Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00786 010516 10752105 na godz. na dobę w sumie
Agencja pr - ebook/pdf
Agencja pr - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 16
Wydawca: Colorful Media Język publikacji: polski
ISBN: 978-8-3637-9901-4 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> nauka języków obcych
Porównaj ceny (książka, ebook (-20%), audiobook).
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

czas na biznes agencja public relations Jednoznaczne zdefiniowanie pojęcia public relations nie jest łatwym zadaniem. Istnieje ponad 2000 różnych jego definicji. Większość jednak wskazuje na istnienie kilku wspólnych, najważniejszych elementów: odbiorcy, adresata i informacji. Najtrafniej można opisać je zaś jako długofalowe budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z wewnętrznym oraz zewnętrznym otoczeniem firmy/organizacji, pracownikami, inwestorami, organizacjami czy społeczeństwem. rządowymi Rola public relations w firmach i organizacjach rządowych oraz poza- rządowych rośnie z roku na rok. Przyczyniają się do tego istotnie zmiany gospodarcze i społeczne oraz coraz większa świadomość potrzeby takich działań. O ile znaczna część firm wciąż sama zaspokaja własne potrzeby w zakresie public relations, to w ślad za największymi graczami z różnych branż coraz więcej z nich zauważa, że tylko świeże spojrzenie i skrojone na miarę rozwiązania wyspecjalizowanych agencji mogą przynieść najbardziej wymierne korzyści. 2 czas na biznes agencja public relations Przyjrzymy się zatem rynkowi usług PR w Polsce. Sprawdzimy, jaki za- kres usług można zaproponować klientom oraz jakie umiejętności potrzeb- ne do ich spełnienia będą musieli mieć nasi pracownicy. Spróbujemy także podliczyć, na jakie zyski można liczyć w tej branży. Charakterystyka rynku Rynek firm public relations odczuł bardzo dotkliwie niedawny kryzys gospodarczy. Wielu klientów ograniczało wydatki związane z marketingiem i reklamą. Klienci – firmy międzynarodowe, bardzo często centralizowały swoje działania marketingowe, w związku z czym odbierały możliwość do- wolnego zlecania usług swoim polskim oddziałom. Rok 2011 przyniósł jed- nak powrót do działań marketingowych i zwiększanie wydatków na nie. Co za tym idzie, wróciła koniunktura dla firm z sektora PR. Ich przedstawiciele szacują, że wysokość tegorocznych wzrostów rynku będzie się wahać od ok. 10 do ok. 15 . Nakłady różnych firm na reklamę (w tym działania PR) wyniosły w całym roku 2011 ok. 7,49 mld zł. Największy udział miały firmy z sektora: telekomunikacyjnego, higieny i pielęgnacji oraz farmaceutyczne- go. Mniej niż w zeszłym roku na marketing i reklamę wydała branża finan- sowa i handlowa. Z wyjściem z kryzysu ma wciąż problemy sektor usług eventowych, czyli organizowania wydarzeń firmowych. O tym, jak bardzo perspektywiczny jest to rynek, niech świadczy fakt ro- snącego zapotrzebowania na rynku pracy na specjalistów ds. marketingu. Liczba projektów rekrutacyjnych skierowanych do marketingowców wzro- sła w 2011 o 60 w porównaniu z rokiem 2010. Największe zapotrzebowa- nie było na specjalistów z zakresu social media. 3
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Agencja pr
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: