Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00490 007033 12248521 na godz. na dobę w sumie
Agencja eventowa - ebook/pdf
Agencja eventowa - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 12
Wydawca: Colorful Media Język publikacji: polski
ISBN: 9788363799007 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> ogólne
Porównaj ceny (książka, ebook (-20%), audiobook).
Czas na biznes to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

czas na biznes agencja eventowa Choć wrażliwa na spadki koniunktury, branża eventowa jest jedną z najszybciej rozwijających się. Braki polskiego rynku w stosunku do dojrzalszych rynków zachodnich każą przyjrzeć się jako ciekawemu pomysłowi na biznes. temu przedsięwzięciu Charakterystyka rynku Segment eventowy był tą częścią szeroko rozumianego rynku PR i mar- ketingowego, który w największym stopniu odczuł skutki kryzysu z 2009 roku. Wydatki na imprezy firmowe w czasie globalnego cięcia kosztów i oszczędności były pierwszą pozycją, z której rezygnowali klienci. Był to również także okres bankructw wielu, szczególnie mniejszych podmiotów, które nie były w stanie funkcjonować bez potrzebnych do przetrwania za- mówień. Sytuacja zaczęła się jednak normować już w 2010 roku. Według różnych szacunków klienci firm eventowych wydają na ich usługi rocznie ok. 10 mld zł. Nie licząc słabego 2009, kwoty te są z każ- dym rokiem coraz wyższe. Oprócz klientów korporacyjnych i biznesowych coraz bardziej znaczącą grupę zleceniodawców zaczynają tworzyć jednostki samorządu terytorialnego. Ich łączny budżet na promocję wynosi średnio ok. 600 mln zł. O ile w przypadku firm najbardziej „martwym okresem” są wakacje, to właśnie wtedy miasta i regiony intensyfikują swoje działania promocyjne. Zmienia się także ich charakter. Do przeszłości odchodzą już typowe biesiady z budką piwną i kiełbaskami z grilla. Coraz częściej są to dokładnie przemyślane akcje, koncerty, wystawy, gry miejskie itp. 2 czas na biznes agencja eventowa Rynek eventowy w Polsce, w porównaniu do znacznie bardziej rozwinię- tych rynków zachodnich, z których zresztą czerpie wzorce, można określić jako wciąż raczkujący. Dzięki temu oraz rosnącym wydatkom klientów jest on bardzo perspektywiczny i rozwojowy. Konkurencja Rynek eventowy to pojęcie bardzo szerokie. Dlatego też dokładne osza- cowanie liczby działających na nim firm wydaje się niemożliwe. Podobnego kłopotu nastręcza ich usystematyzowanie. Organizowaniem rozrywki na zlecenie zajmują się bowiem zarówno wielkie agencje, jak i małe, często jednoosobowe podmioty gospodarcze. Spośród wszystkich organizatorów eventów można wyróżnić m.in. podmioty, dla których jest to główny i jedyny obszar działalności. Najwięksi na rynku gracze to firmy z kilkunastoletnim doświadczeniem, zatrudniające wieloosobowe zespoły. Oprócz nich działa- ją także średniej wielkości podmioty oraz niewielkie firmy o ograniczonych możliwościach. Podział taki porządkuje w pewnym sensie rynek zamówień – najwięksi pracują dla największych, podczas gdy o mniej intratne zlecenia rywalizują ze sobą mniejsze firmy. Coraz poważniejszym zagrożeniem dla firm o charakterze stric- te eventowym stają się agencje marketingowe. Według nieoficjalnych szacunków i specjalistów branży obsługują one już więcej niż połowę zamówień w tym segmencie, tworząc odpowiednie działy eventowe w swoich strukturach. Sytuacja ta jest wymuszana zwykle przez samych klientów, którzy wolą, by kompleksowo obsłużył ich jeden wykonawca niż kilka podmiotów o różnym profilu działalności. Niejako z koniecz- ności i w pewnym rodzaju odwecie firmy eventowe zaczynają wchodzić 3
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Agencja eventowa
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: