Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00112 008395 18398872 na godz. na dobę w sumie
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Autor: , , Liczba stron: 184
Wydawca: Onepress Język publikacji: polski
ISBN: 83-7361-896-1 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> mała firma
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformułowanie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników.

'Badania marketingowe w małej firmie' to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzić badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem -- od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania internetu do przeprowadzania badań marketingowych.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób przeprowadzić niezbędne badania rynku -- dzięki nim wybierzesz taki kierunek, który doprowadzi Cię do sukcesu.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:


Gdzie kupić całą publikację:

Badania marketingowe w małej firmie
Autor:
, ,

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: