Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00237 007033 15921520 na godz. na dobę w sumie
Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy - ebook/pdf
Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 329
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Nieoficjalny poradnik do gry Arcania: Gothic 4 zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia gry z uwzględnieniem wszystkich zadań, zarówno głównych, jak i pobocznych.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Zadania główne] Prolog - Mapa
-[Zadania główne] Prolog - cz. 1
-[Zadania główne] Prolog - cz. 2
-[Zadania główne] Prolog - cz. 3
-[Zadania główne] Prolog - cz. 4
-[Zadania główne] Prolog - cz. 5
-[Zadania główne] Południowe Stewark - Mapy
-[Zadania główne] Południowe Stewark - cz. 1
-[Zadania główne] Południowe Stewark - cz. 2
-[Zadania główne] Południowe Stewark - cz. 3
-[Zadania główne] Południowe Stewark - cz. 4
-[Zadania główne] Północne Stewark - Mapy
-[Zadania główne] Północne Stewark - cz. 1
-[Zadania główne] Północne Stewark - cz. 2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 85

Informacja o grze

Kolejna odsłona cieszącej się ogromną popularnością serii gier role-playing.

Gra Arcania: A Gothic Tale, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Arcania: Gothic 4 autor: Jacek “Stranger” Hałas Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Spellbound, Wydawca JoWooD, Wydawca PL CD Projekt (c) 2010 GRY-OnLine S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. Arcania: Gothic 4 – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie _________________________________________ 3 Zadania główne ________________________________________ 5 Prolog __________________________________________________________________ 5 Południowe Stewark _____________________________________________________ 25 Północne Stewark________________________________________________________ 44 Srebrowód ______________________________________________________________ 65 Bagna__________________________________________________________________ 86 Klasztor _______________________________________________________________ 121 Czarne Jary i dżungla ____________________________________________________ 127 Zagubiona świątynia ____________________________________________________ 142 Thorniara______________________________________________________________ 161 Finał __________________________________________________________________ 209 Zadania poboczne ____________________________________ 226 Południowe Stewark ____________________________________________________ 226 Północne Stewark_______________________________________________________ 234 Srebrowód _____________________________________________________________ 242 Bagna_________________________________________________________________ 259 Czarne Jary i dżungla ____________________________________________________ 271 Thorniara______________________________________________________________ 279 Sekrety _____________________________________________ 284 Wprowadzenie _________________________________________________________ 284 Pradawne relikwie ______________________________________________________ 285 Kosiarz Nienawiści ______________________________________________________ 295 Posążki lorda Dominique’a _______________________________________________ 306 Zapomniane groby ______________________________________________________ 317 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Arcania: Gothic 4 – Poradnik GRY-OnLine Do niniejszej gry dostępny jest również Atlas Świata, który stanowi rozszerzenie podstawowego poradnika. Wprowadzenie Nieoficjalny poradnik do gry Arcania: Gothic 4 zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia gry z uwzględnieniem wszystkich zadań, zarówno głównych, jak i pobocznych. Całość podzielona została na trzy zasadnicze rozdziały: Pierwszy rozdział zawiera opisy głównych zadań, których wykonywanie jest wymagane do ukończenia kampanii dla pojedynczego gracza. Warto dodać, iż niektóre główne questy można zaliczyć na kilka różnych sposobów i naturalnie wszystkie możliwe warianty uwzględnione zostały w poradniku. Drugi rozdział zawiera opisy zadań pobocznych, zlecanych zazwyczaj przez postaci niezależne. Ich zaliczanie nie jest wymagane, choć pozwala zazwyczaj na zdobycie punktów doświadczenia czy cennych skarbów. Trzeci rozdział poradnika to zestawienie wszystkich sekretów gry (pradawne relikwie, artefakty Beliara, posążki Innosa i zapomniane groby), odnajdywanych w ramach czterech różnych questów. Do poradnika dołączone zostały liczne mapki, pomagające w odnajdywaniu miejsc wykonywania questów. Strona: 3 Arcania: Gothic 4 – Poradnik GRY-OnLine S k r ó c o n a i n s t r u k c j a k o r z y s t a n i a z p o r a d n i k a : 1) Każdy quest zawiera szczegółową informację na temat zleceniodawcy oraz potencjalnych nagród za jego wypełnienie (włącznie ze zdobywanymi punktami doświadczenia). 2) W celu odnalezienia pożądanego questu musisz w pierwszej kolejności wybrać właściwy rozdział poradnika. Dla przykład, jeśli chcesz dowiedzieć się w jaki sposób wykonać jedno z obowiązkowych zadań musisz odwiedzić pierwszy rozdział (Zadania główne). Po wybraniu właściwego rozdziału musisz ponadto wybrać konkretny obszar świata (np. Południowe Stewark). Gra na szczęście w liniowy sposób odkrywa dostęp do kolejnych lokacji, tak więc nie powinieneś mieć żadnych problemów z ustaleniem gdzie się aktualnie znajdujesz. 3) Dodatkowe oznaczenia w poradniku typu (M11, 5) są odwołaniami do mapek znajdujących się w tej samej części danego rozdziału. W omawianym przykładzie musisz zerknąć na mapę M11 i odszukać punkt o numerze 5. 4) W poradniku dodatkowo zastosowane zostały oznaczenia kolorystyczne. Kolor czerwony odnosi się do postaci niezależnych oraz potworów, kolor niebieski do lokacji, kolor zielony do standardowych przedmiotów, a kolor pomarańczowy do specjalnych przedmiotów (składniki mikstur, magiczne zwoje, receptury, plany, runa itp.). Miłego grania! Jacek „Stranger” Hałas (www.gry-online.pl) Strona: 4 Arcania: Gothic 4 – Poradnik GRY-OnLine Zadania główne P r o l o g M a p a Strona: 5 Arcania: Gothic 4 – Poradnik GRY-OnLine 1. Miejsce rozpoczęcia gry 2. Miejsce pobytu Gromara (główny quest Ostre słowa). 3. Most przy północnym wyjściu z wioski i miejsce pobytu Knuta (główny quest Polowanie na kretoszczury). 4. Grupki spalonych kretoszczurów (główny quest Polowanie na kretoszczury). 5. Miejsce pobytu Knuta (końcówka głównego questu Polowanie na kretoszczury). 6. Wejście do jaskiń (główny quest Grobowiec Melgana). 7. Miejsce pobytu Gromara (końcówka głównego questu Grobowiec Melgana, główny quest Tak bez łuku?). W dalszej części gry będzie tu stał Halwen (główny quest Dla Ivy). 8. Północno-zachodnia w zachodniej części wioski. 9. Miejsce pobytu Diega (główny quest Przemytnik w lesie). 10. Grupa goblinów (główny quest Przemytnik w lesie). 11. Miejsce pobytu Diega (końcówka głównego questu Przemytnik w lesie). Dróżka prowadząca do kryjówki Diega. 12. Południowo-zachodnia brama wioski i miejsce pobytu Ivy (główny quest Tak bez łuku?). W dalszej fazie gry będzie tu stał Orruk (końcówka głównego questu Grzyby dla pana). 13. Punkt obserwacyjny i miejsce odnalezienia łuku (główny quest Tak bez łuku?). 14. Miejsce pobytu Gromara (końcówka głównego questu Z łukiem i strzałą). 15. Miejsce pobytu Orruka (główny quest Grzyby dla pana). 16. Wejście do jaskiń (główny quest Grzyby dla pana). 17. Wyjście z jaskiń (główny quest Grzyby dla pana). 18. Miejsce pobytu Halwena (końcówka głównego questu Dla Ivy). 19. Miejsce pobytu Ivy (główny quest Dowód miłości). 20. Miejsce pojawienia się Knuta (główny quest Zazdrosny rolnik). 21. Wejście do kryjówki Diega (główny quest Niespokojny duch). 22. Wyjście z jaskiń (główny quest Wiedźma z lasu). 23. Jaskinia (główny quest Wiedźma z lasu). 24. Chatka wiedźmy (główny quest Wiedźma z lasu). Strona: 6 Arcania: Gothic 4 – Poradnik GRY-OnLine K r ó l R h o b a r I I I Zleceniodawca: automatycznie po rozpoczęciu gry Opis przejścia: Kilka następnych minut spędzisz w schorowanym umyśle króla Rhobara III, zapoznając się jednocześnie z podstawami gry. Ruszaj prosto, opuszczając salę tronową #1 . Po dotarciu do zamkniętej kraty wciśnij klawisz E, dzięki czemu będziesz mógł przejść dalej #2. W trakcie eksploracji jaskiń będziesz dość regularnie atakowany przez poległych mieszczan, członków milicji i rycerzy #1 #2. To dobry moment do tego by przećwiczyć wyprowadzanie ataków, blokowanie ciosów tarczą i wykonywanie uników. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: