Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00240 006546 13598955 na godz. na dobę w sumie
Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry - ebook/pdf
Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 64
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Avatar zawiera kompletny opis przejścia trybu fabularnego dla obu stron konfliktu, porady dla początkujących użytkowników, a także spis wszystkich dostępnych pancerzy i rodzajów broni.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Porady ogólne
-Opis przejścia - Prolog
-Hell’s Gate
-Blue Lagoon
-Opis przejścia - RDA
-Needle Hills
-The FEBA
-Grave’s Bog
-The Hanging Gardens
-Plains of Goliath
-Opis przejścia - Navi
-Ikminaya
-Swotulu
-Toruka Na’ring
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 25

Informacja o grze

Gra akcji będąca swoistym wprowadzeniem fabularnym do znanego filmu fantastycznego, który wyreżyserował James Cameron. W grze wcielamy się w żołnierza wysłanego na księżyc Pandora, aby walczyć z rasą kosmitów Na’vi. Podczas zabawy korzystamy z charakterys

Gra Avatar: The Game, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3, Wii, NDS, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Avatar: The Game autor: Adam „eJay” Kaczmarek (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Ubisoft Studios, Wydawca Ubisoft, Wydawca PL Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. Avatar: The Game – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3  Porady ogólne __________________________________________________ 4  Opis przejścia - Prolog ____________________________________________ 5  Hell’s Gate _________________________________________________________________ 5  Blue Lagoon ________________________________________________________________ 6  Opis przejścia - RDA ______________________________________________ 9  Needle Hills ________________________________________________________________ 9  The FEBA __________________________________________________________________ 12  Grave’s Bog _______________________________________________________________ 15  The Hanging Gardens _______________________________________________________ 18  Plains of Goliath ___________________________________________________________ 22  Opis przejścia – Navi ____________________________________________ 27  Ikminaya __________________________________________________________________ 27  Swotulu ___________________________________________________________________ 29  Toruka Na’ring _____________________________________________________________ 32  Va’era Ramunong __________________________________________________________ 35  Kxania Taw ________________________________________________________________ 39  Plains of Goliath ___________________________________________________________ 40  Tantalus __________________________________________________________________ 41  Pancerze _____________________________________________________ 42  RDA ______________________________________________________________________ 42  Navi ______________________________________________________________________ 46  Broń _________________________________________________________ 51  RDA ______________________________________________________________________ 51  Navi ______________________________________________________________________ 58  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Avatar: The Game – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Avatar zawiera kompletny opis przejścia trybu fabularnego dla obu stron konfliktu, porady dla początkujących użytkowników, a także spis wszystkich dostępnych pancerzy i rodzajów broni. Kolorem pomarańczowym zaznaczono ważniejsze postacie dla danego etapu, kolorem zielonym lokacje i wybrane umiejętności. Kolor niebieski wraz z cyfrą oznacza numer zdjęcia, które pasuje do opisu: [1] – lewe u góry, [2] – prawe u góry, [3] – lewe na dole, [4] – prawe na dole. Adam „eJay” Kaczmarek Strona: 3 Avatar: The Game – Poradnik GRY-OnLine Porady ogólne • Naucz się korzystać z dodatkowych umiejętności, zwłaszcza z kamuflażu. • Każda broń ma swoje właściwości i różnie się sprawuje w kontakcie z przeciwnikiem. • Żołnierze RDA są narażeni na atak roślin i zwierząt. Natomiast Navi muszą uważać na watahy wilków. • Wilki nie potrafią wchodzić na drzewa, więc jak tylko natkniesz się na grupę zwierząt uciekaj na konar, gałąź etc. • Navi posiadają bardzo mało broni do walki na dystans. Kusza i łuk mają ograniczoną amunicję, więc korzystaj z nich rozsądnie. • Navi zbierają amunicję z podświetlonych na zielono krzewów oraz niektórych ciał wrogów. RDA uzupełnia braki w specjalnych A-Podach porozstawianych na mapie (około 20-25 sztuk na jedną). • Każdy następny cel, osoba czy miejsce pomagające posuwać akcję fabuły do przodu jest zaznaczone na minimapie. • Każda z głównych lokacji posiada dodatkowe wyzwania, w których nagrodą są punkty doświadczenia. Wiele z nich nakłada się na siebie np. aby znaleźć wszystkie A-Pody należy odkryć całą mapę. Z kolei odkryta mapa pozwala w aktywowaniu wszystkich teleportów itd. • Tryb Conquest radzę zagrać dopiero w późniejszym etapie rozgrywki, kiedy posiadamy wystarczająco funduszy na rozbudowę armii. Aczkolwiek grę można przejść bez ingerowania w Conquest. • W trybie Conquest bitwę wygrywa ten, kto ma lepsze zabezpieczenia terenu i przewagę jednostek (ważne są jednostki lepszej klasy, które często nadrabiają braki w piechocie). • Kierując mechem musisz działać z pewnym opóźnieniem, gdyż ramię maszyny nie nadąża za tułowiem. • Będąc pod dowolnej stronie uzupełniaj wskaźnik regeneracji. Zrób wszystko, aby przy decydujących posiadać co najmniej 3 poziom. Za ów wskaźnik odpowiadają rośliny celliphant (Navi) oraz żółta energia przy ciałach (RDA). • Grając jako Navi możesz niszczyć pojazdy ludzi i czerpać z tego dodatkowe XP. Z kolei RDA może niszczyć rośliny na Pandorze (zarówno agresywne jak i spokojne). Strona: 4 Avatar: The Game – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia - Prolog H e l l ’ s G a t e Przygoda na Pandorze rozpoczęta. Porozmawiaj na starcie z Kendrą [1] – wskaże Ci drogę do doktora Monroe. Monroe jest w sekcji naukowej [2]. Po kolejnej rozmowie połóż się na łóżku, aby sprawdzić, czy stworzony avatar jest gotów do akcji. Po chwili testów wróć do Kendry (jest nieopodal). Nakaże Ci iść do Falco – dowódcy całej operacji. Musisz zjechać windą na niższe piętro (wschodnie skrzydło bazy) [3]. Zastaniesz Falco przy biurku. Pierwsze zadanie: odszukać szpiega robiącego dla Navi. Wracaj na lądowisko [4] i wybierz się do Blue Lagoon. Strona: 5 Avatar: The Game – Poradnik GRY-OnLine B l u e L a g o o n Na starcie Kendra poinformuje Cię o ataku wilków na bazę. Biegnij do głównej bramy i zajmij miejsce strzelca [1]. Całość powinna pójść gładko. Jak tylko wszystkie grupy żołnierzy wejdą do środka otrzymasz szlachetne 500 XP. W podziękowaniu będziesz musiał ruszyć samochodem do dżungli, aby uratować zaginionego wojaka. Znajduje się od pod wodospadem, aczkolwiek w połowie trasy będziesz musiał zrezygnować z pojazdu na rzecz spaceru [2]. I tu zaczyna się trudny kawałek rozgrywki, a mianowicie systematyczna walka z drapieżnymi wilkami. Na obecnym stopniu doświadczenia są one bardzo niebezpieczne. Dlatego najlepiej posiłkować się shotgunem oraz umiejętnościami, zwłaszcza Chromatic Blend i Ultrasonic Repulsor. Nie daj się okrążyć tym stworzeniom, bo Cię zwyczajnie wykończą. Stosuj uniki i strzelaj ile się da. Znajdź Daltona [3] – zleci Ci aktywację sygnału z maszyny. Jest ona stosunkowo niedaleko, ale znowu będziesz musiał bronić się przed wilkami. Biegnij do pojazdu i skieruj się do maszyny [4], uruchom sygnał i ponownie postrzelaj do wilków. Wróć do bazy. Strona: 6 Avatar: The Game – Poradnik GRY-OnLine Tam Dalton poprosi Cię o pomoc w naprawieniu repulsorów – urządzeń odstraszających wilki. Wsiądź do łodzi Gator i płyń do obu punktów. Strzegą ich wilki, ale chwila niewidzialności pozwoli Ci dojść do maszyny bez szwanku [1]. W bazie Dalton podziękuje za pomoc, natomiast Kendra pozwoli Ci skorzystać z avatara. Wejdź do budynku i połóż się grzecznie w łóżku. Ta da! Od tej chwili mamy 3 metry wzrostu i większą zwinność. Ponadto Pandora jest wobec nas mniej agresywna. Porozmawiaj z Kendrą, a następnie pobiegnij do Harpera, który jest w Stacji Avatarów [2]. Po krótkiej wymianie zdań asystent doktora – Epstein – nakaże Ci zebrać z dżungli 5 sztuk Scorpion Thatles oraz 1 Chalie. Obie rośliny rosną w zaznaczonym miejscu, więc nie sposób je przegapić [3]. Zbierz wszystko i spotkaj się z Harperem w ustalonym miejscu. Na posterunku pojawi się Tan Jala – przedstawiciel Navi [4]. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: