Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00323 006343 13437755 na godz. na dobę w sumie
Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy - ebook/pdf
Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 330
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Nieoficjalny poradnik do gry Alpha Protocol zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich pięciu operacji składających się na kampanię dla pojedynczego gracza.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Prolog
-Graybox - Mapa
-Graybox - Opis przejścia (1)
-Graybox - Opis przejścia (2)
-Graybox - Opis przejścia (3)
-Graybox - Opis przejścia (4)
-Arabia
-Kryjówka - Ogólne
-Al-Samad Airfield - Wprowadzenie i mapa
-Al-Samad Airfield - Opis przejścia (1)
-Al-Samad Airfield - Opis przejścia (2)
-Al-Samad Airfield - Opis przejścia (3)
-Jizan Weapons - Wprowadzenie i mapa
-Jizan Weapons - Opis przejścia (1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 105

Informacja o grze

Ciekawa gra akcji z elementami RPG tocząca się w niedalekiej przyszłości stworzona przez weteranów ze studia Obsidian Entertainment. Wcielamy się w niej w tajnego agenta, który pracując na własną rękę musi rozwiązać międzynarodową intrygę. Akcję obserwuje

Gra Alpha Protocol: The Espionage RPG, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Alpha Protocol autor: Jacek „Stranger” Hałas Producent Obsidian Entertainment, Wydawca SEGA, Wydawca PL CD Projekt Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Alpha Protocol – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Prolog _________________________________________________________4 Graybox ___________________________________________________________________ 4 Arabia Saudyjska ________________________________________________25 Kryjówka _________________________________________________________________ 25 Bug Al-Samad Airfield ______________________________________________________ 29 Investigate Jizan Weapon Stockpile __________________________________________ 42 Intercept Nasri the Arms Dealer _____________________________________________ 54 Intercept Shaheed and Recover Missiles ______________________________________ 66 Zakończenie kampanii w Arabii Saudyjskiej ___________________________________ 86 Moskwa _______________________________________________________88 Kryjówka _________________________________________________________________ 88 Assault Lazo’s Yacht and Retrieve Data _______________________________________ 89 Contact Albatross __________________________________________________________ 99 Contact Grigori the Informant ______________________________________________ 100 Investigate Weapon Shipments _____________________________________________ 101 Intercept Surkov at US Embassy ____________________________________________ 117 Contact Surkov at Moscow Office ___________________________________________ 134 Assault Brayko’s Mansion __________________________________________________ 135 Prevent Surkov’s Escape ___________________________________________________ 150 Rzym _______________________________________________________ 156 Kryjówka ________________________________________________________________ 156 Bug CIA Listening Post ____________________________________________________ 157 Intercept NSA Intelligence _________________________________________________ 165 Intercept Jibril Al-Bara at Chateau __________________________________________ 167 Contact Jibril Al-Bara _____________________________________________________ 171 Contact Halbech Informant ________________________________________________ 172 Contact Madison Saint James_______________________________________________ 173 Investigate Marburg’s Villa ________________________________________________ 174 Investigate Ruins Transmission ____________________________________________ 187 Investigate Delivery at Warehouse __________________________________________ 197 Intercept Marburg at Museum of Art ________________________________________ 203 Tajpej _______________________________________________________ 219 Kryjówka ________________________________________________________________ 219 Contact Hong Shi _________________________________________________________ 220 Assault Triad Headquarters in Slums ________________________________________ 221 Investigate Warehouse District Data Trail ____________________________________ 234 Contact Steven Heck ______________________________________________________ 247 Retrieve NSB Data from Grand Hotel ________________________________________ 248 Intercept Assassination Plans ______________________________________________ 259 Contact President Sung ____________________________________________________ 270 Stop Omen Deng at Memorial Rally __________________________________________ 271 Finał ________________________________________________________ 287 Kryjówka ________________________________________________________________ 287 Contact Scarlet Lake ______________________________________________________ 289 Contact Sheikh Ali Shaheed ________________________________________________ 290 Contact Albatross _________________________________________________________ 291 Infiltrate Alpha Protocol ___________________________________________________ 292 Omówienie zakończeń gry _______________________________________ 326 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Alpha Protocol – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Nieoficjalny poradnik do gry Alpha Protocol zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich pięciu operacji składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. W opisie uwzględnione zostały wszystkie różnice wynikające z podejmowanych decyzji, co w wielu przypadkach może mieć znaczący wpływ na dalszy przebieg gry. Końcowa część poradnika szczegółowo omawia trzy główne zakończenia oraz podpowiada w jaki sposób można do nich dotrzeć. Do poradnika dołączone zostały mapy poszczególnych lokacji, dzięki którym można w prostszy sposób odnajdywać konkretne osoby, przedmioty czy ważne miejsca. Zastosowane tu zostały następujące oznaczenia: (M1, 1) – Opis przejścia odwołuje się do miejsca o numerze 1 znajdującego się na mapce o numerze 1. Jeżeli do danej misji dołączonych jest więcej mapek to są one rozróżnione kolejnymi literami alfabetu – M1A, M1B itd. Kolor czerwony użyty został do oznaczenia potencjalnych zagrożeń. K oznacza miejsca występowania kamer bezpieczeństwa, a S miejsca występowania wież snajperskich, stacjonarnych dział maszynowych oraz automatycznych wieżyczek obronnych. Kolor niebieski użyty został do oznaczenia miejsc występowania szczególnie cennych sekretów, którymi zazwyczaj są upgrade’y. Ponadto w opisie przejścia podana jest dokładna nazwa odnajdywanego przedmiotu. Kolor zielony w połączeniu z symbolem dolara użyty został do oznaczenia miejsc odnajdywania pieniędzy. W zależności od sytuacji może to być zarówno łatwo dostępna torba jak i skarb ukryty wewnątrz sejfu. Kolor pomarańczowy użyty został do oznaczenia pozostałych ważnych miejsc. Kolejne cyfry to miejsca odnajdywania między innymi aktywnych stanowisk komputerowych czy nowych danych wywiadowczych. Litera P oznacza z kolei miejsca odnajdywania punktów pierwszej pomocy. Jacek „Stranger” Hałas Strona: 3 MAPA: Alpha Protocol – Poradnik GRY-OnLine Prolog G r a y b o x Strona: 4 Alpha Protocol – Poradnik GRY-OnLine WYDOSTANIE SIĘ Z CELI: Wstań z łóżka, przetestuj klawisze odpowiedzialne za poruszanie postacią i zaczekaj aż zadzwoni telefon. Podejdź do PDA (M1, 1) i wciśnij SPACJĘ by porozmawiać z Miną Tang. W trakcie rozmowy będziesz mógł zadecydować w jaki sposób chcesz uciec z pomieszczenia, w którym byłeś przetrzymywany. Możliwe warianty zostały opisane poniżej: Wariant 1 – zasadzka (Ambush) Jest to rozwiązanie charakterystyczne dla stylu agresywnego. Michael poprosi Minę o świadome wszczęcie alarmu. Musisz zaczekać aż do pomieszczenia wbiegnie strażnik i się z nim rozprawić. Strona: 5 Alpha Protocol – Poradnik GRY-OnLine Wariant 2 – improwizacja (Improvise) Jest to rozwiązanie charakterystyczne dla stylu układnego. Po zakończeniu rozmowy musisz podejść do gaśnicy i wcisnąć klawisz akcji, dzięki czemu Michael rozbije szybę. Zaczekaj na pojawienie się strażnika i go zneutralizuj. Wariant 3 – odwrócenie uwagi (Distraction) Jest to rozwiązanie charakterystyczne dla stylu profesjonalnego. Zaczekaj aż Mina otworzy drzwi i przejdź do sąsiedniego pomieszczenia. Śmiało ruszaj dalej. Strażnika patrolującego kolejny korytarz możesz w łatwy sposób zaskoczyć. Wariant 4 – zignorowanie Miny (Ignore) Wybór tego wariantu oznacza konieczność powtórzenia czynności z wariantu drugiego. Musisz więc skorzystać z gaśnicy w celu rozbicia szyby i rozprawić się z wartownikiem, który się tu wkrótce pojawi. Strona: 6 Alpha Protocol – Poradnik GRY-OnLine ZDOBYCIE BRONI: W zależności od wybranego wariantu alarm może już teraz być aktywny lub załączy się w momencie wejścia do kolejnego pomieszczenia. Podejdź do panelu kontrolnego znajdującego się na lewej ścianie (M1, 2) i wejdź z nim w interakcję, co zainicjuje mini-grę. Założenia tej mini-gry są bardzo proste. Musisz mianowicie zaciskać obwody we właściwej kolejności. Zawsze zacznij od odnalezienia obwodu numer 1 i prześledź krótki labirynt by ustalić który zacisk z dolnego rzędu należy wybrać. Powtórz to z kolejnymi obwodami. W tym przypadku są to w sumie cztery obwody, ale w kolejnych mini-grach tego typu może ich być nawet dwukrotnie więcej. Z wykonaniem mini-gry musisz oczywiście zdążyć przed upływem czasu, a ponadto popełnienie błędu doprowadzi do skrócenia przydzielonego odgórnie limitu. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: