Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00473 008032 13403375 na godz. na dobę w sumie
Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry - ebook/pdf
Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 47
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Opis przejścia przygodowej gry „Ankh” zawiera listę wszystkich czynności, jakie należy wykonać, aby ukończyć grę. Można je oczywiście wykonać w nieco innej kolejności niż ta przedstawiona, ale ze względu na liniowość fabuły, nie będą to znaczne różnice.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Rozdział I
-Jak wkurzyć Faraona (1)
-Jak wkurzyć Faraona (2)
-Jak wkurzyć Faraona (3)
-Jak wkurzyć Faraona (4)
-Jak wkurzyć Faraona (5)
-Jak wkurzyć Faraona (6)
-Rozdział II
-Nieprzyzwoita propozycja (1)
-Nieprzyzwoita propozycja (2)
-Rozdział III
-Przywoływanie Ozyrysa (1)
-Przywoływanie Ozyrysa (2)
-Przywoływanie Ozyrysa (3)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 25

Informacja o grze

Ankh: The Tales of Mystery jest nową wersją gry, wydanej pierwotnie w 1998 roku i zadedykowanej trzydziestodwubitowym komputerom osobistym typu Risc PC marki Acorn Computers. Mamy więc do czynienia z przygodówką, wyposażoną w klasyczny interfejs point & c

Gra Ankh: The Tales of Mystery, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Ankh autor: Janusz „Solnica” Burda (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Ankh – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Opis przejścia _________________________________________________________ 4 Rozdział pierwszy: Jak wkurzyć Faraona ___________________________________ 4 Rozdział drugi: Nieprzyzwoita propozycja _________________________________ 15 Rozdział trzeci: Przywoływanie Ozyrysa __________________________________ 20 Rozdział czwarty: Słońce Kairu _________________________________________ 30 Rozdział piąty: W Zaświatach___________________________________________ 43 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Ankh – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Poradnik powstał na podstawie angielskiej wersji gry, dlatego też w opisie przejścia postanowiłem użyć, tam gdzie to uznałem za stosowne, również oryginalnych nazw przedmiotów i tym podobnych elementów – umieściłem je w nawiasach kwadratowych. Ankh jest grą przygodową typu point and click, wszystkie podstawowe operacje, takie jak przemieszczanie bohatera, używanie przedmiotów i tym podobne, wykonujemy w niej przy pomocy myszki. Klawiatura służy jedynie do włączenia głównego menu gry lub przywołania listy zadań, które mamy aktualnie do wykonania, tzw. [My to-do list] Opis przejścia zawiera listę wszystkich czynności, jakie należy wykonać, aby ukończyć grę. Można je oczywiście wykonać w nieco innej kolejności niż ta przedstawiona przeze mnie, ale ze względu na liniowość fabuły, nie będą to znaczne różnice. W Ankh nie można zginąć, nie można też zabrnąć w ślepy zaułek, co najwyżej możecie przegapić jakiś przedmiot lub nie wpaść na to, aby użyć go w taki a nie inny sposób. Nie ma też w grze żadnych elementów zręcznościowych. Drobne odstępstwo od tej reguły stanowi sama końcówka gry, ale zostało to zrobione bardzo sprytnie, niemal w sposób niezauważalny. Każdą źle poprowadzoną rozmowę można powtórzyć, wybierając inne opcje dialogowe. Strona: 3 Ankh – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia Nocna wyprawa trójki przyjaciół do wnętrza piramidy zakończyła się katastrofą – rzuceniem śmiertelnej klątwy na Assila, głównego bohatera gry. Musi on teraz jak najszybciej znaleźć sposób na jej usunięcie. Jakby tego było jeszcze mało, ojciec nie daje wiary jego tłumaczeniom i uziemia go w domu na cały tydzień. R o z d z i a ł p i e r w s z y : J a k w k u r z y ć F a r a o n a [ C h a p t e r O n e : H o w T o A n n o y A P h a r a o h ] - Znajdź sposób na wydostanie się z domu, ale nie wychodź przez drzwi! [Find a way out, but not through the door!] Podnieś brudną koszulę [dirty shirt] (01) leżącą na łóżku. Przy okazji wejdziesz również w posiadanie srebrnej monety [silver coin]. Podnieś pędzel bez włosia [brush without bristles] (02) podpierający wazę. Waza straci równowagę, uderzy w stojącą obok szafkę i odblokuje tym samym jej drzwiczki. Otwórz szafkę [locker door] (03) i zabierz wiszącą w środku koszulę ojca [father’s robe] oraz wieszak [clothes hanger]. Strona: 4 Ankh – Poradnik GRY-OnLine Wejdź po schodach na górną kondygnację pomieszczenia. Połącz koszulę ojca i brudną koszulę a otrzymasz w ten sposób zaimprowizowaną linę [improvised rope]. Użyj zaimprowizowanej liny na koszu wiszącym pod sufitem [extravagant hanging basket] (04). Na zewnątrz będzie na ciebie czekać dwóch początkujących bandziorów. Aby dali Ci spokój, zaoferuj im srebrną monetę. Po chwili zastanowienia Assil dojdzie jednak do wniosku, iż powinien odzyskać utracony przed chwilą przedmiot. Strona: 5 Ankh – Poradnik GRY-OnLine - Odzyskaj srebrną monetę. [Get back my single silver coin.] Porozmawiaj z bandziorami, zgodzą się oni oddać ci monetę, gdy przyniesiesz im w zamian coś do jedzenia. Pójdź ulicą w dół, aż dojdziesz do bazaru. Przywita cię tam Volcano, zawsze możesz uzyskać od niego kilka podstawowych informacji. Po zakończeniu konwersacji przejdź dalej, aż dojdziesz do placu na którym stoi handlarz niewolników. Przejdź ulicą w głąb, znajdziesz się na drodze prowadzącej do pałacu Faraona. Zabierz siatkę na ryby [fish-net stocking] (05) wiszącą na sznurku. Strona: 6 Ankh – Poradnik GRY-OnLine Wróć na plac z handlarzem niewolników i tym razem pójdź ulicą prowadzącą w dół, aż dojdziesz do straganu Olgi. Po drodze zaczepi cię Dinar, na razie możesz go zignorować. Zabierz metalowy pręt [metal bar] (06) blokujący uchylne drzwiczki od baru. Otwórz uchylne drzwiczki [swinging door] i gdy Olga zajęta będzie przeganianiem kotów, spróbuj dobrać się do leżącej na ladzie miski z sałatą [salad bowl] (07) i bułki [bun] (08). Jeżeli ci się to uda, to w twojej kieszeni powinna pojawić się sałata [salad] i bułka [hamburger bun]. W przypadku niepowodzenia, powtórz trick z drzwiczkami. Przejdź ulicą w prawo, dotrzesz do bramy miasta i drogi prowadzącej nad Nil. Przy pomocy siatki na ryby złap cuchnącą rybę [stinky fish] (09) pływającą w ścieku. Połącz bułkę z sałatą a następnie z cuchnącą rybą, otrzymasz w ten sposób rybiego burgera [fish burger], coś w sam raz dla bandziorów którzy mają twoją monetę. Wróć do bandziorów drogą w górę ekranu i daj im rybiego burgera, otrzymasz z powrotem swoją srebrną monetę [silver coin]. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Ankh: Klątwa Mumii - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: