Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00564 007505 16394221 na godz. na dobę w sumie
Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry - ebook/pdf
Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 87
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Amnesia: A Machine for Pigs zawiera kompletny opis przejścia wszystkich dostępnych misji, wraz licznymi oznaczeniami ułatwiającymi znalezienie potrzebnych przedmiotów. Poza solucją w poradniku znajdziesz również lokalizacją wszystkich ukrytych w grze znajdziek: notatek, telefonów oraz patefonów.

Poradnik do Amnesia: A Machine for Pigs zawiera:

Amnesia: A Machine for Pigs to połączenie przygodówki i survival–horroru. Gracz wciela się w Oswalda Mandusa, żyjącego w roku 1899 przedsiębiorcę, który budzi się w swojej rezydencji z amnezją i niejasnymi wspomnieniami tajemniczej maszyny.

 

Poradnik do gry Amnesia: A Machine for Pigs znalazł się kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia (solucja) gry. Ponadto szczegółowo zobrazowana została lokalizacja każdej znajdźki, a załączone do opracowania porady ogólne ułatwią przygodę.

Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Amnesia A Machine for Pigs autor: Łukasz „Salantor” Pilarski Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent thechineseroom, Wydawca Frictional Games (c) 2013 GRY-Online S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. Amnesia: A Machine for Pigs – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Rezydencja, część pierwsza _________________________________________4 Rezydencja, część druga ___________________________________________8 Piwnica _______________________________________________________12 Biura i magazyn _________________________________________________17 Kościół ________________________________________________________22 Fabryka _______________________________________________________24 Mieszacz płynów ________________________________________________28 Kanały ________________________________________________________33 Stacja kontroli pomp _____________________________________________37 Reaktor _______________________________________________________39 Zdrada! _______________________________________________________42 Londyn w płomieniach ____________________________________________46 Kontratak ______________________________________________________47 Elektrownia ____________________________________________________49 Wieża i świątynia ________________________________________________51 Znajdźki _______________________________________________________53 Rezydencja, część pierwsza _________________________________________________ 53 Rezydencja, część druga ____________________________________________________ 57 Piwnica __________________________________________________________________ 60 Biura i magazyny __________________________________________________________ 62 Kościół ___________________________________________________________________ 65 Fabryka __________________________________________________________________ 67 Mieszacz płynów __________________________________________________________ 70 Kanały ___________________________________________________________________ 73 Stacja kontroli pomp _______________________________________________________ 76 Reaktor __________________________________________________________________ 76 Zdrada! __________________________________________________________________ 78 Londyn w płomieniach _____________________________________________________ 80 Kontratak ________________________________________________________________ 83 Wieża i świątynia __________________________________________________________ 85 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2013 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Amnesia: A Machine for Pigs – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Amnesia: A Machine for Pigs to połączenie przygodówki i survival–horroru. Gracz wciela się w Oswalda Mandusa, żyjącego w roku 1899 przedsiębiorcę, który budzi się w swojej rezydencji z amnezją i niejasnymi wspomnieniami tajemniczej maszyny. Poradnik zawiera kompletny opis przejścia gry wraz z lokalizacją wszystkich znajdziek. Oznaczenia użyte w tekście: • Zielony – obiekty istotne dla fabuły, • Brązowy – aktualizacje dziennika, • Tekst pochylony – tytuły notatek, fragmentów dzienników i innych znalezionych w grze tekstów, • [1] – odnośnik do ilustracji. P o r a d y o g ó l n e : • Gra jest bardzo ciemna, więc nie zdziw się, jeśli czegoś nie zdołasz zobaczyć. • W czasie gry kursor zmienia swój kształt tylko w momencie, gdy możliwe jest podniesienie, przesunięcie albo użycie przedmiotu. W odpowiednich momentach gra będzie wyświetlała podpowiedzi, więc w razie potrzeby spójrz na górną część ekranu. • Ważne dla fabuły przedmioty będą domyślnie podświetlone, póki nie zmienisz tego w opcjach gry. • Pamiętaj, że nie możesz jednocześnie trzymać przedmiotu i otwierać drzwi. Czasem będziesz musiał opuścić trzymaną rzecz, by otworzyć przejście. • Lokacje, w których toczy się gra, są dość małe. W razie zagubienia przejdź się po pomieszczeniach, a na pewno zorientujesz sie, gdzie jesteś. • Gra jest dość liniowa, większość drzwi i szaf jest zamknięta na głucho, więc nie powinieneś mieć problemu z wybraniem właściwej ścieżki. • Większość zagadek możesz rozwiązać przez sprawdzenie dziennika bohatera, dostępnego pod klawiszem J. Zawarte w nim podpowiedzi powinny być pomocne, nawet jeśli będą odrobinę niejasne. • Latarnia może przyciągnąć potwory, więc nie zapominaj jej czasem wyłączać z pomocą klawisza F. • Mrugająca latarnia oznacza, że w pobliżu czai się niebezpieczeństwo (niesprawna lampa na ścianie, wyładowania elektryczne albo potwór). • Postać może przed śmiercią otrzymać kilka ciosów (siedem od słabych wrogów, do trzech od najsilniejszych). Nie przejmuj się, jeśli otrzymałeś cios albo dwa. Wciąż możesz uciec przed przeciwnikiem. Jedynym widocznym skutkiem będzie zaciemnienie obrazu. • Postać leczy się jak w grach FPS. Ukryj się i poczekaj, aż wróci do pełni sił. • Nie martw się, że po śmierci będziesz musiał wczytywać stan gry. Amnesia cofnie cię, ale tylko trochę. Łukasz „Salantor” Pilarski (www.gry–online.pl) Strona: 3 Amnesia: A Machine for Pigs – Poradnik GRY-Online.pl Rezydencja, część pierwsza Na początek czeka cię kilka cutscenek, zakończonych pojawieniem się nazwy gry. Po chwili zyskasz kontrolę nad postacią. Wyjdź przez jedyne drzwi. Dowiadujesz się, że powinieneś znaleźć swoje dzieci (A Fever Dream). Po wyjściu z sypialni idź prosto i w prawo, a potem schodami na górę [1]. Będąc na górze skręć w prawo i idź do drzwi na końcu korytarza. Na suficie zobaczysz rączkę [1]. Pociągnij za nią. Wejdź po schodach na górę. Strona: 4 Amnesia: A Machine for Pigs – Poradnik GRY-Online.pl Skręć w prawo. Zobaczysz latarnię [1]. Weź ją. Idź prosto i w lewo. Pociągnij skrzynię do tyłu. Jeśli wciąż będzie przeszkadzała, pchnij ją w zagłębienie w murze. Kucnij i wejdź w tunel. Blokującą drogę skrzynię odsuń na prawo. Strona: 5 Amnesia: A Machine for Pigs – Poradnik GRY-Online.pl Po wyjściu z tunełu zejdź schodami w dół, do olbrzymiego pomieszczenia. Nie przejmuj się drzwiami po drodze, wszystkie są zamknięte. Będąc na dole przejdź na koniec pomieszczenia. Po prawej znajdziesz jedyne możliwe do otworzenia drzwi [1]. Strona: 6 Amnesia: A Machine for Pigs – Poradnik GRY-Online.pl Przejdź do końca kolejnego korytarza, do jedynych uchylonych drzwi. W środku podejdź do wiszących na ścianie karabinów i użyj wiszącego najniżej [1]. Przesuń go w górę. Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, usłyszysz dźwięk i otworzysz tajne przejście. Aktualizacja dziennika (The Weeping Rooms). Idź korytarzem. Jeśli chcesz, użyj dźwigni po prawej dla zamknięcia tajnego przejścia. Dojdziesz do kolejnej dźwigni [1]. Przesuń ją, by otworzyć tajne przejście. Idź korytarzem w prawo. Jedyne niezablokowane drzwi zaprowadzą cię do kolejnego obszaru. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: