Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00432 007255 15925343 na godz. na dobę w sumie
Anno 2070 - poradnik do gry - ebook/pdf
Anno 2070 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 62
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry ANNO 2070 zawiera opis przejścia kampanii, wraz z misją bonusową Powrót do C.O.R.E.. Znaleźć w nim również można kompleksowe porady dotyczące pojedynczych misji, jak i gry ciągłej, a także charakterystykę łańcuchów produkcyjnych.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Elementy rozgrywki] Mechanizmy
-[Elementy rozgrywki] Porady ogólne
-[Elementy rozgrywki] Głosowanie do Senatu oraz Rady Światowej
-[Elementy rozgrywki] Łańcuchy produkcyjne
-[Rozdział 1 - Cienie przeszłości] Misja I - Plan Dwuletni
-[Rozdział 1 - Cienie przeszłości] Misja II - Stan wyjątkowy
-[Rozdział 1 - Cienie przeszłości] Misja III - Morze Czarne
-[Rozdział 1 - Cienie przeszłości] Misja IV - Tajemnice głębin
-[Rozdział 2 - C.O.R.E.] Misja I - W poszukiwaniu prawdy
-[Rozdział 2 - C.O.R.E.] Misja II - Nieprzewidziane skutki
-[Rozdział 2 - C.O.R.E.] Misja III - Solidarność
-[Rozdział 3 - W oku cyklonu] Misja I - Na ziemi wroga
-[Rozdział 3 - W oku cyklonu] Misja II - Wyzwanie
-[Rozdział 3 - W oku cyklonu] Misja III - Triumf technologii
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 22

Informacja o grze

Kolejna odsłona cenionej wśród miłośników pecetowych strategii serii Anno. Akcja Anno 2070 osadzona została w niedalekiej przyszłości, gdzie ludzkość zmaga się z niebezpiecznymi zmianami klimatu na Ziemi.

Gra Anno 2070, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Anno 2070 autor: Mateusz „Boo” Bartosiewicz Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Related Designs, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft (c) 2011 GRY-OnLine S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. Anno 2070 – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Elementy rozgrywki _______________________________________________4 Mechanizmy _______________________________________________________________ 4 Porady ogólne ______________________________________________________________ 5 Głosowanie do Senatu oraz Rady Światowej ____________________________________ 7 Łańcuchy produkcyjne ______________________________________________________ 8 Rozdział I: Cienie przeszłości ______________________________________10 Misja I – Plan Dwuletni _____________________________________________________ 10 Misja II – Stan wyjątkowy __________________________________________________ 14 Misja III – Morze Czarne ___________________________________________________ 18 Misja IV – Tajemnice głębin _________________________________________________ 22 Rozdział II: C.O.R.E. _____________________________________________25 Misja I – W poszukiwaniu prawdy____________________________________________ 25 Misja II – Nieprzewidziane skutki ____________________________________________ 29 Misja III – Solidarność _____________________________________________________ 34 Rozdział III: W oku cyklonu _______________________________________38 Misja I – Na ziemi wroga ___________________________________________________ 38 Misja II – Wyzwanie _______________________________________________________ 42 Misja III – Triumf technologii _______________________________________________ 47 Misja IV – Godzina zero ____________________________________________________ 52 Pojedyncze misje ________________________________________________55 Misja bonusowa: Powrót do C.O.R.E. _________________________________________ 55 Wyniesienie Jorgensen _____________________________________________________ 56 Architekt przyszłości _______________________________________________________ 57 Gospodarka wolnorynkowa _________________________________________________ 58 Walka o władzę ___________________________________________________________ 59 Czarne złoto / Za wszelką cenę ______________________________________________ 60 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Anno 2070 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry ANNO 2070 zawiera opis przejścia kampanii, z uwzględnieniem elementów, które mogłyby sprawić najwięcej trudności, wraz z misją bonusową Powrót do C.O.R.E.. Znaleźć w nim również można kompleksowe porady dotyczące pojedynczych misji, jak i gry ciągłej, a także charakterystykę łańcuchów produkcyjnych. W ramach ciekawostki, przybliżony został system głosowań do Senatu oraz Rady Światowej. Dla ułatwienia zastosowane zostały poniższe oznaczenia: czarny – istotne uwagi oraz kombinacje klawiszy (cyfra) – odnosi się do ilustracji zamieszczonej powyżej tekstu brązowy – budynki zielony – materiały niebieski – przedmioty Mateusz „Boo” Bartosiewicz (www.gry–online.pl) Strona: 3 Anno 2070 – Poradnik GRY-OnLine Elementy rozgrywki M e c h a n i z m y * Koszary muszą mieć połączenie drogowe z Śródmieściem oraz każdym budynkiem, który zaspokaja potrzeby mieszkańców (np. Sieć naukowa, Kasyno). Uwaga: połączenie drogowe musi przebiegać w obszarze oddziaływania danego budynku! * Budynki przemysłowe, choć nie wszystkie, wymagają połączenia drogowego z Magazynem Głównym lub Składem. W przypadku baz głębinowych, połączenie zapewnia kolejka wodna. * Elektrownie wiatrowe oraz Stacje zmniejszające poziom skażenia środowiska, nie muszą mieć dostępu do drogi. * Zazębianie się pól oddziaływań budynków tego samego typu będzie skutkowało spadkiem ich wydajności. * Tworząc szlak handlowy, pamiętajmy że kolor zielony oznacza eksport (załadunek towarów na okręt), a czerwony import (wyładunek towarów do Magazynu Głównego), natomiast przy ustalaniu, które towary mają być wystawione na sprzedaż w Magazynie Głównym, jest odwrotnie. * Szlak handlowy nie musi zostać wykorzystany do handlu z innymi. Może też służyć do wymiany dóbr pomiędzy wyspami, które należą do nas. Ponadto, wymiana/handel może być przeprowadzana między wieloma punktami za pośrednictwem jednego szlaku handlowego, jednak pamiętajmy, że im dłuższy szlak, tym wolniejszy transfer dóbr. * Niewykonanie zaakceptowanych misji pobocznych oznaczać będzie utracenie wpływów u danego oponenta/sojusznika. Na wykonanie misji pobocznych zwykle mamy 30 minut. * Mieszkańcy nie zechcą awansować, jeśli ich potrzeby nie zostaną zaspokojone na 100 , gdy podatki są za wysokie lub gdy nasza wyspa jest zanieczyszczona. Do awansu nie dojdzie również wtedy, gdy korzystając z przycisku znajdującego się w panelu Śródmieścia odmówiliśmy prawa awansu. Strona: 4 Anno 2070 – Poradnik GRY-OnLine P o r a d y o g ó l n e * Zwracajmy uwagę na komunikaty wyświetlane z lewej strony ekranu – dzięki nim będziemy wiedzieli m.in. o zmianie poziomu skażenia środowiska na wyspie. * Nie wzbraniajmy się przed rozszerzeniem produkcji, gdy to koniecznie. Dla przykładu: Jeśli jesteśmy w trakcie rozbudowy miasta, warto mieć kilka Hut oraz Fabryk narzędzi (co równoznaczne będzie z postawieniem kolejnych Rozdrabniarek bazaltu itp.) * Pamiętajmy o przerywaniu produkcji w zakładach, których wyroby zalegają w magazynach. Jeśli dany surowiec nie będzie nam potrzebny, zacznijmy go sprzedawać lub zburzmy dany zakład. * Monitorujmy bilans finansowy – wbrew pozorom bardzo łatwo zostać bankrutem! By do tego nie dopuścić, stawiajmy nowe Śródmieścia i Koszary Robotników, zatrzymujmy produkcję zbędnych materiałów oraz handlujmy nadwyżkami surowców. * Produkujmy broń – nawet jeśli nie jest nam ona potrzebna. Koszt produkcji jest niski, a ceny sprzedaży stosunkowo opłacalne. * Sprzedaż komunikatorów czy tworzyw sztucznych może przynieść obfite dochody. * Wstrzymujmy funkcjonowanie Żurawia naprawczego, gdy go nie używamy. * W zakładce Przedmioty (w obcych Arkach) możemy znaleźć wiele przydatnych usprawnień dla naszych budynków oraz okrętów, dlatego warto sprawdzić każdą ofertę. Uwaga: Możemy zmienić ofertę u sprzedawcy po zapłaceniu 500 sztuk kredytów. * Pamiętajmy o ulepszaniu Magazynu Głównego oraz Składów – powoduje to nie tylko zwiększenie ładowności, ale i wzrost liczby transporterów. * Najważniejszym surowcem jest żywność – bez stałych dostaw, nasze Koszary pozmieniają się w Ruiny rezydencji. * Brak równowagi ekologicznej na wyspie powoduje mniejsze zbiory. Jeśli nie jesteśmy w stanie zmniejszyć skażenia środowiska, zwiększmy produkcję budując dodatkowe uprawy. * Ministerstwo prawdy (i jego odpowiedniki u Eden Initiative oraz S.A.A.T.) jest w stanie objąć zasięgiem Koszary zgromadzone wokół dwóch Śródmieść. Ponadto, każdy taki budynek oferuje kilka programów nadawania, co warunkuje odmienne premie. * W grze swobodnej pamiętajmy o budowie Straży pożarnej, Szpitala oraz Komendy policji. Po co narażać się na nieprzyjemne niespodzianki w postaci epidemii lub niekontrolowanego pożaru. Strona: 5 Anno 2070 – Poradnik GRY-OnLine * Wykonujmy wszelkie powierzone zadania – warto do tego celu mieć przeznaczony dodatkowy okręt. * Dzięki dyplomacji możemy prosić o nowe zadania graczy komputerowych – jest to łatwy sposób na zdobycie przydatnych nagród, a przede wszystkim – punktów licencji. * Punkty licencji wydać można na kupno przedmiotów w Arkach lub używanie akcji Rady Światowej. * Jeśli to możliwe, starajmy się stawiać Skład koło łańcuchów górskich tak, by swym oddziaływaniem obejmował jak największą liczbę punktów wydobywczych. * By zapewnić ciągłość produkcji, musimy pamiętać o każdym półprodukcie – jeśli nie możemy któregoś wyprodukować, rozejrzyjmy się za inną wyspą, z której można by dany surowiec pozyskać lub przeszukajmy listę sprzedawanych surowców oraz przedmiotów (nasiona, wiertła) przez innych graczy. * Zużycie materiałów, takich jak komunikatory czy tworzywa sztuczne, jest mniejsze niż zużycie zapasów żywności. Możemy śmiało handlować ich nadwyżkami. * Nie bójmy się burzyć – koszty ewentualnej ponownej budowy zakładów jest niewielki w porównaniu z tym, jak mocno możemy w ten sposób podratować nasz bilans finansowy. * Najsilniejszym okrętem w starciu z jednostkami i budynkami jest żmija. Jedynym statkiem, mogącym strzelać do jednostek powietrznych, jest główny okręt. Okręty wojenne natomiast są najefektywniejsze w starciu z łodziami podwodnymi. * Podstawowe śmigłowce potrafią wykrywać jednostki niewidzialne, jastrząb ma możliwość przejmowania Magazynów Głównych, natomiast ognisty ptak w mgnieniu oka niszczy wszelkie budynki. * Szukając nowej wyspy pod bazę główną zwracajmy uwagę na listę nasion oraz złóż, jakie oferuje dany ląd (dane znajdują się u góry ekranu, pod nazwą wyspy). Ważny jest również obszar (im większy, tym lepiej – pozwoli to na budowę większych ośrodków miejskich) i liczba punktów wydobywczych (jeśli są przynajmniej trzy, to możemy się osiedlać – pod warunkiem, że pozostałe czynniki również zostaną spełnione). * Jeśli brakuje nam jakiegoś surowca, rozejrzyjmy się po sąsiednich wyspach, nawet tych najmniejszych – być może znajdziemy tam to, co jest nam niezbędne (stawiamy wówczas Magazyn Główny i tworzymy nowy, możliwie najkrótszy szlak handlowy) * Jeśli potrzeba nam drewna lub karbonu, a ciągle mamy braki, odmówmy mieszkańcom prawa awansu (co zablokuje automatyczne wchodzenie Koszar na wyższy poziom rozwoju) do czasu, w którym dany materiał nie będzie nam już potrzebny. * Gdy Koszary osiągną trzeci poziom rozwoju, wymieńmy drogi (tylko w części przemysłowej naszego miasta) na autostrady – zwiększy to tempo produkcji dóbr. Strona: 6 Anno 2070 – Poradnik GRY-OnLine G ł o s o w a n i e d o S e n a t u o r a z R a d y Ś w i a t o w e j G ł o s o w a n i e d o R a d y Ś w i a t o w e j Co jakiś czas gracze będą mogli wziąć udział w głosowaniu na Przewodniczącego Rady Światowej. Zagłosowanie na konkretnego kandydata skutkuje zyskaniem 50 punktów kariery u związanej z nim frakcji, a ponadto, jeśli wygra, otrzymamy kolejne 50 punktów. Wybrany radny da nam możliwość użycia czterech akcji, np. ulepszy na 45 minut wszystkie fabryki materiałów budowlanych – w zamian za określoną ilość punktów licencji (zdobywa się je m.in. poprzez wykonywanie misji pobocznych). W czasie głosowania akcje wymienione są poniżej zdjęć kandydatów, natomiast by ich użyć w trakcie gry, należy wejść w zakładkę Arki – Polityka. G ł o s o w a n i e d o S e n a t u Prócz głosowania na Przewodniczącego Rady Światowej, mamy również możliwość oddania głosu na konkretną frakcję w Senacie. Uzyskanie większości przez dane ugrupowanie oznaczać będzie, że, do następnego głosowania, w trakcie rozgrywek będzie działał określony, stały efekt. Powyższa ilustracja przedstawia głosowanie z połowy grudnia 2011 roku, które to wygrała Yana Rodriguez wraz ze swoim Eden Initiative, co spowodowało poprawę równowagi ekologicznej na wszystkich wyspach. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Anno 2070 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: