Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00756 009391 11024842 na godz. na dobę w sumie
Badania ankietowe  - ebook/pdf
Badania ankietowe - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 17
Wydawca: Wiedza i Praktyka Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-7677-315-5 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> prawo i podatki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W poznaniu oczekiwań i potrzeb klientów wobec Twojej firmy pomoże ankieta, z której dowiesz się, co warto zmienić, aby sprzedawać więcej i osiągać lepszy zysk. Z niniejszego opracowania dowiesz się, jak skonstruować ją we właściwy sposób. Przeczytasz w nim m.in. o 5 koniecznych etapach przygotowania ankiety, formułowaniu problemu badawczego ankiety w taki sposób, aby uzyskać istotne dane sprzedażowe oraz wady i zalety różnych form ankiet.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Magdalena Jarzewska Badania ankietowe Zarządzanie działem sprzedaży Badania ankietowe C hciałbyś sprawdzić, czy klienci lubią Twój produkt i co warto zmienić, aby sprzedawać więcej i osiągać lepszy zysk? Dobrym sposobem zebrania informacji od klientów jest przeprowadze- nie ankiety. Informacje uzyskane od Twoich klientów pozwolą Ci podjąć właściwe decyzje w wielu sprawach, by zdobyć przewagę nad konkurencją, lepiej trafić w gusta i potrzeby kupujących czy po prostu przerwać wydawanie pieniędzy na nieskuteczne działania marketingowe. W tym artykule podpowiemy Ci, jak stworzyć ankietę, dzięki której zdobędziesz istotne informacje o sprzedaży i produkcie, który oferujesz klientom Dowiesz się także:  Jakie korzyści przyniesie przeprowadzenie ankiety wśród klientów? ........................................................................03  5 etapów tworzenia efektywnej ankiety, która dostarczy informacji ważnych dla działu sprzedaży ................................03  Jak sformułujesz problem badawczy, który pozwoli Ci podjąć słuszne decyzje sprzedażowe? .................................04  Wady i zalety różnych form ankiet – wybierz najlepszą, która odpowie na problem badawczy i nie będzie zbyt wiele kosztować! ...............................................................05  Jak zwiększyć liczbę odesłanych wypełnionych ankiet, czyli response rate? ....................................................................06  4 sposoby określenia próby badawczej, czyli grupy, na której przeprowadzisz wiarygodną ankietę .........................07  Jak dobrze sformułować pytania ankietowe, aby respondent nie uchylił się od szczerej odpowiedzi? ........ 09  Jakie rodzaje pytań zastosujesz w ankiecie, by zebrać jak najwięcej informacji ważnych dla procesu sprzedaży? ......12  3 zasady, według których powinieneś ustalić kolejność pytań, jeśli chcesz uzyskać wiarygodne dane ..........16 Magdalena Jarzewska kierownik projektów marketingowych a t n e i l k b e z r t o p o d ż a d e z r p s j u s o t s o d i e i c k u d o r p o e j c a m r o f n i ź d ą b o d Z a t n e i l k b e z r t o p o d ż a d e z r p s j u s o t s o d i e i c k u d o r p o e j c a m r o f n i ź d ą b o d Z
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Badania ankietowe
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: