Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00073 008238 15929326 na godz. na dobę w sumie
Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry - ebook/pdf
Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 36
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Avencast: Rise of the Mage” zawiera opis przejścia wszystkich dostępnych map oraz wykonania wszystkich pobocznych zadań.

Spis treści:
-Wprowadzenie
-The Academy cz.1
-The Academy cz.2
-The Crystal Caves
-The Hall of the Masters cz.1
-The Hall of the Masters cz.2
-The Hall of the Masters cz.3
-The Archmages Secret Wing
-Fortress of Dimensions cz.1
-Fortress of Dimensions cz.2
-Fortress of Dimensions cz.3

Informacja o grze

Avencast należy do popularnego gatunku Action/cRPG, który łączy głębię gier fabularnych z szybką, dynamiczną akcją, charakterystyczną dla klasycznych zręcznościówek.

Gra Avencast: Rise of the Mage, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Avencast: Rise of the Mage autor: Adrian „SaintAdrian” Stolarczyk Producent Clockstone Software, Wydawca Lighthouse Interactive, Wydawca PL Nicolas Games Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Avencast: Rise of the Mage – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Wstęp _____________________________________________________________________ 3 Porady i informacje na dobry początek: ________________________________________ 4 Opis przejścia___________________________________________________ 5 The Academy Seminar Rooms Cz.1 ____________________________________________ 5 The Cellar and the Archives___________________________________________________ 6 W ą t e k p o b o c z n y : ____________________________________________________ 6 The Academy Seminar Rooms Cz.2 ____________________________________________ 6 The Garden _________________________________________________________________ 7 The Academy Seminar Rooms Cz.3 ____________________________________________ 7 The Academy Crypt __________________________________________________________ 8 The Academy Seminar Rooms Cz.4 ____________________________________________ 9 The Crystal Caves of Avencast _______________________________________________ 10 Deep in the Crystal Caves ___________________________________________________ 11 The Soul Magic Path ________________________________________________________ 12 The Blood Magic Path _______________________________________________________ 13 The Hall of the Masters – Great Central Hall cz. 1 _______________________________ 14 The Hall of the Masters – The Quarters of the Blood Mages ______________________ 15 The Hall of the Masters – Planetarium and Mirror Towers cz. 1 ___________________ 16 Wątek główny:_____________________________________________________________ 16 The Hall of the Masters – Great Central Hall cz. 2 _______________________________ 17 The Hall of the Masters – Eastern Guest Wing __________________________________ 17 The Hall of the Masters – Western Guest Wing _________________________________ 18 Faeries Forest _____________________________________________________________ 18 The Hall of the Masters – The Summoning Masters Quarters _____________________ 19 The Hall of the Masters – The Soul Mages Quarters _____________________________ 20 The Hall of the Masters – Planetarium and Mirror Towers cz. 2 ___________________ 21 The Hall of the Masters – Great Central Hall cz. 3 _______________________________ 21 The Archmages Secret Wing – Teraźniejszość cz. 1 _____________________________ 22 The Archmages Secret Wing – Przeszłość______________________________________ 23 The Archmages Secret Wing – Teraźniejszość cz. 2 _____________________________ 24 The Hall of the Masters – Great Central Hall cz. 3 _______________________________ 25 Kyranian Wasteland ________________________________________________________ 25 Fortress of Dimensions – Exterior Fortifications of the Main Gate _________________ 26 Fortress of Dimensions – Interior Fortifications of the Main Gate cz.1 _____________ 27 Fortress of Dimensions – Generator Rooms ____________________________________ 28 Fortress of Dimensions – Interior Fortifications of the Main Gate cz.2 _____________ 28 Fortress of Dimensions – The Kyranians Quarters ______________________________ 29 Fortress of Dimensions – Defensive Fortifications of a Side Gate _________________ 30 Kyranian Wasteland ________________________________________________________ 31 Fortress of Dimensions – Kyranian Security Gate _______________________________ 31 Fortress of Dimensions – Halls of the Arts and Palace Enterance _________________ 32 Fortress of Dimensions – Palace and Sanctuary ________________________________ 33 Fortress of Dimensions – Large meeting hall of the Kyranians____________________ 34 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Avencast: Rise of the Mage – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W s t ę p Witaj w świecie magii Avencast. Znajdziesz tutaj opis przejścia wszystkich dostępnych w grze map oraz wszystkich pobocznych zadań w grze. Mam nadzieję, że poradnik ten zawiera wszystko, czego oczekujesz. Milej zabawy! Adrian „SaintAdrian” Stolarczyk Strona: 3 Avencast: Rise of the Mage – Poradnik GRY-OnLine P o r a d y i i n f o r m a c j e n a d o b r y p o c z ą t e k : Zdecyduj, w jakie umiejętności i w którą ze szkół magii chcesz inwestować zdobywane punkty doświadczenia. Nie rozwijaj postaci wszechstronnej, tylko skup się na jednej szkole magii – szkołę przyzywania (Summoning), można potraktować jako dodatek do wybranej gałęzi magii. Oszczędzaj pieniądze na zakup mikstur – większość niezbędnego wyposażenia i tak przyjdzie ci zdobyć lub znaleźć w trakcie gry. Podczas walki korzystaj z dostępnych skrótów klawiszowych do wybranych czarów, niektórych sekwencji czarów powinno nauczyć się na pamięć. Umiejętności, które polecam do nauki w pierwszej kolejności to: w przypadku Blood Magic Fire Thrust i Fire Wheel, jeśli chodzi o Soul Magic to Wave of Power i Meteor of Might. N a m a p a c h : a) kolorem żółtym oznaczone są miejsca, które mają związek z głównym wątkiem gry, b)kolorem zielonym miejsca związane z wątkiem pobocznym (może się zdarzyć, że element związany z wątkiem pobocznym nie jest oznaczony, gdyż w tym samym miejscu znajduje się element związany z wątkiem głównym), c)kolorem czerwonym wyjścia z lokacji (nie dotyczy portali). W t e k ś c i e : a) kolorem pomarańczowym opisane są miejsca, których występowanie (z powodu ich ważności) zaznaczone jest na mapach lokacji i są związane z wątkiem głównym gry, b) kolorem zielonym opisane są miejsca, których występowanie zaznaczone jest na mapach lokacji i są związane z wątkiem pobocznym gry, c) kolorem brązowym imiona osób, które przyjdzie ci na swej drodze spotkać, d) kolorem niebieskim nazwy przedmiotów. Strona: 4 Avencast: Rise of the Mage – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia T h e A c a d e m y S e m i n a r R o o m s C z . 1 W ą t e k g ł ó w n y : Rozpoczynasz w pokoju w [01]. Porozmawiaj z Xivariusem. Zabierz ze swojej ławki Textbook oraz Adept’s Staff stojący przy drzwiach. Zaraz po wyjściu z sali, automatycznie zostajesz przeniesiony do pomieszczenia w [02]. Tam po rozmowie z Malvarenem, dostajesz zadanie Q:Malvaren: The Three Seal. Idź do [03] i porozmawiaj z Horatiem. Dostaniesz zadanie Q:Horatio’s Seal. Jeśli wygrasz wszystkie walki na arenie, otrzymasz Horatio’s Bracers oraz wykonasz zadanie Q:Horatio’s Seal. W pokoju w [04] znajdziemy Della Gustera, który przydzieli ci zadanie Q:Della Gustera’s Seal. Idź teraz do pokoju w [05] i porozmawiaj z Archibaldem. Dostaniesz zadanie Q:Archibald’s Seal. Udaj się do [5.1] i pogadaj z Kaliosem – weź od niego Fertiliser oraz Key to the Storage Room. Otwórz zdobytym kluczem pomieszczenie w [5.2] i zabierz Ice Spray Spell of Extinguishing Fires. W ą t e k p o b o c z n y : Porozmawiaj z Rufusem w [A]. Pokonaj go 2 razy. Za pierwszym razem dostaniesz Bread Roll, a następnie 10 Guilders. Teraz udaj się do Gorlina znajdującego się w [B]. Dostaniesz zadanie Q:Gorlin: The Book. W bibliotece w [B1], w środkowym regale po lewej stronie znajduje się tom Non-fiction book: The Black Sparkling Niger. Uwaga na bibliotekarza, jeśli zostaniesz wykryty Strona: 5 Avencast: Rise of the Mage – Poradnik GRY-OnLine to wyrzuci cię. Daj książkę Gorlinowi, a wykonane zostanie zadanie Q:Gorlin: The Book. Dostaniesz również Gorlin’s Rainbow Ring oraz Gorlin’s Magic Traiding Scroll, którym można w każdej chwili przyzywać wysłannika sprzedawcy. W [C] spotkasz Severina, który błaga o pomoc. Zaoferuj mu swoje wsparcie a otrzymasz zadanie Q:Severin: The Cellar i zostaniesz przeniesiony do piwnicy. T h e C e l l a r a n d t h e A r c h i v e s W ą t e k p o b o c z n y : Zadanie polega na wyeliminowaniu wszelkich przeciwników w oczyszczeniu wszystkich pomieszczeń otwórz drzwi do Academy Seminar Rooms w [X1] za pomocą dźwigni w pomieszczeniu w [A]. piwnicy. Po T h e A c a d e m y S e m i n a r R o o m s C z . 2 W ą t e k p o b o c z n y : Po wyjściu z piwnicy pojawiasz się w [C1]. Porozmawiaj z Severinem o pomyślnie wykonanym zadaniu Q:Severin: The Cellar. Nagrodą jest 20 Guilders. Idź teraz do punktu w [D]. Porozmawiaj z Dolciną. Zaoferuj jej pomoc. Otrzymasz zadanie Q:Dolcina: The Pink Imp. Udaj się do pomieszczenia w [D2], gdzie znajduje się Imp, którego musisz zamknąć w klatce w [D1]. Ustaw przesuwające się wagoniki tak, aby Imp w końcu wleciał do klatki. Zamelduj Dolcinie o pozytywnie wykonanym zadaniu. W [E] odszukaj siedzącego przy stole Hubertusa. Da ci zadanie Q:Hubertus: The Bag of Crystals. Jego torba jest w ogrodzie, do którego prowadzą drzwi [X1] i [X2]. Położenie torby zaznaczone jest na mapie ogrodu. Idź teraz do [F]. Zacznie z tobą rozmowę niewidzialny Georgius. Podejdź do kręcącego się na końcu sali globusa, a porozmawia z tobą ponownie. Dostaniesz od niego misję Q:Georgius: The Potion. Idź do Xivariusa w [01] i zabierz od niego miksturę Visibility Potion, która uczyni Georgiusa widzialnym. W podziękowaniu dostaniesz 40 Guilders. Strona: 6 Avencast: Rise of the Mage – Poradnik GRY-OnLine T h e G a r d e n W ą t e k g ł ó w n y : W punkcie w [01], użyj na korzeniach obu drzew zdobyty wcześniej Fertiliser. Jeśli jakieś potwory przeżyły to zajmij się nimi. W ą t e k p o b o c z n y : W miejscu oznaczonym [A] natkniesz się na Swifline. Zaakceptuj jej wyzwanie, jeśli wygrasz oba to zdobędziesz łącznie 20 Guilders. Idź do [B] i zabierz stamtąd Bag of Crystals. T h e A c a d e m y S e m i n a r R o o m s C z . 3 W ą t e k g ł ó w n y : Udaj się do pomieszczenia w [05] i porozmawiaj z Archibaldem, poinformuj go o pomyślnie wykonanym zadaniu Q:Archibald’s Seal. Skieruj się do lokacji The Garden i tam wejdź do wejdź do The Academy Crypt w [X3]. W ą t e k p o b o c z n y : Oddaj Hubertusowi jego Bag of Crystals. Po zwrocie przedmiotu otrzymasz Sparkling Crystal. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: