Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00098 008732 14651630 na godz. na dobę w sumie
Anomaly 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Anomaly 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 76
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Anomaly 2 zawiera kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia gry, a także - zestawienie informacji o występujących w tym tytule jednostkach, wieżach przeciwnika oraz roli i umiejętności dowódcy. Opracowanie zawiera również liczne porady.

Skrócona wersja spisu treści:
-Anomaly 2 - poradnik do gry
-Sterowanie
-Dowódca
-Jednostki
-Przeciwnicy
-Opis przejścia
-PRELUDIUM - Górska przeprawa
-MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna
-MISJA VR 02 - Wymiana walut
-MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki
-MISJA 04 - Polowanie na kaczki
-MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana
-MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec
-MISJA 07 - Zabłąkane umysły
-MISJA 08 - Twin Electron
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 22

Informacja o grze

Anomaly 2 to bezpośrednia kontynuacja strategicznej gry Anomaly Warzone Earth, którą wydano w 2011 roku. Deweloperzy z 11 bit studios rozbudowali rozgrywkę o wcześniej nieobecne elementy oraz nowy tryb multiplayer.

Gra Anomaly 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Anomaly 2 autor: Arek „Skan” Kamiński Producent 11 bit studios, Wydawca 11 bit studios, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2013 GRY-Online S.A. Anomaly 2 – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Anomaly 2 – poradnik do gry ________________________________________3 Sterowanie _____________________________________________________4 Dowódca _______________________________________________________5 Jednostki _______________________________________________________7 Przeciwnicy ____________________________________________________13 Opis przejścia __________________________________________________15 PRELUDIUM – Górska przeprawa ____________________________________________ 16 MISJA VR 01 – Rzeczywistość pozorna _______________________________________ 18 MISJA VR 02 – Wymiana walut ______________________________________________ 20 MISJA VR 03 – Duży, zły i brzydki ____________________________________________ 21 MISJA 04 – Polowanie na kaczki _____________________________________________ 23 MISJA 05 – Rozmowa Kontrolowana _________________________________________ 27 MISJA 06 – Nie tak szalony naukowiec _______________________________________ 30 MISJA 07 – Zabłąkane umysły _______________________________________________ 34 MISJA 08 – Twin Electron ___________________________________________________ 38 MISJA 09 – Przybywamy w pokoju ___________________________________________ 41 MISJA 10 – Królicza nora ___________________________________________________ 45 MISJA 11 – Nie ruszać się___________________________________________________ 49 MISJA 12 – Droga do celu ___________________________________________________ 53 MISJA 13 – Sezamie, otwórz się! ____________________________________________ 59 MISJA 14 – Piekło–niebo ___________________________________________________ 64 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Anomaly 2 – Poradnik GRY-Online.pl Anomaly 2 – poradnik do gry Niniejszy poradnik to uniwersalne źródło wiedzy na każdy temat związany z Anomaly 2 – rodzimej produkcji spod szyldu 11 bit studios. Znajdują się w nim najważniejsze informacje potrzebne do przetrwania na lodowych pustkowiach post apokaliptycznej ziemi. Zawiera szereg szczegółowych informacji o dostępnych w grze jednostkach, wieżach przeciwnika czy roli i umiejętnościach dowódcy oddziału. Oczywiście nie zabrakło w nim także kompletnego opisu przejścia, wraz z dokładnym objaśnieniem najcięższych momentów rozgrywki, oraz zapoznaniem z dostępnymi zakończeniami gry. Arek „Skan” Kamiński (www.gry–online.pl) Strona: 3 Anomaly 2 – Poradnik GRY-Online.pl Sterowanie Choć Anomaly 2 z technicznego punktu widzenia jest grą RTS, to w przeciwieństwie do tradycyjnych strategii czasu rzeczywistego steruje się w nim jedną postacią. Pozostałe jednostki konwoju poruszają się automatycznie po wyznaczonej wcześniej trasie i automatycznie otworzą ogień w pierwszy cel, który znajdzie się w ich zasięgu. Sterowanie dowódcą odbywa się przy pomocy myszy, klawiatury, bądź mieszaniny obu w zależności od preferencji gracza. się dowódcą. Użycie klawiatury generalnie Poruszanie jest użyteczniejsze ze względu na dokładniejszą i szybszą kontrolę, jednak przy użyciu myszki dowódca sam odnajdzie drogę do zaznaczonego punktu, co przydaje się zwłaszcza w miejscach z dużą ilością przeszkód blokujących drogę. Mapa taktyczna Menu oddziału Menu zdolności Przyspieszenie czasu rozgrywki Naprawa Wabik EMP A.I.M. Strona: 4 Anomaly 2 – Poradnik GRY-Online.pl Dowódca W czasie rozgrywki wcielasz się w porucznika Simona Lynxa. Wyposażonego w specjalny pancerz bojowy, największy przełom w historii wojskowości od czasu wynalezienia prochu, dowódcę oddziału wojskowego Jukon. Staje on do walki naprzeciw armii obcych Maszyn, które niemal kompletnie podbiły Ziemię. Umiejętne użycie dowódcy w trudnych sytuacjach zdecyduje o powodzeniu, bądź klęsce przedsięwzięcia. W przeciwieństwie do jednostek Jukonu, dowódca dysponuję całkowitą swobodą w poruszaniu się po mapie. Nie może on jednak walczyć, a zdolności ze swojego arsenału może aktywować tylko w miejscu, w którym się aktualnie znajduje. Powoduje to, iż zbytnie oddalanie się od konwoju może być dla niego tragiczne w skutkach. Nie oznacza to bynajmniej, że rola dowódcy powinna się ograniczać do używania zdolności i zbierania ich z ruin zniszczonych wież. Pancerz bojowy oferuje bardzo szybką regenerację, a co więcej śmierć dowódcy nie jest równoznaczna z przegraną misją. Gdy jego punkty zdrowia spadną do zera, oddział musi sobie radzić sam przez trzy sekundy, po czym dowódca wraca do akcji. Fakt ten należy często wykorzystywać, jako formę dywersji. Mechanika gry jest pod tym względem bardzo prosta. Wieże przeciwnika zaczną strzelać do pierwszego celu, jaki znajdzie się w ich zasięgu. Jeśli będzie to dowódca, to przy szybkim przemieszczaniu się z miejsca na miejsce skupisz na sobie ostrzał wroga, wytrzymując go jednocześnie ze względu na wysoką regenerację, oraz pozwolisz swoim jednostkom, by nie niepokojone zniszczyły umocnienia przeciwnika. W bardzo krytycznej sytuacji również lepiej jest poświęcić siebie, niż własną jednostkę, szczególnie przy braku zasobów na zakup nowych. Strona: 5 Anomaly 2 – Poradnik GRY-Online.pl Dowódca dysponuje maksymalnie czterema umiejętnościami odblokowywanymi wraz z postępem w kampanii: Naprawa – jak sama nazwa wskazuje służy do naprawy jednostek, które znajdują się w jej obszarze oddziaływania. Najlepiej stawiać ją minimalnie przed jednostką, by przejeżdżający pojazd jak najdłużej przebywał w jej obrębie działania. Zdolność ta trwa dość krótko, dlatego pojedyncze użycie nie naprawi wszystkich pojazdów w pełnym konwoju. Najefektywniej jest stosować ją na ostrych zakrętach, by maksymalnie wykorzystać czas reperacji dla jak największej ilości pojazdów. Wabik – ściąga na siebie ogień wszystkich wież w swoim zasięgu. Niezwykle przydatna umiejętność szczególnie w starciu z mocniejszymi wieżami jak Behemoth czy Storm Reaper. Używając wabika staraj się aktywować go w miejscu, w którym ściągnie na siebie uwagę jak największej liczby przeciwników, jednocześnie biorąc pod uwagę, by było to z dala od trasy konwoju. EMP – EMP dezaktywuje wszystkie wieże w swoim obszarze działania. Co istotne, wieże te pozostaną wyłączone, dopóki nie zostaną ostrzelane. Używając EMP staraj się przede wszystkim wyłączać wieże na tyłach wroga, by jak najdłużej korzystać ze „stuna”. Bierz również pod uwagę zabudowę terenu i ewentualne zasłony, by nie wyłączać wież, które i tak nie stanowią zagrożenia. EMP świetnie się sprawdza w połączeniu z A.I.M. A.I.M. – ta zdolność wymusi na wszystkich jednostkach ostrzał zaznaczonej wieży ignorując pozostałe. Oczywiście zaznaczona wieża musi znajdować się w zasięgu jednostki. Dodatkowym efektem jest wzmocnienie obrażeń zadawanych oznaczonemu celowi. Umiejętność ta przydaje się zwłaszcza w sytuacjach, gdy błyskawicznie musisz pozbyć się jednego przeciwnika, np. w czasie zbliżania się w pole rażenia Scorchera. Doskonale się również sprawi w połączeniu z EMP, w przypadku ulokowania wielu wież w jednym miejscu, by jak najdłużej korzystać z dezaktywacji. Strona: 6 Anomaly 2 – Poradnik GRY-Online.pl Jednostki W Anomaly 2 do dyspozycji graczy oddano 5 rodzajów jednostek bojowych. Ponadto każda jednostka może morfować w jeden z dwóch typów, co daje łącznie 10 potencjalnych maszyn w maksymalnie sześciopojazdowym konwoju. By zmorfować jednostkę wystarczy dwukrotnie kliknąć na niej lewym przyciskiem, bądź wybrać odpowiednią opcję w menu oddziału. Dobór jednostek odpowiednio do przeciwników i terenu walki jest kluczowy dla powodzenia misji. W większości przypadków dysponujesz całkowitą swobodą w doborze arsenału. Co istotne, raz wybrane jednostki nie są permanentnie przypisane do danej misji. W każdej chwili można sprzedać stare i kupić nowe. Cena sprzedaży, jest przy tym taka sama jak cena kupna i ewentualnych ulepszeń, więc manewr wymiany sprzętu nie jest stratny. Jedynymi wyjątkami od tej reguły są sytuacje, w których sprzedajesz uszkodzony pojazd (wówczas cena jest zmniejszona o procent uszkodzeń), lub gdy sprzedajesz w czasie trwającej walki (wówczas cena jest o 30 niższa). Każdą jednostkę można ulepszać trzykrotnie (dane techniczne podane na poniższych zdjęciach dotyczą maksymalnie ulepszonej jednostki). Materiał potrzebny do rozwoju, bądź zakupu, jednostek, czyli Carusaurum zdobywa się niszcząc wieże przeciwnika oraz w czystej formie, strzelając do charakterystycznych trójkącików widocznych na ekranie mapy. W grze istnieją również dwie jednostki specjalne, jednak z wyjątkiem niektórych momentów kampanii, nie ma do nich dostępu (wliczając w to grę wieloosobową). Nie mają również żadnej wartości bojowej, dlatego nie zostały opisane w tym dziale, a bezpośrednio w opisie przejścia, w misji 07 i 13. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Anomaly 2 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: