Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00526 008030 15904507 na godz. na dobę w sumie
ArmA II: Operation Arrowhead - poradnik do gry - ebook/pdf
ArmA II: Operation Arrowhead - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 85
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W nieoficjalnym poradniku do gry Armed Assault II: Operation Arrowhead znajdziecie opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza. Poradnik jest adresowany głównie do tych graczy, którzy na polu bitwy w ArmA stawiają dopiero pierwsze, niepewne kroki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Operacja Grot
-Misja 1 – Cios w plecy
-Misja 2 – Witaj w Takistanie (1)
-Misja 2 – Witaj w Takistanie (2)
-Misja 3 – Tropiciel (1)
-Misja 3 – Tropiciel (2)
-Misja 3 – Tropiciel (3)
-Misja 4 – Koltanowy blues (1)
-Misja 4 – Koltanowy blues (2)
-Misja 5 – Sezon polowań (1)
-Misja 5 – Sezon polowań (2)
-Misja 6A – Burza piaskowa (1)
-Misja 6A – Burza piaskowa (2)
-Misja 6B – Z piekła rodem (1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 21

Informacja o grze

ArmA 2 jest kontynuacją jednej z najpopularniejszych PeCetowych gier taktycznych. Akcja drugiej części rozgrywa się w niedalekiej przyszłości. Działania prowadzimy na terenie fikcyjnego państwa - Czarnoruś.

Gra ArmA II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PS3, Xbox 360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry ArmA II: Operation Arrowhead autor: Paweł „PaZur76” Surowiec Producent Bohemia Interactive Studio, Wydawca Meridian4, Wydawca PL Licomp Empik Multimedia Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2010 GRY-OnLine S.A. ArmA II: Operation Arrowhead – Poradnik GRY-OnLine Spis treści Wprowadzenie ___________________________________________________3 Operacja Grot ___________________________________________________5 Misja 1 – Cios w plecy __________________________________________________ 5 Misja 2 – Witaj w Takistanie _____________________________________________ 7 Misja 3 – Tropiciel ____________________________________________________ 14 Misja 4 – Koltanowy blues ______________________________________________ 30 Misja 5 – Sezon polowań _______________________________________________ 40 Misja 6A – Burza piaskowa _____________________________________________ 49 Misja 6B – Z piekła rodem ______________________________________________ 57 Misja 7 – Oko cyklonu _________________________________________________ 66 Misja 8A – Ostatnie pociągnięcie _________________________________________ 76 Misja 8B – Operacja Fenix ______________________________________________ 79 Misja 9 – Konferencja prasowa __________________________________________ 83 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 ArmA II: Operation Arrowhead – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W nieoficjalnym poradniku do gry Armed Assault II: Operation Arrowhead znajdziecie opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza. Misje w kampanii nie oferują już raczej – moim skromnym zdaniem – takiej swobody, jaką dawały scenariusze w „podstawce” gry i rzadziej też zaskakują nieprzewidywalnością, są bardziej powtarzalne. Stąd dość dokładny i szczegółowy charakter udzielanych wskazówek. Moja drobiazgowość bierze się również stąd, iż poradnik jest adresowany głównie do tych (młodszych) graczy, którzy na polu bitwy w ArmA stawiają dopiero pierwsze, niepewne kroki. Poradnik powstawał na bazie polskiej wersji gry (1.52). Zanim rozpoczniesz zabawę wskazane jest zapoznać się z misjami samouczka. Strona: 3 ArmA II: Operation Arrowhead – Poradnik GRY-OnLine Oznaczenia użyte w poradniku: - w tekście: (#x) - kolejne obrazki, zadania – zielony. - w tekście i na mapach: wróg – czerwony (ale w tekście tylko wtedy, gdy odnosi się do oznaczenia na mapie jednostki nie zmieniającej pozycji!), miejsca – pomarańczowy. - na mapach: sojusznicy – niebieski. Paweł „PaZur76” Surowiec (www.gry-online.pl) Strona: 4 ArmA II: Operation Arrowhead – Poradnik GRY-OnLine Operacja Grot M i s j a 1 – C i o s w p l e c y Kampania dla pojedynczego gracza zaczyna się krótkim intrem. Dowiadujesz się z niego, iż socjalistyczny reżim rządzący w Takistanie twardą ręką od momentu zdobycia władzy w 1992 (z wydatną pomocą wojskową płynącą z ZSRR) zagroził pobliskiemu Karzegistanowi użyciem broni chemicznej, jeśli bogaty w ropę płaskowyż Sharig nie zostanie „natychmiast zwrócony ludowi Takistanu”. Na granicy z sąsiadem wojska takistańskie rozmieściły taktyczne pociski balistyczne zdolne razić cele alianckie w Karzegistanie i flotę na Morzu Zielonym. Groźba ta jest rozpaczliwą próbą utrzymania resztek władzy przez Najwyższe Biuro Socjalistyczne. Władzy zagrożonej atakami wewnętrznej, rojalistycznej partyzantki (wspieranej przez CIA), próbującej (z sukcesami) sparaliżować produkcję ropy naftowej i wydobycie koltanu (cennej rudy metalu), których zasoby są wykorzystywane przez miejscową juntę wojskową do powiększenia i wzmocnienia takistańskiej służby bezpieczeństwa i sił zbrojnych. Oczywiście groźba ta, wysunięta przez kierującego reżimem pułkownika Muhammada Rahim Aziza (#1), spotkała się z socjalistycznym natychmiastową i stanowczą reakcją ONZ i Sojuszu, które wystosowały ultimatum nakazujące Azizowi wycofanie wojsk spod granicy z Karzegistanem. Na ultimatum nie zareagowano, wobec czego 1 czerwca 2012 r. siły alianckie założyły bazy na terenach kontrolowanych przez rebeliantów i rozpoczęły operację „Grot” („Arrowhead”), której celem jest zneutralizowanie rakiet balistycznych i uniemożliwienie wojskom takistańskim ataku na Karzegistan. Tyle tytułem wstępu. Jak już łatwo się domyślić na „szpicy Grota” będzie działał gracz, wcielający się na przemian w role zwykłego piechura, czołgisty, pilota śmigłowca szturmowego i operatora sił specjalnych. [1] [2] W pierwszej misji wchodzimy w skórę sierżanta Terrego Graves’a, żołnierza amerykańskich sił specjalnych. Jego zadaniem w ten piątkowy wieczór 25-go maja (a więc jeszcze przed rozpoczęciem zakrojonych na szeroką skalę działań wojennych) jest zlikwidowanie płk Aziza. W tym celu zespół komandosów przeniknął pod przykryciem do głównego miasta Takistanu, Zargabadu, nieopodal którego swoją willę posiada ów główny niedobruch. Aziz przebywa jednak obecnie na terenie Pałacu znajdującego się w centrum miasta, na ulicach którego pełno takistańskiego wojska (#2). Kiedy samochód z komandosami w środku podróżuje przez miasto nie masz wielkiego wpływu na poczynania bohatera (możesz tylko kręcić jego głową w rytm muzyki płynącej z głośników). I tak już pozostanie do końca tej misji, będącej w zasadzie preludium do właściwej gry. Graves z karabinem wyborowym w rękach zasadzi się na Aziza wychodzącego z Pałacu (#3). Strona: 5 ArmA II: Operation Arrowhead – Poradnik GRY-OnLine [3] [4] Nie możesz celować ani pociągać za spust, wszystko odbywa się w dalszym ciągu bez twojego udziału. I pewnie dlatego Graves skrewi robotę – zamiast odstrzelić pułkownika trafi jego „goryla” (#4), zaś Aziz da nogę, ocalając skórę. Strona: 6 ArmA II: Operation Arrowhead – Poradnik GRY-OnLine M i s j a 2 – W i t a j w T a k i s t a n i e Data i miejsce: piątek, 1 VI 2012, godz. 7:00, południe Takistanu, w pobliżu lotniska Loy Manara. Misja: Opanować lotnisko Loy Manara (1) i sąsiednią bazę wojskową (2) bronione przez takistańskie wojska zmechanizowane i pancerne oraz bojówki. Oczyścić z bojowników pobliskie wioski Loy Manara (3) i Jaza (4). Lotnisko stanie się wówczas przyczółkiem sił alianckich w Takistanie, ich bazą. Wsparcie: brak wsparcia oddanego bezpośrednio do twojej dyspozycji, jednak w RD (rejonie działania) operować będą amerykańskie śmigłowce szturmowe i czołgi, które powinny pomóc w boju. Proponowane wyposażenie: jesteś jedynie małym trybikiem w całej tej machinie wojennej, ledwie szeregowym żołnierzem drużyny piechoty o nazwisku Howard Drake, więc nie masz wielkiego wyboru w doborze uzbrojenia. Dysponujesz tylko karabinkiem szturmowym SCAR-L (Mk 16) kal. 5.56mm z podwieszanym 40mm granatnikiem i celownikiem holograficznym EOTech (a więc do walki CQC (close quarter combat), na bliski dystans). Broni w czasie odprawy zmienić nie możesz, jednak w śmigłowcu, podczas dolotu na miejsce akcji, możesz już zamienić, jeśli chcesz, swoją aktualną pukawkę na karabinek maszynowy M249 SAW (amunicja 5.56x45mm NATO) lub karabin szturmowy kal. 7.62mm SCAR-H (Mk 17) z celownikiem kolimatorowym (również do CQC). Na marginesie – modele (kalibry) SCARa najłatwiej odróżnić przede wszystkim po magazynkach, gdyby ktoś nie zauważył. To oczywiście również kwestia indywidualnych upodobań, jakim orężem będziemy posługiwać się w walce, jednak proponuję pozostać przy Mk 16 z podlufowym granatnikiem – ten ostatni może się przydać w przypadku niszczenia samochodów nieprzyjaciela. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

ArmA II: Operation Arrowhead - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: