Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00588 006990 15946103 na godz. na dobę w sumie
Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry - ebook/pdf
Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 32
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Kompletny opis przejścia, które umożliwi Wam ukończyć tą ciekawą grę przygodową i spowodować, aby cudowne białe ptaki ponownie wzbiły się w przestworza nad krainą Amerzone.

Spis treści:
-Wstęp
-Latarnia cz.1
-Latarnia cz.2
-Latarnia cz.3
-Latarnia cz.4
-Wyspa cz.1
-Wyspa cz.2
-Pueblo cz.1
-Pueblo cz.2
-Rzeka
-Wioska cz.1
-Wioska cz.2
-Bagno
-Świątynia Wulkanu

Informacja o grze

Odkryj tajemniczą krainę Amerzone. Gra przygodowo-logiczna, która klimatem przypomina legendarnego Mysta.

Gra Amerzone: The Explorer's Legacy, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Amerzone Testament Odkrywcy autorzy: Bolesław „Void” Wójtowicz Bartosz „Bartolomeo” Czajkowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Amerzone: Testament Odkrywcy – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Latarnia ______________________________________________________________ 4 Wyspa ______________________________________________________________ 13 Pueblo ______________________________________________________________ 17 Rzeka _______________________________________________________________ 21 Wioska ______________________________________________________________ 24 Bagno i Świątynia Wulkanu ______________________________________________ 27 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Amerzone: Testament Odkrywcy – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Przeczucia mnie jednak nie myliły. Kiedy dostałem zlecenie na przeprowadzenie wywiadu z tym szalonym naukowcem, który za swoją siedzibę obrał starą latarnię morską, coś mi mówiło, że ta sprawa odmieni moje życie. I tak w rzeczywistości się stało. Ale zacznijmy od początku... Poradnik do Amerzone zawiera kompletny opis ukończenia gry i wzbogacony jest o liczne zdjęcia, niemal wszystkich wykonywanych czynności. Strona: 3 www.gry-online.pl Amerzone: Testament Odkrywcy – Poradnik GRY-OnLine Latarnia Szef każe, sługa musi. Wyruszyłem więc z redakcji i kroki swoje skierowałem na drogę prowadzącą w stronę latarni. W trakcie spaceru spotkałem listonosza, z którym zamieniłem kilka słów na temat dziwnego naukowca z latarni. Widać, że cieszył się wśród okolicznych mieszkańców sporym szacunkiem. Opowiedział mi tez o liście z muzeum, który właśnie staruszkowi dostarczył. Po drodze zatrzymałem się jeszcze przy zamontowanej na poboczu lunecie, dzięki której mogłem rzucić okiem na latarnię i okolice. Po chwili byłem u celu wędrówki. Ciągle towarzyszyło mi wycie wiatru i krzyki ptaków. Znalazłem się przy bramie. W otworze skrzynki pocztowej zauważyłem list. Był to właśnie ów list z muzeum, o którym wspominał listonosz. Chyba adresat nie będzie z niego zadowolony. Otworzyłem bramę i podszedłem do drzwi wejściowych do latarni. Strona: 4 www.gry-online.pl Amerzone: Testament Odkrywcy – Poradnik GRY-OnLine Kiedy wszedłem do środka wśród masy rupiecia zauważyłem oparty o ścianę młotek. Zabrałem go, bo a nuż się przyda? Ruszyłem po skrzypiących schodach do góry, skąd wyraźnie dobiegała dziwna muzyka. Znalazłem się w niewielkim pomieszczeniu, jakby kuchni. Za dużym stołem siedział z głową opartą o blat staruszek w kapeluszu. Chyba niewielka jest szansa na to, iż zdoła udzielić mi wywiadu. Podszedłem do niego, ale zanim zdołałem zadać mu jakieś pytanie, zaczął coś bredzić o Amerzone, że już jest za późno na coś, że nikt mu nie wierzy, coś mówił o jajku białych ptaków, które trzeba dostarczyć do Amerzone. A na koniec stwierdził, że teraz za niego ja muszę to zrobić i... to były jego ostatnie słowa na tym łez padole. Świetnie, zawsze muszę się w coś wpakować. Ponieważ, jak to mówią, umierającym się nie odmawia, postanowiłem się rozejrzeć po latarni i dla świętego spokoju poszukać tego jajka. Jak go nie znajdę będę miał przynajmniej czyste sumienie. Na stoliku obok obejrzałem zdjęcie z 1933 roku, przedstawiające dziewczynę o wyraźnie indiańskich rysach. Strona: 5 www.gry-online.pl Amerzone: Testament Odkrywcy – Poradnik GRY-OnLine Z szuflady pobliskiej komody wyjąłem natomiast dwa listy – pierwszy oficjalny, drugi prywatny. Nie sądziłem, że ten staruszek miał tak wysoko postawionych, chociaż niezbyt ochoczych do współpracy, przyjaciół. Z pobliskiego telefonu zadzwoniłem do muzeum (numer 03 46 52 81 79), by powiadomić ich o śmierci staruszka, ale kustosz, który odebrał, nie pozwolił mi dojść nawet do słowa. Oj, Monsieur Valembois nie był za życia zbyt lubiany w tej instytucji. Wspiąłem się krętymi schodami do góry i znalazłem się w bibliotece. Strona: 6 www.gry-online.pl Amerzone: Testament Odkrywcy – Poradnik GRY-OnLine Obejrzałem leżące na biurku rysunki ptaków i jakiegoś robala na podstawce oraz zabrałem album. Bardzo dokładnie go obejrzałem, gdyż chociaż staruszek miał mało czytelne pismo, wiedziałem, że jest to jedyny sposób by czegoś się o nim dowiedzieć. Czułem, że ta historia zaczyna mnie wciągać. Zakręciłem globusem, a następnie uruchomiłem projektor. Po drabince wszedłem jeszcze wyżej i tam odkryłem list... do mnie! Jak to możliwe, że on to wszystko zaplanował właśnie dla mnie? Czy ta historia opowiedziana w liście jest prawdziwa? Byłem już zdecydowany, muszę odnaleźć jajo i tam polecieć. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Amerzone: Testament Odkrywcy - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: