Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00412 007070 15376182 na godz. na dobę w sumie
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - ebook/pdf
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 249
Wydawca: Wolters Kluwer Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-264-5054-9 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> biznes >> bankowość i finanse
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:

Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.



Książka jest dziełem kilku autorów, którzy legitymują się licznymi publikacjami i są wysokiej klasy specjalistami w dziedzinie będącej przedmiotem tej pracy. Na polskim rynku wydawniczym nie było dotąd tak wartościowego dzieła poświęconego tematyce aliansów marketingowych w różnych dziedzinach życia, a więc w gospodarce, kulturze i sporcie. Szczególnie istotne jest w tej pracy powiązanie zagadnień teoretycznych z praktyką, co znajduje poparcie w licznych przykładach oraz wynikach badań przeprowadzonych przez autorów w okresie kilku ostatnich lat.

Prof. dr hab. Klemens Białecki
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:


Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: