Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00055 005240 13081127 na godz. na dobę w sumie
Assassin s Creed - poradnik do gry - ebook/pdf
Assassin s Creed - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 102
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> xbox 360 >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Assassin’s Creed” zawiera wszystkie potrzebne informacje do wykonania misji w czasie wojny o Ziemię Świętą. Są tu instrukcje dotyczące poruszania się, użytkowania poszczególnych broni, technik walki i przejścia poszczególnych misji.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Klawiszologia
-Jak nas widzą
-Rodzaje broni
-Techniki walki
-Wprowadzenie do misji
-Tutorial
-Memory Block 01
-Jerozolima
-Masyaf
-Memory Block 02
-Masyaf
-Tamir z Damaszku
-Memory Block 03
-Garnier de Naplouse z Akki (cz.1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 42

Informacja o grze

Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy, związane ze skradaniem się. Twórcami tytułu są ludzie, odpowiedzialni za powstanie Prince of Persia: The Sands of Time - nie dziwi więc wiele podobieństw do tego hitu.

Gra Assassin's Creed, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PS3, Xbox 360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Assassin s Creed autor: Maciej „Shinobix” Kurowiak Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Ubisoft Studios, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Cenega Poland należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Assassin s Creed – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie.................................................................................................... 3 Wstęp..........................................................................................................................3 Klawiszologia ..............................................................................................................4 Jak nas widzą ..............................................................................................................6 Rodzaje broni ..............................................................................................................8 Techniki walki ...........................................................................................................10 Opis misji ......................................................................................................... 14 Wprowadzenie...........................................................................................................14 Tutorial .....................................................................................................................17 Memory Block 01 .............................................................................................. 19 Jerozolima.................................................................................................................19 Masyaf.......................................................................................................................20 Memory Block 02 .............................................................................................. 22 Masyaf.......................................................................................................................22 Tamir z Damaszku .....................................................................................................23 Memory Block 03 .............................................................................................. 28 Garnier de Naplouse z Akki ........................................................................................28 Talal z Jerozolimy ......................................................................................................34 Memory Block 04 .............................................................................................. 40 Abu’l Nuqoud z Damaszku .........................................................................................40 William de Montferrat z Akki......................................................................................45 Majd Addin z Jerozolimy ............................................................................................50 Memory Block 05 .............................................................................................. 54 Sibrand z Akki ...........................................................................................................54 Jubair al Hakim z Damaszku ......................................................................................59 Memory Block 06 .............................................................................................. 63 Robert de Sable z Jerozolimy .....................................................................................63 Arsuf .........................................................................................................................67 Memory Block 07 .............................................................................................. 69 Finałowa walka..........................................................................................................69 Osiągnięcia....................................................................................................... 71 Flagi i templariusze .......................................................................................... 73 Assassins Flags - Masyaf............................................................................................73 King Richard’s Flags - Kingdom..................................................................................78 Saracens Flags - Damaszek........................................................................................93 Flags - Acre ...............................................................................................................95 Jerusalem Crosses .....................................................................................................98 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Assassin s Creed – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W s t ę p Nawet zabójca taki jak Altair nie ma łatwego życia wśród zawieruchy wojny o Ziemię Świętą. W niniejszym poradniku znajdziecie wszystkie potrzebne informacje by przeżyć ten czas w miarę komfortowo. Są tu instrukcje dotyczące poruszania się, użytkowania poszczególnych broni, technik walki i przejścia poszczególnych misji. Gracze, którzy lubią przechodzić grę na wszelkie sposoby, znajdą dokładne mapy pokazujące lokalizacje wszystkich kilkuset w sumie flag oraz miejsc, gdzie czekają templariusze. A wszystko to bez konieczności zażywania środka, który przecież asasyni tak bardzo sobie cenili… I jeszcze jedno, wszystkie odniesienia dotyczące przycisków mają zastosowanie kolejno do wersji na Xboxa 360 i Playstation 3 (zawsze oddziela je znak „/”). Do roboty więc. Maciej „Shinobix” Kurowiak Strona: 3 Assassin s Creed – Poradnik GRY-OnLine K l a w i s z o l o g i a Główną zasadą sterowania w AC jest podział na akcje o niskim i wysokim statusie (Low/High Profile). Czynności o niskim statusie nie wzbudzają reakcji negatywnych w sposób natychmiastowy i powodują znacznie mniej szumu wokół Twojej osoby. Wysoki status uruchamiasz zawsze trzymając prawy spust i choć zabójstwo przy pomocy ukrytego szpikulca wygląda wtedy bardzo efektownie (przewracasz delikwenta wbijając mu ostrze w szyję), to na pewno przyciągnie uwagę przechodniów i straży, w efekcie powodując pościg. Niski status (Low Profile) Wysoki status (High Profile) Używając niskiego statusu (czyli zwyczajnie nie naciskając prawego spustu) ta sama czynność byłaby wykonana dużo bardziej dyskretnie i bez wzbudzania nadmiernego zainteresowania. Oto lista podstawowych czynności i przypisanych im przycisków w wersji na Xboxa 360 i PS3: Przycisk Xbox360/PS3 Czynność Niski status (Low Profile) Wysoki status (High Profile) – naciśnij prawy spust/R1 Lewy analog poruszanie się marsz - - - Prawy analog poruszanie kamerą Przycisk w prawym Wyrównanie analogu/L2 kamery Lewy spust/L1 namierzenie celu Prawy spust/R1 wysoki status Y/Trójkąt g łowa X/Kwadrat B/O d A/X broń łoń nogi bieg - - - orle widzenie (Eagle Vision)/synchronizacja orle widzenie (Eagle Vision) atak atak przesunięcie (gentle push) odepchnięcie (tackle), chwycenie (grab) wtopienie się w tłum (blend) sprint, skok Strona: 4 Assassin s Creed – Poradnik GRY-OnLine W przypadku jazdy konno rzecz przedstawia się następująco: Przycisk Xbox360/PS3 Niski status (Low Profile) Wysoki status (High Profile) Y/Trójkąt X/Kwadrat B/O A/X orle widzenie (Eagle Vision) spięcie konia zejście z konia wtopienie się w tłum - atak zejście z konia galop Strona: 5 Assassin s Creed – Poradnik GRY-OnLine J a k n a s w i d z ą Niezależnie od tego, co robimy, każda czynność jest zwykle bacznie obserwowana - czy to przez strażników, czy też przez zwykłych przechodniów. Do badania nastawienia tłuszczy służy nam specjalny wskaźnik, który w zależności od sytuacji przybiera odpowiedni kolor. Gdy jest biały, oznacza to, że właściwie nie zwracamy na siebie uwagi. Gdy środek wskaźnika miga na żółto, jesteśmy obserwowani. Jeśli miga już na czerwono oznacza to, że w najbliższym czasie zostaniemy zaatakowani, a gdy punkt cały pulsuje na czerwono, rozpoczyna się walka. Biały wskaźnik czyli jest bezpiecznie. Częściowo żółty wskaźnik czyli ktoś nas obserwuje. Wskaźnik mruga na czerwono i robi się gorąco. Pulsujący czerwienią wskaźnik oznacza kłopoty. Jeśli zdecydujemy się uciec, to zniknięcie z pola widzenia spowoduje migotanie żółtego wskaźnika. Wtedy wystarczy już tylko schować się w sianie lub za kotarą i przeczekać pościg. Na ziemi chowamy się w sianie. Na dachu – za kotarą. Strona: 6 Assassin s Creed – Poradnik GRY-OnLine Jeśli nie mamy ochoty zwracać na siebie uwagi musimy poruszać się tak, by nie naprzykrzać się mieszkańcom miast. Jednym zdaniem nie powinniśmy robić zbędnego rabanu rozbijając naczynia czy popychając ludzi. Wystarczy, że mijając przechodniów będziemy trzymać naciśnięty przycisk B/O. Najbardziej bezpiecznym i zarazem wzbudzającym mniej uwagi sposobem poruszania się jest udawanie mnicha. Naciskamy wtedy dłużej A/X i już jesteśmy święci i bez grzechu, wtapiając się w tłum. Nie zaczepiając ludzi, nie wzbudzamy ich uwagi. W ten sposób znikamy w tłumie. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Assassin s Creed - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: