Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00371 005761 13430768 na godz. na dobę w sumie
Alpha Protocol - porady, NPC, perki, umiejętności, akta, romanse - ebook/pdf
Alpha Protocol - porady, NPC, perki, umiejętności, akta, romanse - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 144
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem do głównego poradnika do gry Alpha Protocol, stanowiąc bogaty zbiór wiedzy na temat tej produkcji. Znajdują się w nim informacje na temat tworzenia postaci, umiejętności, perków i osiągnięć, które możesz zdobyć.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Tworzenie postaci
-Dostępne klasy
-Omówienie klas (1)
-Omówienie klas (2)
-Rozwój postaci
-Umiejętności
-Stealth
-Pistols
-Submachine Guns
-Shotguns
-Assault Rifles
-Sabotage
-Technical Aptitude
-Toughness
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 47

Informacja o grze

Ciekawa gra akcji z elementami RPG tocząca się w niedalekiej przyszłości stworzona przez weteranów ze studia Obsidian Entertainment. Wcielamy się w niej w tajnego agenta, który pracując na własną rękę musi rozwiązać międzynarodową intrygę. Akcję obserwuje

Gra Alpha Protocol: The Espionage RPG, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Alpha Protocol (Atlas Świata) autor: Jacek „Stranger” Hałas (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Producent Obsidian Entertainment, Wydawca SEGA, Wydawca PL CD Projekt Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Alpha Protocol – Atlas Świata – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3  Kreacja i rozwój postaci___________________________________________ 4  Utworzenie nowej postaci ____________________________________________________ 4  Dalszy rozwój postaci_______________________________________________________ 13  Umiejętności ______________________________________________________________ 15  Perki (Talenty)_____________________________________________________________ 42  Porady _______________________________________________________ 56  Podstawowe informacje_____________________________________________________ 56  Walka ____________________________________________________________________ 58  Obrona ___________________________________________________________________ 64  Działania z ukrycia _________________________________________________________ 66  Przeciwnicy i bossowie______________________________________________________ 68  Mini-gry___________________________________________________________________ 71  Kryjówki __________________________________________________________________ 74  NPC _________________________________________________________ 75  Ważne postaci i ich preferencje ______________________________________________ 75  Romanse __________________________________________________________________ 83  Opiekunowie misji_________________________________________________________ 100  Handlarze ________________________________________________________________ 103  Akta wywiadowcze ________________________________________________________ 104  Osiągnięcia___________________________________________________ 110  Wprowadzenie ____________________________________________________________ 110  Fabuła ___________________________________________________________________ 110  NPC _____________________________________________________________________ 112  Rozgrywka _______________________________________________________________ 127  Ukryte ___________________________________________________________________ 131  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Alpha Protocol – Atlas Świata – Poradnik GRY-OnLine Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów). Wstęp Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem do głównego poradnika do gry Alpha Protocol, stanowiąc bogaty zbiór wiedzy na temat tej produkcji i pomagający w poznaniu rządzących rozgrywką zależności. Całość podzielona została na cztery zasadnicze części: Pierwsza część skupia się w całości na omówieniu procesu tworzenia oraz sukcesywnego rozwijania własnej postaci. Rozdział ten otwiera szczegółowe omówienie dostępnych klas postaci wraz z wyszczególnieniem ich wad oraz zalet. W kolejnych sekcjach poświęciłem dużo uwagi między innymi dokładnemu przedstawieniu wszystkich umiejętności oraz perków (talentów). Drugi rozdział zawiera mnóstwo cennych porad dotyczących różnych elementów gry. Znajdują się tu między innymi wskazówki dotyczące wybierania różnych metod walki, używania dostępnych typów uzbrojenia i dodatkowego wyposażenia, korzystania z pancerzy, likwidowania przeciwników czy rozwiązywania mini-gier. Trzeci rozdział koncentruje się wyłącznie na postaciach niezależnych. Można w nim odnaleźć przede wszystkim pełne zestawienie ważnych NPC-ów wraz z ich preferencjami odnośnie stylu rozmowy. Oprócz tego w tym rozdziale zawarto podpowiedzi między innymi na temat nawiązywania romansów czy pozyskiwania akt wywiadowczych. Ostatni czwarty rozdział omawia wszystkie dostępne osiągnięcia, dokładnie prezentując sposoby ich pozyskiwania. Wyzwania te podzielone zostały na kilka głównych kategorii tak by szybciej można było dotrzeć do pożądanych wskazówek. Jacek „Stranger” Hałas (www.gry-online.pl) Strona: 3 Alpha Protocol – Atlas Świata – Poradnik GRY-OnLine Kreacja i rozwój postaci U t w o r z e n i e n o w e j p o s t a c i D o s tę p n e k l a s y i r ó ż n i c e p o m i ę d z y k l a s a m i Wyboru klasy postaci dokonuje się na samym początku gry (po ustaleniu poziomu trudności zabawy). Dostępnych jest sześć głównych klas: - żołnierz (Soldier) - agent (Field Agent) - specjalista od technologii (Tech Specialist) - wolny strzelec (Freelancer) - rekrut (Recruit) - weteran (Veteran) Szczegółowe omówienie każdej z klas odnajdziesz w kolejnym podpunkcie atlasu. Dwie poniższe tabelki prezentują natomiast różnice pomiędzy wszystkimi sześcioma klasami. Wybór klasy postaci jest de facto ustaleniem przeszłości Michaela i wykonywanego przez niego do tej pory zawodu. Strona: 4 Alpha Protocol – Atlas Świata – Poradnik GRY-OnLine TABELA 1 Legenda: Dostępna – Kolumna ta informuje o tym czy dana klasa jest dostępna od samego początku gry czy też nie. Umiejętności na starcie – Kolumna ta informuje o liczbie odblokowanych umiejętności w momencie rozpoczynania gry daną klasą. Wartość umiejętności – Kolumna ta informuje o tym ile punktów rozwoju wydanych zostało na umiejętności lub ile z nich jest dostępnych do rozdysponowania. Umiejętności z różnych kategorii wymagają wydawania innej liczby punktów rozwoju. Dla przykładu, każda umiejętność z kategorii Działań z ukrycia wymaga wydania sześciu punktów rozwoju, a każda umiejętność z kategorii sabotażu – trzech punktów rozwoju. Liczba kategorii – Kolumna ta informuje o liczbie kategorii, w których odblokowane są już na starcie gry jakieś umiejętności. Sugerowane kategorie – Kolumna ta informuje o sugestiach gry odnośnie rozwijania konkretnych kategorii umiejętności po wyborze danej klasy postaci. KLASA DOSTĘPNA UMIEJĘTNOŚCI WARTOŚĆ LICZBA NA STARCIE UMIEJĘTNOŚCI KATEGORII SUGEROWANE KATEGORIE Żołnierz tak Agent tak Specjalista od technologii tak Wolny strzelec Rekrut Weteran tak tak nie 7 6 8 0 0 27 31 4 pistolety maszynowe karabiny szturmowe umiejętności techniczne wytrzymałość działania z ukrycia pistolety sztuki walki działania z ukrycia shotguny sabotaż umiejętności techniczne - - - 3 4 0 0 9 31 31 31 0 120 Strona: 5 Alpha Protocol – Atlas Świata – Poradnik GRY-OnLine TABELA 2 Tabela ta prezentuje dokładne informacje na temat liczby umiejętności z poszczególnych kategorii, które są od razu dostępne po wybraniu danej klasy. Legenda: DzU – kategoria umiejętności „Działania z ukrycia”; Pi – kategoria umiejętności „Pistolety”; PM – kategoria umiejętności „Pistolety maszynowe”; Sh – kategoria umiejętności „Shotguny”; KS – kategoria umiejętności „Karabiny szturmowe”; Sa – kategoria umiejętności „Sabotaż”; UT – kategoria umiejętności „Umiejętności techniczne”; Wy – kategoria umiejętności „Wytrzymałość”; SW – kategoria umiejętności „Sztuki walki”. KLASA Żołnierz Agent Specjalista od technologii Wolny strzelec Rekrut Weteran DzU Pi PM Sh KS Sa UT Wy SW 0 3 1 0 0 3 0 1 0 0 0 3 2 0 0 0 0 3 0 0 2 0 0 3 2 0 0 0 0 3 0 0 3 0 0 3 1 0 2 0 0 3 2 0 0 0 0 3 0 2 0 0 0 3 Strona: 6 Alpha Protocol – Atlas Świata – Poradnik GRY-OnLine S z c z e g ó ł o w e o m ó w i e n i e k l a s p o s t a c i KLASA ŻOŁNIERZA (SOLDIER) Dla kogo? Wybranie żołnierza i podążanie zgodnie z sugestiami gry odnośnie rozwoju tej klasy w największym stopniu przybliży Alpha Protocol do klasycznej strzelaniny z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Może to też uczynić samą grę dość łatwą, nawet przy wyborze normalnego poziomu trudności. Będzie to szczególnie widoczne jeżeli zadbasz o maksymalne rozwinięcie kategorii związanej z obsługą karabinów maszynowych, co sprawi, że wrogowie będą dość szybko ginęli. Żołnierz świetnie radzi sobie w bezpośredniej walce z oddziałami wroga. Znacznie gorzej – gdy trzeba unikać wykrycia lub zabijania niewinnych osób. Zalety tej klasy: + szybsze i prostsze eliminowanie jednostek wroga oraz większości bossów + większa odporność na ataki wrogów + prostsze walki z bossami Wady tej klasy: - konieczność rozwiązywania problemów metodami siłowymi - konieczność polegania w głównej mierze na broni palnej, a nie na gadżetach czy walce wręcz - problemy w misjach, w których zabijanie postronnych osób jest niewskazane Dobór umiejętności: Sugestie gry odnośnie rozwoju czterech kategorii umiejętności są jak najbardziej słuszne. Ja radziłbym w pierwszej kolejności rozwijać umiejętności z kategorii „Karabiny szturmowe”, dążąc głównie do zwiększenia celności broni z tej grupy. Nie możesz też jednak zapomnieć o umiejętnościach z kategorii „Wytrzymałość”, dzięki czemu Twoja postać nie zginie szybko w bezpośredniej walce. Proponowane przez grę pistolety maszynowe powinny pełnić rolę zastępczych broni i dobrze byłoby z nich korzystać przede wszystkim do eliminowania grup słabszych przeciwników. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Alpha Protocol - porady, NPC, perki, umiejętności, akta, romanse
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: