Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00373 008358 18420463 na godz. na dobę w sumie
Artur i Minimki - poradnik do gry - ebook/pdf
Artur i Minimki - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 165
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> zręcznościowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Artur i Minimki” zawiera opis przejścia wszystkich etapów. Ponadto, przy jego pomocy zdobędziesz wszystkie sekretne karty. Jeśli pragniesz ukończyć grę w 100% nie wahaj się skorzystać z niniejszego materiału.

Skrócona wersja spisu treści:
-WSTĘP
-[ETAP I] The world of the Minimoys cz.1
-[ETAP I] The world of the Minimoys cz.2
-[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.1
-[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2
-[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.3
-[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.4
-[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.5
-[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.6
-[ETAP III] Betameche in danger cz.1
-[ETAP III] Betameche in danger cz.2
-[ETAP III] Betameche in danger cz.3
-[ETAP III] Betameche in danger cz.4
-[ETAP III] Betameche in danger cz.5
-[ETAP III] Betameche in danger cz.6
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 58

Informacja o grze

Arthur and the Minimoys jest zręcznościówką z wyraźnie wyeksponowanymi motywami przygodowymi, bazującą na kinowym przeboju, rozpowszechnianym w Polsce pod tytułem Artur i Minimki. Filmowy pierwowzór stworzył słynny Luc Besson, czyli reżyser pamiętnego dzi

Gra Arthur and the Invisibles, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PS2, PSP, NDS, GBA, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Artur i Minimki autor: Łukasz „Crash” Kendryna (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Artur i Minimki – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I WSTĘP _______________________________________________________________ 3 ETAP I: The world of the Minimoys _________________________________________ 4 ETAP II: Attack of the Henchmen __________________________________________ 9 ETAP III: Betameche in danger ___________________________________________ 25 ETAP IV: On the road to Necropolis ________________________________________ 46 ETAP V: First steps into the Seven Lands____________________________________ 62 ETAP VI: The Battle of the Station _________________________________________ 73 ETAP VII: Devil’s Falls __________________________________________________ 83 ETAP VIII: Lost in the Seven Lands – I _____________________________________ 91 ETAP IX: Lost in the Seven Lands – II _____________________________________ 107 ETAP X: The Stunning Rapids Bar ________________________________________ 121 ETAP XI: Under the house ______________________________________________ 127 ETAP XII: Necropolis __________________________________________________ 145 ETAP XIII: End_______________________________________________________ 160 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Artur i Minimki – Poradnik GRY-OnLine WSTĘP Wcielając się w Artura, masz okazję wejść do tajemniczego świata Minimków. Jako dwumilimetrowy stworek udasz się na wyprawę do złowrogiego Necropolis. Celem Twojej misji jest odnalezienie zaginionego skarbu i uratowanie dziadka. Podczas podróży przezwyciężysz wiele niebezpieczeństw, które wymagać będą nie tylko sprawności, ale i inteligencji. Wielu nieprzyjaciół, jak i mnóstwo zamkniętych drzwi, nie powstrzyma Cię przed wypełnieniem zadania. Poradnik ten zawiera opis wszystkich etapów. Ponadto, przy jego pomocy zdobędziesz wszystkie sekretne karty. Jeśli pragniesz ukończyć grę w 100 nie wahaj się skorzystać z niniejszego materiału. W tekście wyróżniłem kilka ważnych elementów: kolorem pomarańczowym runy, dzięki nim będziesz mieć dostęp do zablokowanych filmików, kolorem niebieskim torby pozwalające na noszenie większej ilości życiodajnych jajek i na zielono zdolności. Oprócz nich poradnik naprowadzi Cię na wszystkie mul-mule, tak byś nie minął żadnego, a jest ich 702. Strona: 3 Artur i Minimki – Poradnik GRY-OnLine ETAP I: The world of the Minimoys Pierwszy etap nie powinien przysporzyć Ci większych problemów, treningiem wprowadzającym do dalszej rozgrywki. Poznasz podstawowe sterowanie, przedstawiony zostanie Ci także interfejs. Ponadto odnajdziesz pierwszy run. jest on Aby ukończyć tę rundę, wystarczy podążać za Betameche em i wykonywać wszystkie jego polecenia. rozpocznie Zabawa oryginalnego fragmentu filmu, na którym bazuje gra. Scenka kończy się dynamicznym przejściem do rozgrywki. się od Po przejęciu kontroli nad głównym bohaterem podążaj za nowo poznanym przyjacielem. Dotrzesz do miejsca, w którym po raz pierwszy zmuszony będziesz skakać. Najpierw pokonaj półki skalne skacząc pojedynczo i podwójnie, a następnie pokonaj przestrzeń pokazaną na zdjęciu. Strona: 4 Artur i Minimki – Poradnik GRY-OnLine Gdy już to uczynisz staniesz przed kolejnym problemem. Tym razem za zadanie będziesz mieć przeskoczenie przepaści. Niepowodzenie zakończy się tragicznie, więc skok wykonaj pewnie, bez niepotrzebnych zawahań. Po drugiej stronie przepaści znajdują się zamknięte drzwi, wystarczy - że staniesz na ulokowanej przed nimi zapadni, a te się otworzą. Nieco dalej natkniesz się na inny mechanizm otwierający drzwi. Twój przyjaciel wytłumaczy Ci, jak go użyć – nie jest to nadzwyczaj skomplikowane. Przekraczając drzwi, spójrz w prawo. Znajdziesz się w pobliżu wielkiego źdźbła trawy, po którym powinieneś przejść. Po dotarciu do przewodnika otwórz przy jego pomocy kolejne drzwi (dwie zapadnie). Niceo dalej znajduje się rozległa przestrzeń, aby ją pokonać, przebiegnij między domkami (podążaj za Betameche). Strona: 5 Artur i Minimki – Poradnik GRY-OnLine W ten sposób dotrzesz do wielkiego głazu, który wspólnie przesuńcie. Za nim znajduje się najbardziej skomplikowany moment w tym etapie, jednak nie jest on w sumie aż tak trudny. Najpierw przesuń jeden z kamiennych bloków znajdujących się w pobliżu na pomarańczową zapadnię. Następnie przejdź przez (przed momentem otwarte) drzwi i wejdź ścieżką na górę. Po dotarciu do miejsca ze zdjęcia strąć drugi kamienny blok. Teraz wystarczy ustawić je jeden na drugim we wskazanym punkcie (zdjęcie), zresztą kamera w grze dokładnie go pokaże... i wykorzystując mechanizm otwierający ... drzwi, odblokować dalszą drogę. Strona: 6 Artur i Minimki – Poradnik GRY-OnLine Tuż za nimi znajdziesz pierwszy run. Całkowita ich liczba wynosi 26, a położenie poszczególnych znajdziesz w dalszym opisie. Kolejne przejście odblokuj, niszcząc kukłę (pierwsza „walka” w grze). Na niewielkiej polanie, do której dotarłeś natkniesz się na pierwszy kwiat, za pomocą którego zapisuje się postęp w grze. Dalsza droga będzie dostępna po zniszczeniu pozostałych dwóch kukieł (znajdują się na tej samej polanie co kwiat). Mijając kolejny tunel, dotrzesz do wielkiego „kanionu”. Jeśli udasz się na jego koniec, zakończysz etap, jednak nim to uczynisz, wejdź pomiędzy domki (przypomni Ci o tym krótka scenka). Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Artur i Minimki - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: