Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01084 013612 16010460 na godz. na dobę w sumie
Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry - ebook/pdf
Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 79
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Alpha Polaris zawiera szczegółowy opis przejścia gry wzbogacony licznymi obrazkami. Ponadto wymienione zostały przedmioty które powinny trafić do ekwipunku bohatera, pojawiające się w notesie dokumenty, a także rozwiązania zagadek.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Dzień 1] Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi
-[Dzień 1] Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności
-[Dzień 1] Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia
-[Dzień 1] Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa
-[Dzień 1] Oczyść kości
-[Dzień 1] Odpocznij
-[Noc 1] Znajdź źródło dźwięku
-[Noc 1] Sprawdź, czy z innymi wszystko w porządku
-[Dzień 2] Wytrop niedźwiedzia
-[Dzień 2] Przeanalizuj dane GPS
-[Dzień 2] Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości
-[Dzień 2] Bombe Alaska
-[Dzień 2] Przyjrzyj się znalezisku ropy
-[Noc 2] Sprawdź, kto strzelał
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 27

Informacja o grze

Przygodówka w konwencji thrillera, w której wybieramy się do stacji badawczej położonej na obszarze Grenlandii. Doświadczamy przerażających koszmarów, próbując wraz z innymi naukowcami pozostać przy życiu.

Gra Alpha Polaris, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Alpha Polaris (opis przejścia) autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska Producent Turmoil Games, Wydawca Just-A-Game, Wydawca PL IQ Publishing Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Alpha Polaris – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Dzień 1 _________________________________________________________4 Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi ______________________________________ 4 Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności ____________________________ 6 Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia ________________________________ 9 Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa __________________________________ 12 Oczyść kości ______________________________________________________________ 14 Odpocznij ________________________________________________________________ 16 Noc 1 _________________________________________________________17 Znajdź źródło dźwięku _____________________________________________________ 17 Sprawdź, czy z innymi wszystko w porządku __________________________________ 18 Dzień 2 ________________________________________________________19 Wytrop niedźwiedzia _______________________________________________________ 19 Przeanalizuj dane GPS _____________________________________________________ 25 Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości ___________________________________ 27 Bombe Alaska _____________________________________________________________ 33 Przyjrzyj się znalezisku ropy ________________________________________________ 39 Noc 2 _________________________________________________________40 Sprawdź, kto strzelał _______________________________________________________ 40 Dzień 3 ________________________________________________________41 Gdzie są wszyscy? _________________________________________________________ 41 Zdobądź drugi artykuł od Novy ______________________________________________ 42 Zgromadź sprzęt niezbędny na wyprawę na lodowiec ___________________________ 46 Opuść się w głąb szczeliny __________________________________________________ 48 Poszukaj odpowiedzi w jaskini ______________________________________________ 50 Dzień 4 ________________________________________________________56 Zorientuj się w sytuacji _____________________________________________________ 56 Pozbądź się kości __________________________________________________________ 57 Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem ______________________________________ 62 Noc 4 _________________________________________________________64 Uruchom generator ________________________________________________________ 64 Wróć do budynku __________________________________________________________ 66 Rozbrój Alisteira __________________________________________________________ 70 Uratuj Novę _______________________________________________________________ 72 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Alpha Polaris – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Rune Knudsen, 28–leni biolog z Norwegii, trafia na stację badawczą Alpha Polaris. Ma prowadzić badania niedźwiedzi polarnych, ale na miejscu okazuje się, że co innego zaprząta umysły przebywających tam naukowców i zakłóca im sen... W grze funkcjonują dwa rodzaje kursora myszy (oko i ręka) oraz kursory kierunkowe w postaci strzałek. Gromadzone przedmioty lądują w plecaku bohatera (lewy dolny róg ekranu), który otwierasz i zamykasz LPM. Oprócz typowych znajdziek przechowywany jest w nim również notes (z różnymi adnotacjami i artykułami do przeczytania), a później także laptop, na którym w pewnym momencie wykonujesz konkretne operacje. Podczas dialogów co jakiś czas pojawiają się opcje do wyboru, jednak (poza jednym przypadkiem, o czym wspominam w treści poradnika), zdecydowanie się na którąkolwiek z nich nie ma większego znaczenia. Pod spacją kryje się ujawnianie aktywnych punktów, a kliknięcie na bohatera LPM pozwala uzyskać podpowiedź co do jego aktualnych zamierzeń. Wszystkie przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, pojawiające się w notesie dokumenty – niebieskim, a rozwiązania zagadek – pogrubieniem. Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (www.gry–online.pl) Strona: 3 Alpha Polaris – Poradnik GRY-OnLine Dzień 1 Z g r o m a d ź s p r z ę t d o b a d a n i a n i e d ź w i e d z i Budzącemu bohatera mechanikowi, Tedowi „Tully`emu” Creanowi, odpowiedz wedle uznania. Wstawszy z łóżka, wyjdź z pokoju (drzwiami po prawej). Na korytarzu skieruj się do garażu (drzwi na wprost). Rune usłyszy jednak rozmawiającą przez radio mikropaleontolog Novę Anawak i skręci w prawo. Wysłuchawszy dialogu Novy z technikiem Alem Schaumannem oraz pogawędziwszy z nią przez moment, wróć na korytarz (kursor w dole ekranu) i wreszcie wejdź do garażu. Drzwiami po lewej dostań się na kolejny korytarz, skąd przejdź do laboratorium (drzwi na lewo od suszarki). Strona: 4 Alpha Polaris – Poradnik GRY-OnLine Burko Rune`a mieści się przy wejściu (po prawej). Zabierz stamtąd sprzęt do usypiania. Zajrzyj do plecaka bohatera (lewy dolny róg ekranu), przekonasz się, że wzbogaciłeś się o: igły do usypiania, oksymetr, obrożę z nadajnikiem i odtrutkę. Wyjdź z laboratorium i ze stojaka na broń (na ścianie po prawej) zdejmij karabin na strzałki usypiające. Wyjdź na zewnątrz przez podwójne drzwi tuż obok. Strona: 5 Alpha Polaris – Poradnik GRY-OnLine U ś p i j n i e d ź w i e d z i a i w y k o n a j s t a n d a r d o w e c z y n n o ś c i Porozmawiaj z Tullym (nieistotne, którą z odpowiedzi wybierzesz), po czym po drabince na lewo od wejścia wdrapcie się na dach stacji. Oceniwszy sytuację, otwórz plecak i załaduj karabin igłami do usypiania. Weź go, wyceluj w niedźwiedzicę i strzel (LPM). Strona: 6 Alpha Polaris – Poradnik GRY-OnLine Po chwili panowie znajdą się przy uśpionej samicy. Zajrzyj do plecaka Rune`a i otwórz jego notes (pierwsza zakładka: Doktorat – niedźwiedzie ). W dole po prawej masz opisany tok postępowania z uśpionym niedźwiedziem. Obejrzyj (PPM) zwierzę (niedźwiedź polarny) oraz jego pysk, szyję i łapy. Okaże się, że samica ma zainfekowany ząb i wymaga podania antybiotyku. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: