Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00145 007524 15948144 na godz. na dobę w sumie
Auta - poradnik do gry - ebook/pdf
Auta - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 68
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> wyścigowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Materiał w poradniku do gry Auta został podzielony na trzy główne działy, odpowiednio relacjonujące przebieg licznie czekających Cię wyścigów, cech charakterystycznych sezonu o Złoty Tłok oraz wybrane minigry.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Wyścigi cz.1
-Wyścigi cz.2
-Złoty Tłok
-[Minigry] Przegląd ogólny
-[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 1
-[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 2
-[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 3
-[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 4
-[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 5
-[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 6
-[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 7
-[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 8
-[Minigry] Na ratunek Luigi
-[Minigry] Na ratunek Luigi - Poziom 1.
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 27

Informacja o grze

Cars to gra wyścigowa zrealizowana w oparciu o kinowy film animowany, który stworzony został przez studio Pixar, znane z takich hitów jak: Monsters Inc., Finding Nemo oraz The Incredibles.

Gra Cars, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, PSP, NDS, GBA, Wii. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Auta autor: Daniel „Thorwalian” Kazek (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Auta – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Wyścigi ______________________________________________________________ 4 Złoty Tłok_____________________________________________________________ 9 Minigry______________________________________________________________ 13 Przegląd ogólny _____________________________________________________ 13 Przewracanie traktorów_______________________________________________ 15 Na ratunek Luigi_____________________________________________________ 34 Trening z Kamaszem _________________________________________________ 51 Pościg za Pocztówkami Gieni ___________________________________________ 55 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Auta – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Grasz w Auta? Świetnie się składa, gdyż chciałbym powitać Cię w poradniku poświeconym tej produkcji, w którym mam nadzieje znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań. Rady zostały podzielone na trzy główne działy, odpowiednio relacjonujące przebieg licznie czekających Cię wyścigów, cech charakterystycznych sezonu o Złoty Tłok oraz wybrane minigry. Świadomie zrezygnowałem z aspektów poznawczych programu, czyli elementarnych porad na temat jak np. wygląda proces podejmowania zadań dostępnych w krainie, ich zależności, bądź otoczki fabularnej. O tym można dowiedzieć się z marszu rozpoczynając zabawę, której nie chce Ci psuć, więc uznałem takie informacje za zbędne. Pełną swobodę zostawiam również w doborze misji, nie podając jakie czekają Cię laury za zwycięstwo. W trakcie rozgrywki zawsze będziesz miał co najmniej dwa nowe zadania do wykonania, a myśląc o zakończeniu gry z maksymalnym wynikiem, musisz po prostu wszystkie zaliczyć, w jakiej tylko chcesz kolejności. Słowo wyjaśnienia należy się także wyselekcjonowanym minigrom. Proponowane rozwiązania oraz porady dotyczą tylko tych o największym stopniu trudności. Przyznasz mi chyba rację, że przesadą byłoby rozwodzić się przykładowo o nauce ostrego zakrętu przez Wójta, poświęcając temu jeszcze osobny rozdział. Tyczy się to również innych bardzo prostych i banalnych w obsłudze gierek. Ich skrótowe i jak mi się wydaje wystarczające objaśnienie znajdziesz czytając początek właściwego rozdziału. Mimo wszystko, jeżeli z jakimś nie opisanym tu zagadnieniem masz problemy, zawsze możesz skorzystać z oficjalnej drogi do zadania pytania, na pewno odpowiem. Poradnik został przygotowany na podstawie tego, co naprawdę może Ci pomóc w osiągnięciu celów. Zapraszam więc do przyjemnego wertowania jego stron. Daniel „Thorwalian” Kazek Strona: 3 Auta – Poradnik GRY-OnLine Wyścigi Na początek pogadamy sobie o esencji Aut, czyli wyścigach. W całej grze znajdziesz dziewiętnaście zawodów, które lubię nazywać lokalnymi. Chodzi tu oczywiście o te porozrzucane gęsto po całej Chłodnicy Górskiej i dwóch pozostałych krainach. Pełną liczbę dwudziestu pięciu konkursów o miano najszybszego, zamyka sześć torów należących do cyklu o Złoty Tłok ale nim zajmiemy się w następnej sekcji. Jako, że po świecie poruszamy się również na kółkach, zebrane tu porady można także z powodzeniem stosować kiedy nie uczestniczymy w różnego rodzaju zmaganiach. Z tego też względu parę informacji o trybie swobodnej jazdy, znajdziesz też tutaj. Zamęt z ciężarówkami zmusi Zygzaka do lekkich modyfikacji. To co powinno się zrobić na samym początku to odpowiednia konfiguracja sterowania. Może się zdarzyć, że komputer wydając piski podczas wyścigu, uniemożliwia wciśnięcie większej ilości klawiszy na raz. Powoduje to poważne utrudnienia w owocnej jeździe, nie dając przede wszystkim wykonać miejscami ostrego skrętu, o którym za niedługo będzie mowa. Problem dotyczy rzecz jasna używanej klawiatury i to niezależnie czy jest markowa, czy też kupiona za przysłowiowe grosze. Jeżeli taka trudność dotknęła również i Ciebie, zalecam zmianę domyślnych ustawień kontroli nad Zygzakiem, najlepiej koncentrując się na układzie z literami. Możesz przykładowo użyć często wybieranej przez twórców oprogramowania kombinacji W, S, tu do gazu i hamowania. Takie też rozwiązanie ja przyjąłem, dodając nadzór nad skokiem pod postacią P i ;. Teraz co można powiedzieć o samych wyścigach... Wraz z rozwojem fabuły będą one coraz cięższe i zazwyczaj dłuższe, to rzecz oczywista. Jednak już od samego początku zalecam bez przerwy korzystać z dobrodziejstw kontrolki odpowiedzialnej za ostry zakręt. Taki swego rodzaju hamulec ręczny wykonuje się skręcając w wybranym kierunku naciskając jednocześnie pożądany klawisz. Wówczas Zygzak zbiera praktycznie bez problemu kłopotliwy zakręt, co więcej nie tracąc zbytnio ze swojej szybkości. Do takiej jazdy namawiam Cię nawet przy delikatnych łukach jako, że odpowiednie opanowanie manewru ma nadrzędne znaczenie przy późniejszych, bardziej krętych trasach i co za tym idzie jest zdecydowanie najważniejszym czynnikiem decydującym o zwycięstwie. Formalna nauka ostrego skrętu dosięgnie Cię dopiero po wypełnieniu kilku zadań, co wydaje się trochę późno. Ćwicz już w trakcie inauguracyjnego Grand Prix Chłodnicy Górskiej. Poza tym za wykonanie posunięcia otrzymujesz cenne punkty, o których jeszcze pomówimy. Strona: 4 Auta – Poradnik GRY-OnLine Nauka takich zagrań to klucz do sukcesu. Zalecana technika jazdy nie pozostawia żadnych wątpliwości. Jedyną słuszną jest trzymaniu klawisza gazu i gnanie przed siebie. W Autach nie doświadczysz żadnych uszkodzeń sterowanych postaci, choćbyś nawet huknął na pełnej prędkości w przeszkodę. Tego typu wpadki spowodują jedynie zmiany na weryfikatorze km/h. Właśnie dlatego zamiast zwalniać przed gwałtownym zakrętem i innymi wybijającymi z rytmu zaporami, polecam ryzykowną jazdę na całego, może się uda. Co najwyżej będziesz się ocierał o pobocze. Kolejna kwestia dotyczy tego co widzisz na ekranie a pozycją Zygzaka względem radaru. Bardzo często zapewne pogubisz się gdzie tak naprawdę jest prawidłowa droga. W takich momentach spoglądaj na skaner, który w mig nakieruje Cię na tą słuszną lub utwierdzi w przekonaniu, że jedziesz prawidłowo. Zresztą systematycznie rzucaj okiem w jego kierunku, aby do owych sytuacji nie dopuścić. Analizuj widoczne na mapce zakręty dostosowując swój ruch do późniejszych wydarzeń. Podręczny czytnik okolicy jest świetnym wsparciem i nigdy nie powinieneś go wyłączać. Radar niebagatelną rolę odkrywa także przy chęci skorzystania ze skrótów. Im bliżej końca gry, tym częściej napotkasz je w trakcie rozgrywanych zawodów. Niekiedy bardziej trafnie można mówić o drogach alternatywnych, gdyż nie w każdym przypadku oznacza to mniej metrów do przebycia. Miejscami okazuje się także, że pomimo krótszy, okazuje się cięższy w użytkowaniu lub sam dojazd nie wart zachodu, choć są tylko nieliczne wyjątki. Tak czy inaczej, o skrótach dowiesz się zawczasu właśnie przeglądając akcję na skanerze (choć nie jest to reguła). Za te bardzo przyjemne urozmaicenia kolejnych okrążeń dostajesz ponadto punkty. Niekiedy jednak zbyt agresywna jazda powoduje opuszczenie toru przez Zygzaka. Lądując na poboczu od razu rozpoczyna się bezlitosne trzysekundowe odliczanie. Jeżeli w tym czasie nie wrócisz na drogę, niewidzialna siła zrzuci nasz gadatliwy samochód z powrotem na poprawną jezdnię. Paradoksalnie bardzo to pomaga. Zesłanie na ziemię zazwyczaj odbywa się do przodu, dodając jeszcze trochę przewagi nad goniącymi nas konkurentami. Tak więc jeżeli jesteś w sytuacji beznadziejnej, niemal z zerową szybkością, nie staraj się manualnie wyjść z kryzysu tylko poczekaj na siłę wyższą. Strona: 5 Auta – Poradnik GRY-OnLine Bywa i tak. Znaczącym ułatwieniem w ściganiu się jest dopalacz. Pierwszą jego wersję dostaniesz zaraz po zwycięskiej konfrontacji z Ogórkiem, a łącznie podczas gry zbierzesz trzy zbiorniki, które wydłużą pasek doładowania. Włączenie super prędkości pozwala w szczególności na pokonanie limitu jeżeli chodzi o rozwijaną prędkość. Be względu na to ile zużyjesz specjalnej mieszanki, jej poziom stale się regeneruje. Naturalnie nie musze się zbytnio rozwodzić jak dopalacz wpływa na pozycję w rajdzie, ani, że najlepiej aktywować go na długich prostych i w ostatniej fazie zakrętu. Mimo wszystko suplement ten proponuje stosować także w chwilach postoju kiedy np. w coś uderzyłeś lub jedziesz zbyt powoli pod górkę. W ten sposób najlepiej uzyskać satysfakcjonujące obroty silnika w mgnieniu oka, co przecież ma ogromny wpływ na przebieg całej rywalizacji. Najwyższa pora przyjrzeć się punktom. Wprawdzie nie dotyczą one tylko wyścigów ale faktem jest, że właśnie w nich zdobywamy je najczęściej, choć nie w największych ilościach. Rozróżnia się dwa typy zbieranych profitów. Te drugie powiązane są ze Złotym Tłokiem, czyli kolejnym rozdziałem. Zwykłe punkty służą tylko temu aby po wyjściu z gry kupić sobie z poziomu menu przeróżne dodatki jak postacie, kolor ich masek, filmy bądź grafiki. Na te dobra można zarobić wykonując nieszablonowe ewolucje podczas gonitwy na drodze. Był już ostry zakręt i skrót. Do tego dochodzi szybki start, czyli nie zakłócone niczym rozpoczęcie biegu do mety. Następnie należy wyszczególnić premię za bezpieczną jazdę naliczaną po przebyciu określonego programowo odcinka bez rozbijania się przy tym o przeszkody. Dodatkowo każdy kto zdecyduje się na przechyl, czyli jazdę na dwóch kołach i wielki skok z użyciem np. jakiegoś pagórka lub innej naturalnej wyrzutni, również może liczyć na stosowną gratyfikację. Najbardziej ekwilibrystyczną sztuczką jest jednak jazda do góry, co w praktyce przejawia się odpoczynkiem na dachu konkurenta. Strona: 6 Auta – Poradnik GRY-OnLine Loty koszące na wysokości chmur nagradzane są specjalnym ujęciem. Wartości premii nie będę podawał, bo to można łatwo sprawdzić z informacji pojawiających się w trakcie rozgrywki, a poza tym cześć z nich podatna jest na odległość, czy też czas trwania i takie dane mogły wprowadzić trochę chaosu. Bonusy zapiszesz ponadto na swoje konto jeżeli w rajdzie pokonasz stary rekord okrążenia lub wszystkim razem wziętych – po 800 za każde osiągnięcie. Aż dziesięć tysięcy zbierzesz powracając z tarczą z pojedynczego wypadu o Złoty Tłok. Niestety przemierzając wzdłuż i wszech cały ten wyimaginowany świat szukając nowych wyzwań, tego typu atrakcji nam zabraknie. Dostępne są jedynie w wyścigach i nic na to się nie poradzi, choćbyś przypiął sobie skrzydła do karoserii. W zamian jak kraj szeroki porozrzucane są błyskawice. Ta koloru żółtego wzbogaci Cię o sto punktów, biała warta jest pięćset, natomiast rzadko spotykana i zazwyczaj ciężko dostępna złota okrągłe dwa tysiące. I to w sumie to tyle co powinieneś wiedzieć jak jeździć i co z tego możesz mieć. Jeżeli coś pominąłem, zrugaj mnie po prostu w komentarzach. W takich sekretnych lokacjach najłatwiej o świecidełka. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Auta - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: