Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00298 005482 15385760 na godz. na dobę w sumie
Anna - poradnik do gry - ebook/pdf
Anna - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 24
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Anna z pomocą wyjątkowo szczegółowego i wzbogaconego ilustracjami opisu ułatwi ukończenie całej przygody rozgrywającej się w upiornym domu. Poza tym opracowanie zawiera listę wszystkich zakończeń oraz wyjaśnienie, jak je osiągnąć.

Spis treści:
-[Poradnik do gry] Anna
-[Opis przejścia] Wejście do domu
-[Opis przejścia] Zwiedzamy dom
-[Opis przejścia] Przechodzimy na strych
-[Opis przejścia] Jaskinia
-[Zakończenia]

Informacja o grze

Gra przygodowa, której akcja toczy się we włoskiej części Alp. Zabawa polega głównie na eksplorowaniu lokacji i rozwiązywaniu zagadek. Ciekawą nowością jest system symulujący kondycję psychiczną postaci, wpływający na nasze postrzeganie świata oraz intera

Gra Anna, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Anna autor: Michał „Wolfen” Basta Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Dreampainters, Wydawca Dreampainters (c) 2012 GRY-Online S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. Anna – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Opis przejścia ___________________________________________________4 Wejście do domu ___________________________________________________________ 4 Zwiedzamy dom ____________________________________________________________ 8 Przechodzimy na strych ____________________________________________________ 15 Jaskinia __________________________________________________________________ 20 Zakończenia ____________________________________________________22 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Strona: 2 Anna – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Poradnik do gry Anna zawiera bardzo szczegółowy i okraszony ilustracjami opis ukończenia całej przygody rozgrywającej się w upiornym domu. Oprócz tego znajdziesz tutaj listę wszystkich zakończeń oraz wytłumaczenie, jak je osiągnąć. W niniejszym poradniku użyto następujących kolorów: • Kolorem niebieskim oznaczono wszelkie przedmioty, które możemy podnieść i wziąć do ekwipunku, aby następnie z nich skorzystać; • Kolorem pomarańczowym oznaczono elementy otoczenia z jakimi można wejść w interakcję (zarówno w przypadku przedmiotów, jak i ważnych części otoczenia podano nazwę polską, a w nawiasie angielską). Michał „Wolfen” Basta (www.gry–online.pl) Strona: 3 Anna – Poradnik GRY-Online.pl Opis przejścia W e j ś c i e d o d o m u Podejdź do strumyka (rivulet), kliknij środkowym przyciskiem myszy, kliknij na pustą menażkę (empty canteen) lewym przyciskiem myszy, następnie ponownie wciśnij środkowy przycisk myszy kiedy wrócisz z „plecaka” do gry kliknij menażką na strumyk. Po napełnieniu menażki wodą odwróć się w stronę domu i skieruj się w stronę drzewa z lewej. Tuż za nim znajdziesz leżącą na ziemi gałąź (wooden branch) (obrazek). Podnieś ją. Wróć w stronę strumyka i podejdź do jednego z dwóch głazów (big rock) (obrazek) z prawej. Użyj na nim gałęzi (wooden branch), a kiedy go przesuniesz wykonaj identyczną akcję na drugim. Po chwili zauważysz, że z małej zatoczki zniknie błoto. Strona: 4 Anna – Poradnik GRY-Online.pl Zajrzyj w czystą wodę, a zobaczysz fragment lustra (mirror shard). Podnieś go i podejdź do domu. Uklęknij (klawisz C) przy lewej ścianie za schodami, wyjmij nóż (closable hunting knife) i użyj go na sznurku (little string) (obrazek) na drzwiczkach. Najedź kursorem nad drzwi, a kiedy pojawi się rączka kliknij prawym klawisze myszy i przyciągnij je do siebie. Strona: 5 Anna – Poradnik GRY-Online.pl W środku znajdziesz suchą gałąź (dry branch). Użyj na niej zapalniczki (cigarette lighter), a kiedy oświetli pomieszczenie podnieś z ziemi drugi kawałek lustra (mirror shard) (obrazek). Po jego podniesieniu wstań i skieruj się w lewo. Przejdź przez mur i spójrz na ziemię z prawej. Znajdziesz tutaj suche szyszki (dried pine cone) (obrazek). Podnieś jedną z nich i skieruj się w stronę głównych drzwi do domu, znajdujących się od strony rzeki. Strona: 6 Anna – Poradnik GRY-Online.pl Spójrz nad drzwi, a ujrzysz wycięcie w kształcie oka (eye shaped notch). Włóż do niego dwa kawałki lustra (mirror shard) (obrazek) oraz szyszkę (dried pine cone). Podpal ją zapalniczką (cigarette lighter), a potem ugaś palące się oko przy pomocy wody z menażki (filled canteen) . Kliknij na drzwi wejściowe (main door) i z menu wybierz użyj (use). Zanim wejdziesz do środka możesz też napełnić w rzece manierkę. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Anna - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: