Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00229 005876 15941007 na godz. na dobę w sumie
Age of Mythology: The Titans - poradnik do gry - ebook/pdf
Age of Mythology: The Titans - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 66
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do niesamodzielnego dodatku Age of Mythology: The Titans, zawiera informacje na temat nowo wprowadzonej nacji Atlantów oraz opis przejścia przeznaczonej dla niej kampanii.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Nowości w dodatku The Titans
-[Atlanci] Główni bogowie
-[Atlanci] Pomniejsi bogowie
-[Atlanci] Jednostki cywilne
-[Atlanci] Jednostki lądowe
-[Atlanci] Jednostki morskie
-[Atlanci] Jednostki mityczne cz.1
-[Atlanci] Jednostki mityczne cz.2
-[Kampania] Scenariusz 1 - A Lost People
-[Kampania] Scenariusz 2 – Atlantis Reborn
-[Kampania] Scenariusz 3 – Greetings from Greece
-[Kampania] Scenariusz 4 – Odin’s Tower
-[Kampania] Scenariusz 5 – The Ancient Relics
-[Kampania] Scenariusz 6 – Mount Olympus
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 21

Informacja o grze

Pierwsze oficjalne rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego „Age of Mythology”. Rzeczony dodatek wzbogaca oryginalną grę o nową kampanię przeznaczoną dla pojedynczego gracza oraz nowe jednostki, nowe boskie moce, itd.

Gra Age of Mythology: The Titans, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Age of Mythology The Titans autor: Krystian „GRG” Rzepecki Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Age of Mythology: The Titans – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Nowości w dodatku The Titans ____________________________________________ 4 Charakterystyka Atlantów ________________________________________________ 7 Głowni bogowie ______________________________________________________ 7 Pomniejsi bogowie ____________________________________________________ 9 Jednostki Atlantów __________________________________________________ 14 Kampania Atlantów ____________________________________________________ 30 Scenariusz 1 - A Lost People ___________________________________________ 30 Scenariusz 2 – Atlantis Reborn _________________________________________ 33 Scenariusz 3 – Greetings from Greece ____________________________________ 36 Scenariusz 4 – Odin’s Tower ___________________________________________ 40 Scenariusz 5 – The Ancient Relics _______________________________________ 44 Scenariusz 6 – Mount Olympus _________________________________________ 47 Scenariusz 7 – Betrayal at Sikyos _______________________________________ 50 Scenariusz 8 – Cerberus_______________________________________________ 53 Scenariusz 9 – Rampage ______________________________________________ 56 Scenariusz 10 – Making Amends ________________________________________ 59 Scenariusz 11 – Atlantis Betrayed _______________________________________ 61 Scenariusz 12 – War of the Titans _______________________________________ 64 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Age of Mythology: The Titans – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Age of Mythology: The Titans jest niesamodzielnym dodatkiem do gry Age of Mythology, który wprowadza zupełnie nowe elementy do rozgrywki znanej z wersji podstawowej. Poza nową nacją i przeznaczoną dla niej kampanią pojawia się możliwość tworzenia tytanów, olbrzymich i niesamowicie silnych istot potrafiących jednym uderzeniem zmieść budynek z powierzchni ziemi. Nowa kampania wprowadza gracza w tajniki korzystania z tytanów, od przygotowania ekonomicznego potrzebnego do ich stworzenia, poprzez konkretne wykorzystanie ich w walce. Strona: 3 Age of Mythology: The Titans – Poradnik GRY-OnLine Nowości w dodatku The Titans Nowa nacja dostępna dla graczy – Atlanci (The Atlanteans) dysponujący własnymi bogami, mocami i jednostkami. Nowa kampania i scenariusze. Nowe technologie dla trzech nacji z podstawowej wersji gry. Poprawione i zbalansowane statystyki jednostek. Większa i bardziej szczegółowa minimapa - można z niej korzystać przy pomocy klawisza TAB w ciągu gry. Po osiągnięciu nowej epoki, w pobliżu świątyni pojawiają się za darmo nowe jednostki (typ jednostek uzależniony jest od rodzaju wybranego bóstwa). Zróżnicowanie charakteru gry prowadzonej przez komputerowego przeciwnika w trybie Random Map. Modele gry są następujące: Standard – domyślny i zbalansowany tryb, w którym przeciwnik koncentruje się na rozbudowie i wejściu w Heroic Age. Atakuje dość rzadko posługując się małymi grupami. Bardzo rzadko buduje mury, ale rozbudowuje wieże. Random – losowo wybiera model gry przeciwnika. Attacker – rozpoczyna ofensywę już w Classical Age i utrzymuje wysoką częstotliwość ataków. Wyższy priorytet ma sfera militarna z naciskiem na szybką produkcję dużej liczby słabszych jednostek. Z reguły nie buduje struktur obronnych (wieże, mury). Conqueror – model gry podobny do poprzedniego, tyle że główny atak przeprowadza w Heroic Age przy użyciu wielkiej i silnej armii. Builder – koncentruje się na sferze ekonomicznej, w trakcie Classical Age nie buduje żadnych struktur obronnych i tworzy małą armię potrzebną jedynie do elementarnej obrony. W Heroic Age ma bardzo dobrze rozwiniętą ekonomię i dopiero rozpoczyna budowanie armii, przez co przez dużą część gry jest bardzo narażony na szybkie ataki. Protector – skupia się na ochronie swego terytorium poprzez rozbudowę struktur obronnych (mury, wieże) na bardzo dużym obszarze mapy. Tworzy silną armię, ale nie atakuje do Heroic Age rozbudowując fortyfikacje i ekonomię. Najsłabszy w początkowej fazie gry. Defender – kładzie nacisk na obronę najbliższych terenów (mały obszar mapy) mocno je fortyfikując. W międzyczasie atakuje małymi oddziałami. Najpóźniej ze wszystkich wchodzi w Heroic Age, ale jest najlepiej przygotowany do walki. Najsłabszy w początkowej fazie gry. Strona: 4 Age of Mythology: The Titans – Poradnik GRY-OnLine T y t a n i Wprowadzenie tej super jednostki pociągnęło za sobą konieczność odpowiedniego zbalansowania trybu gry, dlatego jest ona dostępna dopiero pod koniec rozgrywki. Gracz ma możliwość stworzenia tytana w ostatniej epoce (Mythic Age) dość wysokim nakładem kosztów, ponieważ wcześniej należy mieć odpowiednio rozwiniętą gospodarkę i możliwość ochrony robotników przed przeciwnikiem, który będzie starał się nie dopuścić do pojawienia się tytana. Wprowadzenie tytana do gry, niezależnie od nacji, wymaga następujących elementów: Osiagnięcie okresu mitycznego (Mythic Age). W opcjach swego Town Center należy wybrać technologię Secret of the Titans (koszt: 800 meat, 800 wood, 800 gold, 50 favor). Gdy technologia będzie już opracowana, otrzymasz boską moc umożliwiającą postawienie fundamentów Bramy Tytanów (Titan Gate). Ustaw Titan Gate w bezpiecznej lokalizacji, gdyż pojawi się na mapie przeciwnika. Możesz być pewny szybkiej reakcji z jego strony, dlatego należy odpowiednią ochronę przygtować wcześniej (mury, wieże, straż). Budowa Titan Gate wymaga pracy wielu robotników, im większa ich ilość tym szybciej praca zostanie zakończona. Egipcjanie mogą przyspieszyć budowę dzięki faraonowi i kapłanom Ra. Gdy budowa będzie ukończona, pojawi się tytan gotowy do walki. Strona: 5 Age of Mythology: The Titans – Poradnik GRY-OnLine N o w e t e c h n o l o g i e d l a t r z e c h n a c j i z p o d s t a w o w e j w e r s j i g r y Beast Slayer Nacja: Greeks Epoka: Mythic Koszt: 250 food, 300 gold, 15 favor Efekt: Jednostki wyjątkowe (unique) otrzymują +50 do ataku podczas walki przeciwko jednostkom mitycznym (myth). Podobnie jak w podstawowej wersji AoM, tak i tu Grecy mogą posiadać maksymalnie czterech herosów podczas bitwy, jednak dzięki tej technologii stają się znacznie sprawniejsi w walce. Axe of Muspell Nacja: Norse Epoka: Heroic Koszt: 100 wood, 250 gold, 10 favor Efekt: Miotacze toporów (Throwing Axemen) otrzymują +200 do ataku przeciwko jednostkom latającym. W podstawowej wersji nacja ta była źle zbalansowana przeciwko jednostkom latającym wroga, przez co jedyna „masowa” jednostka dystansowa (Throwing Axemen) miała duże problemy podczas walki. Axe of Muspell naprawia to niedociągnięcie. Hand of Pharaoh Nacja: Egyptians Epoka: Archaic Koszt: 75 gold Efekt: Kapłani (Priests) mogą przenosić relikty i otrzymują bonus +2 do zasięgu swego działania. Wcześniej jedyną egipską jednostką mogącą przenosić relikty był faraon (Pharaoh), teraz kapłani mogą być wysyłani wgłab mapy w ich poszukiwaniu. Heroic Fleet Nacja: wszyscy Epoka: Classical Koszt: 200 wood, 200 wood, 15 favor Efekt: Statki otrzymują bonus +50 do ataku przeciwko mitycznym jednostkom. Kolejna poprawa, dzięki której zwykłe jednostki morskie mają teraz szansę przeciwko mitycznym. Strona: 6 Age of Mythology: The Titans – Poradnik GRY-OnLine Charakterystyka Atlantów G ł o w n i b o g o w i e Kronos (Archaic Age) Time Shift - Pozwala przenosić bydynki (oprócz Town Center i Wonder) znajdujące się w polu widzenia. Proces trwa pewien czas i może zostać przerwany przez przeciwnika. - tańsze jednostki mityczne i oblężnicze. Deconstruction - Rozbiera budynek przeciwnika, który otrzymuje z powrotem surowce wydane na jego budowę. Focus (50 wood, 2 favor) – Kronos zwiększa szybkość i pole widzenia jednostek Oracle. Gaia (Archaic Age) Lush Terrain (moc bierna) – Wszystkie budynki zostają otoczone bujną roslinnością, która uniemożliwia przeciwnikowi budowę własnych konstrukcji w tym miejscu. - budynki potrafią się regenerować. - tańsze unowocześnienia gospodarki (Economic improvements). - tańsze karawany (Caravan) i statki rybackie (Fishing Ship). - karawany i statki rybackie otrzymują bonus do odporności. Gaia’s Forest – Umożliwia posadzenie magicznego lasu w wybranym miejscu. Drzewa rosnące w nim sukcesywnie nadają się do wyrębu, dostarczając więcej surowca niż zwykłe dzewa. Moc ta może być przydatna w celu chwilowego zatrzymania wroga (np. forsującego mury). Wielokrotnego użytku. Channels (25 meat, 100 gold, 10 favor) – Wszyscy twoi mieszkańcy mogą się szybciej przemieszczać. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Age of Mythology: The Titans - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: