesz dokładny opis przejścia wszystkich 10 misji składających się na radziecką kampanię w grze. Opis ten dotyczy średniego poziomu trudności (a nawet na nim zabawa nie jest prosta) i wersji 1.1 gry. Wzbogaciłem go o własnoręcznie wykonane (w pocie czoła) ryciny map, przedstawiające areny walk kolejnych scenariuszy kampanii. Cały system oznaczeń, którym posłużyłem się na mapach, obrazkach i w tekście - a prochu w tej materii nie wymyśliłem - powinien być dla Was, towarzyszu, czytelny i jasny. O ile nie nadużywacie samogonu... Paweł Pawłowicz Surowcow Strona: 3 9 Kompania – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia kampanii M i s j a 1 „ L o t n i s k o B a g r a m ” Strona: 4 9 Kompania – Poradnik GRY-OnLine Zadbaj o to, aby przed misją odpowiednio wyposażyć swoich ludzi (#1). Pamiętaj o zabraniu kilku najważniejszych elementów ekwipunku, czyli jednej lub dwu lornetek (1), radiostacji (2) i apteczki medycznej (3). Starałem się je przydzielać doświadczonym (4) żołnierzom (na początku masz ich zaledwie kilku), jeśli trzeba, zmieniając im broń na lżejszą (by mogli udźwignąć dodatkowy sprzęt). Broń dodatkową, jak rakietowe granatniki ppanc. (5) lub wymagającą specjalnych umiejętności strzeleckich (np. karabin maszynowy czy wyborowy), przydzielaj nie byle komu, ale ludziom, którzy mają pojęcie o posługiwaniu się nią – w tym celu spójrz na ich charakterystyki (6). Granaty dymne (7) proponuję wrzucać do plecaków sanitariuszom: by udzielić rannym w walce towarzyszom pierwszej pomocy, będą oni musieli odłożyć na bok swój kbk (karabinek), pozostając przez chwilę bezbronnymi – warto, by w takiej sytuacji zasłonili się najpierw dymem. Strzelcy wyborowi i celowniczowie karabinów maszynowych PK mogą dodatkowo dostać pistolety, zaś wykrywacze min (8) można przydzielać ludziom, którzy nie są jeszcze zbyt obciążeni (chociaż później dobrze jest, by otrzymywali je doświadczeni już w boju żołnierze). Możliwość wyboru tegoż masz w zakładce wsparcia (9). W tym scenariuszu nie gra ono jakiejś specjalnej roli (przynajmniej w moim odczuciu), więc to, jakie wsparcie wybierzesz (haubic czy samolotu szturmowego Su-25), jest chyba obojętne. # 1 # 2 Gra rozpoczyna się od sceny, w której kilku radzieckich żołnierzy wsiada do śmigłowca, a ten po krótkim locie zostaje zestrzelony przez mudżahedinów gdzieś w okolicy skrzyżowania dróg [#2]. Strona: 5 9 Kompania – Poradnik GRY-OnLine Twoje pierwsze zadanie w tym scenariuszu polega na opuszczeniu bazy, w której zaczynasz grę [mapa S] [#3], udaniu się na miejsce ostrzelania helikoptera [mapa 1] i znalezieniu oraz zniszczeniu oddziału brodatych odpowiedzialnego za atak na śmigłowiec. Na wykonanie tego zadania masz 30 minut (1). Do dyspozycji oddano Ci spory oddział sołdatów oraz dwa wozy bojowe – BWP-2 (2) i BTR-70 (3). Na rozwijanych listach po prawej znajdziesz nazwiska podległych żołnierzy (4) i nazwy pojazdów (5) – poszczególnych ludzi i pojazdy można wybierać po kliknięciu ich pozycji na listach. Podziel dostępnych żołnierzy na dwie mniejsze drużyny (6 i 7) i załaduj do wozów bojowych. Postaraj się, by co cenniejsi żołnierze (tzn. uzbrojeni w lepszą broń lub wyposażeni w bezcenny, dodatkowy sprzęt, jak radiostacja, lornetka (8) czy apteczka), znaleźli się wewnątrz pojazdów, pod ich pancerzem. Umieścisz ich tam, klikając najpierw stosowny rozkaz w menu rozkazów (9), a potem na pojazd. W podobny sposób zorganizuj transport dla pozostałych ludzi, tym razem jednak każąc im zająć miejsca na pancerzach pojazdów. Wszystko to możesz – dla zaoszczędzenia czasu – wykonać podczas włączonej aktywnej pauzy (10). Następnie opuść bazę, wyjeżdżając obydwoma pojazdami przez główną bramę (11) i kierując się drogą na północny zachód, a potem na północ. BWP-2 (2) porusza się pierwszy, jako że jest lepiej uzbrojony i opancerzony. # 3 # 4 Gdy oba Twoje pojazdy dojadą w pobliże skrzyżowania dróg [mapa 1], zatrzymaj je [#4]. Każ żołnierzom siedzącym na pancerzu BWP-2 (1) zeskoczyć z pojazdu (najszybciej – klikając przycisk rozkazu (2)) i zająć pozycje pośród pobliskich skałek (3), a potem błyskawicznie ukryć się, klikając ikonę (4). Ci żołnierze ze wsparciem BWP-2 (1) zajmą się kilkoma niedobruchami, których dostrzegą pośród drzew po prawej (5) i w pobliżu wraku transportera po lewej (6). Ludzie na drugim z Twoich pojazdów (7) na razie mogą spokojnie siedzieć na pancerzu i przyglądać strzelaninie. Po wystrzelaniu do nogi wszystkich „duchów” (5 i 6) w okolicy trzeba zająć się jeszcze kilkoma następnymi na wzniesieniu (8) za skrzyżowaniem. Strona: 6 9 Kompania – Poradnik GRY-OnLine Grupka brodatych na wzniesieniu [#5] to kilku ludzi, z których jeden zasiadł za wielkokalibrowym karabinem maszynowym (1), zaś pozostali skupieni wokół niego, uzbrojeni są (chyba wszyscy bez wyjątku) w granatniki ppanc. RPG-7. Tego pierwszego delikwenta (1) proponuję zdjąć przy pomocy karabinu wyborowego (2) snajpera (3), którego powinieneś najpierw wydostać spod pancerza jednego ze swoich pojazdów (4) i ukryć pośród skałek przy skrzyżowaniu dróg. Zanim to zrobisz, dobrze byłoby wcześniej „wyjąć” z „puszki” człowieka z lornetką, schować go za pobliskim kamyczkiem i kazać przez lornetkę obserwować wzgórze, na którym znajduje się stanowisko wkmu duszmanów (1). Pchanie wozów bojowych w kierunku nieprzyjaciół (5) jest trochę ryzykowne bo – jak wspominałem – wróg uzbrojony jest w granatniki i może szybko spalić te pojazdy. Zamiast tego wystrzelaj nieprzyjaciół snajperem ze wsparciem pozostałych żołnierzy (którzy wcześniej przykucnęli pośród skał) i BWP-2, trzymającego się jednak trochę z tyłu. Po zwycięskiej walce załaduj swoich ludzi z powrotem na wozy (4) i ruszaj na północny zachód (6). # 5 # 6 Twoje następne zadanie polega na przeprowadzeniu zwiadu w górach otaczających lotnisko [mapa 2 i 3] oraz zlikwidowaniu napotkanych oddziałów wroga. Najprawdopodobniej nieprzyjaciel znajduje się jednak tylko w jednym z tych dwu miejsc i jest ono wybierane w sposób losowy. Zbadaj najpierw miejsce [mapa 2] [#6], poruszając się kawałek drogą, a po chwili skręcając w ciasny przesmyk między wzgórzami (1) i odbijając na południe. Pamiętaj, by lepiej opancerzony i uzbrojony w armatkę BWP-2 (2) jechał na szpicy. Po drodze zapisz sobie również stan gry (3) – rób to często, po każdej większej potyczce. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

9 Kompania - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: