Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00485 012821 15980326 na godz. na dobę w sumie
Baldur s Gate II: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry - ebook/pdf
Baldur s Gate II: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 86
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W poradniku tym znajdziecie bardzo szczegółowy opis wszystkich występujących w grze lokacji oraz listę i rozwiązania około 95% dostępnych zadań.

Skrócona wersja spisu treści:
-Porady ogólne
-Mapa Świata - część kontynentalna
-Mapa Świata - część nadmorska
-0602 - Więzienie Irenikusa cz.1
-0603 - Więzienie Irenikusa cz.2
-0700 - Promenada Waukeen
-0400 - Slumsy
-0406 - Zajazd Miedziany Diadem
-0404 - Podziemia pod Miedzianym Diademem
-0405 - Siedziba Łowców Niewolników
-0411 - Kula Sfer
-0800 - Dzielnica Cmentarna
-0801 - Dzielnica Cmentarna: Niższe groby
-0802 - Dzielnica Cmentarna: Południowy grób
-0500 - Dzielnica Mostów
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 48

Informacja o grze

Oderwij się od rzeczywistości i przenieś do nieznanej krainy Amn, gdzie czekają cię niesamowite przygody i walki w świecie AD&D Forgotten Realms. Bohater Wrót Baldura powraca by znowu walczyć ze złem.

Gra Baldur's Gate II: Shadows of Amn, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Baldur’s Gate II Shadows of Amn autor: Wojciech „Soulcatcher” Antonowicz (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Baldur’s Gate II: Shadows of Amn – Poradni k GRY-OnLine SPIS TREŚCI Porady ogólne _________________________________________________________ 3 Mapa Świata - część kontynentalna _________________________________________ 4 0602 - Więzienie Irenikusa cz.1 ___________________________________________ 6 0603 - Więzienie Irenikusa cz.2 ___________________________________________ 8 0700 - Promenada Waukeen _____________________________________________ 10 0400 - Slumsy ________________________________________________________ 13 0406 - Zajazd Miedziany Diadem __________________________________________ 14 0404 - Podziemia pod Miedzianym Diademem________________________________ 16 0405 - Siedziba Łowców Niewolników ______________________________________ 17 0411 - Kula Sfer_______________________________________________________ 18 0800 - Dzielnica Cmentarna______________________________________________ 20 0801 - Dzielnica Cmentarna: Niższe groby __________________________________ 22 0802 - Dzielnica Cmentarna: Południowy grób _______________________________ 24 0500 - Dzielnica Mostów ________________________________________________ 25 0300 - Doki __________________________________________________________ 28 0900 - Dzielnica Świątyń ________________________________________________ 32 0701 - Kanały ________________________________________________________ 34 0202 - Siedziba Kultu___________________________________________________ 35 0204 - Zapomniane Miasto_______________________________________________ 37 1000 - Dzielnica Rządowa _______________________________________________ 38 0020 - Bramy Miasta ___________________________________________________ 40 1300 - Twierdza de Arnise _______________________________________________ 41 1302 - Twierdza de Arnise: Poziom 1_______________________________________ 42 1303 - Twierdza de Arnise: Poziom 2_______________________________________ 43 1301 - Twierdza de Arnise: Podziemia______________________________________ 44 1100 - Wzgórza Umar __________________________________________________ 45 1400 - Ruiny Świątyni __________________________________________________ 47 1401 - Świątynia Amaunatora ____________________________________________ 48 1200 - Wzgórza Wichrowych Włóczni ______________________________________ 50 1202 - Kryjówka Lorda Firkraaga _________________________________________ 51 2000 - Targowo _______________________________________________________ 53 1900 - Gaj Druidów ____________________________________________________ 55 1600 - Brynnlaw ______________________________________________________ 56 1500 - Przytułek Czarowięzy _____________________________________________ 58 1512 - Labirynt Pod Czarowięzami A _______________________________________ 60 1513 - Labirynt Pod Czarowięzami B _______________________________________ 62 1514 - Labirynt pod Czarowięzami C _______________________________________ 63 2300 - Podwodne miasto ________________________________________________ 65 2100 - Podmrok _______________________________________________________ 68 2200 - Ust Natha ______________________________________________________ 71 2400 - Tunele Łupieżców Umysłu _________________________________________ 75 2402 - Tunele Kuo-Toa__________________________________________________ 77 Wyjście z Podmroku ___________________________________________________ 78 2800 - Suldanessellar __________________________________________________ 80 2900 - Piekło _________________________________________________________ 82 Przypadkowe lokacje ___________________________________________________ 84 Zadania związane z twierdzą maga ________________________________________ 84 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Baldur’s Gate II: Shadows of Amn – Poradnik GRY-OnLine Porady ogólne - Poza podstawowymi zadaniami które mamy do wykonania, w grze jest sporo zadań nie związanych z głównym wątkiem. Poza nimi jest również grupa zadań związanych z konkretnymi postaciami które przyłączamy do drużyny. Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie. - Przez całą grę powinniśmy mieć w drużynie złodzieja który będzie nam potrzebny do rozbrajania pułapek i otwierania skrzyń. - Przykazanie ogólne: nie atakujemy jako pierwsi (z bardzo małymi wyjątkami), zawsze czekamy aż nasi przeciwnicy zaatakują pierwsi. - Mapę jest optymalnie zwiedzać zgodnie z kolejnością numerów lokacji wymienionych w poradniku. - Numer mapy możemy odczytać w oknie dialogowym wciskając klawisz „X” - Pamiętajcie iż magowie mogą nauczyć się tylko określonej ilości czarów na każdy poziom, dobierajcie uważnie czary których się uczycie. Aby zwiększyć liczbę czarów które magowie mogą się nauczyć wypijcie na czas nauki czarów miksturę podnoszącą inteligencję. - Przez całą grę warto nosić ze sobą przynajmniej jeden drewniany kołek na wampiry. - Dziękuję za pomoc Pero i Acid owi Strona: 3 www.gry-online.pl Baldur’s Gate II: Shadows of Amn – Poradnik GRY-OnLine Mapa Świata - część kontynentalna Strona: 4 www.gry-online.pl Baldur’s Gate II: Shadows of Amn – Poradnik GRY-OnLine Mapa Świata - część nadmorska Strona: 5 www.gry-online.pl Baldur’s Gate II: Shadows of Amn – Poradnik GRY-OnLine 0602 - Więzienie Irenikusa cz.1 W tej lokacji rozpoczynamy grę. Jesteśmy zamknięci w klatce, tajemniczy mag zadaje nam ból twierdząc, iż przeprowadza na nas jakieś tajemnicze i niezrozumiałe dla nas doświadczenia. Nasza pamięć zawodzi nas i nie możemy sobie przypomnieć co działo się po tajemniczej nocy gdy zakapturzone postacie zniewoliły nas podczas snu i uprowadziły w nieznane miejsce. Naszą mękę przerywają odgłosy walki, nasz oprawca oddala się aby odeprzeć atak przeprowadzony na nasze miejsce uwięzienia. Po chwili pojawia się Imoen – która towarzyszyła nam we wcześniejszych przygodach. Uwalnia nas z klatki. Zadaniem naszej drużyny w tej lokacji będzie wydostanie się z lochów na powierzchnię, zebranie broni i ekwipunku oraz próba zrozumienia sytuacji w której się znaleźliśmy. 01 – Start NPC: IMOEN (mag/złodziej, człowiek, kobieta, neutralny dobry) Po rozmowie możemy przyłączyć ją do drużyny. 02 – NPC: MINSC (łowca, człowiek, mężczyzna, chaotyczny dobry) ZADANIE: Znajdź sposób na uwolnienie Minsca z jego celi. ROZWIĄZANIE: Minsc jest również tak jak Imoen naszym starym towarzyszem, możemy mu zaufać, choć prostoduszny jest wyśmienitym wojownikiem. Aby go uwolnić z klatki musimy go zdenerwować, wyłamie wtedy sam zamek. Możemy przyłączyć go do drużyny. 03 – NPC: JAHEIRA ( wojownik/druid, półelf, kobieta, neutralny ) Jaheira jest kolejnym towarzyszem z dawnych czasów którego spotykamy w więzieniu i możemy go uwolnić. ZADANIE: Znajdź sposób na uwolnienie Jaheiry z jej celi ROZWIĄZANIE: Klucz do celi Jaheiry znajdziemy na stoliku (04) Strona: 6 www.gry-online.pl Baldur’s Gate II: Shadows of Amn – Poradnik GRY-OnLine 04 – Stolik przedmioty: Klucz do celi (potrzebny do otwarcia celi Jaheiry) 05 – Golem – niegroźny strażnik więzienny 06 – Maszyna strzelająca błyskawicami – możemy ją wyłączyć przełącznikiem (07) 07 – Przełącznik do maszyny (06) 08 – Aataquah – niegroźny Jin – zadaje pytanie, jeżeli chcemy być szlachetni odpowiedzmy iż „wciśniemy guzik”, Jin przywołuje potwora którego musimy zabić, po walce wydaje się zadowolony i kieruje nas do Rieleva 09 – Ściekowy Golem – Jeżeli podamy się za władcę golema, będzie on słuchał naszych poleceń, potrzebny nam jest do tego kamień aktywacji. ZADANIE: Otworzyć za pomocą golema właz labiryntu (10) ROZWIĄZANIE: Aby uruchomić golema potrzebujemy kamień aktywacji który znajdziemy w pokoju Rieleva (12) 10 – Drzwi labiryntu 11 – Rielev – uwięziony w słoju ZADANIE: Uwolnić Rieleva ROZWIĄZANIE: energetycznego z słoja podtrzymującego jego życie. Jedynym sposobem na uwolnienie Rieleva jest wyciągnięcie ogniwa 12 – Kamień Aktywacyjny (potrzebujemy go aby uruchomić golema) 13 – Ilyich – złe krasnale – trzeba je pokonać w walce Przedmioty: Magiczne żołędzie (są własnością Driad (19) i będą nam potrzebne do ich zadania), Kolczuga Umarłych +2 14 – Kambion – mały demon uwięziony w magicznej sferze, przełączając dźwignię na środku pokoju uwalniamy go. 15 – Posiadając ogniwo elektryczne możemy porozmawiać z umęczonymi istotami. Teraz możemy wrócić do Ściekowego Golema (09) i uaktywnić go za pomocą kamienia aktywacyjnego 16 – Otiag - Przedmioty: Klucz Różdżki Mrozu 17 - Skrzynia: Hełm infrawizji 18 – w pokoju w skrzyniach: Hełm Balduriana, Klucz różdżki Błyskawic, Amulet Metaczaru, Posąg żywiołaka powietrza 19 – Ulene, Comia, Elynia - Driady - uwięzione przez Irenikusa (bo tak nazywa się nasz oprawca) proszą nas o pomoc. ZADANIE: Pomóc Driadom więzionym przez Irenikusa ROZWIĄZANIE: Magiczne żołędzie o których mówią Diady ma Ilych (13) – powinniśmy je już mieć w naszej sakwie. Trzeba je pokazać Driadom (one w zamian udzielają nam wskazówek jak wyjść z więzienia), a następnie zanieść do Leśnej Królowej na Wzgórzach Wichrowych Włóczni (zadanie to będziemy mogli wykonać dopiero w dalszej części gry) ZADANIE: Zanieść żołędzie do Leśnej Królowej na Wzgórzach Wichrowych Włóczni ROZWIĄZANIE: Po odniesieniu Driadom żołędzi dowiadujemy się iż przedostać się na następny poziom budowli możemy poprzez portal (22) klucz do tego portalu znajdziemy w pokoju wybranki Irenikusa (20) 20 – Pokój wybranki Irenikusa – należy uważać gdyż jest mocno obłożony pułapkami, przejście przez drzwi uruchamia alarm który przywołuje pozostałe na tym poziomie Golemy które biegną do źródła alarmu, rozważnym posunięciem jest nie wchodzenie do pokoju zanim nie uporamy się z golemami. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Baldur s Gate II: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: