Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00384 008109 15913183 na godz. na dobę w sumie
Batman: Arkham City - poradnik do gry - ebook/pdf
Batman: Arkham City - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 672
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do wersji PC gry Batman: Arkham City zawiera między innymi opis przejścia głównego wątku fabularnego, misji pobocznych, misji Kobiety-Kota, omówienie sposobów zdobycia wszystkich 440 sekretów Człowieka-Zagadki oraz trybu Zemsta Człowieka-Zagadki.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Główny wątek
-Prolog
-Wespnij się wyżej, by skontaktować się z Alfredem
-Wejdź na dach budynku Ace Chemicals, żeby zabrać sprzęt
-Znajdź i wejdź do sądu Dwóch Twarzy
-Uratuj Kobietę-Kota przed Dwiema Twarzami
-Poszukaj na miejscu zbrodni dowodów balistycznych
-Znajdź źródło strzału
-Poszukaj śladów na karabinku snajperskim
-Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera
-Wejdź do huty Sionisa przez główny komin
-Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera
-Włam się do biura Jokera w strefie załadunku
-Zlokalizuj Freeze'a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 148

Informacja o grze

Druga odsłona gry Arkham Asylum, która opowiada o zmaganiach Batmana z najgroźniejszymi złoczyńcami. Tym razem przenosimy się z ośrodka psychiatrycznego na wyspie Arkham do tytułowej dzielnicy Gotham City, okupowanej w całości przez złoczyńców.

Gra Batman: Arkham City, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Batman: Arkham City autor: Jacek Stranger Hałas (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Producent RockSteady Studios, Wydawca Warner Bros Interactive Entertainment, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Batman: Arkham City – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp _______________________________________________________________________ 4 Główny wątek _________________________________________________________________ 6 Uwagi wstępne ______________________________________________________________ 6 Prolog _____________________________________________________________________ 7 Wespnij się wyżej, by skontaktować się z Alfredem _________________________________ 10 Wejdź na dach budynku Ace Chemicals, żeby zabrać sprzęt ___________________________ 11 Znajdź i wejdź do sądu Dwóch Twarzy ___________________________________________ 14 Uratuj Kobietę–Kota przed Dwiema Twarzami _____________________________________ 16 Poszukaj na miejscu zbrodni dowodów balistycznych ________________________________ 18 Znajdź źródło strzału _________________________________________________________ 19 Poszukaj śladów na karabinku snajperskim _______________________________________ 24 Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera _____________________________ 25 Wejdź do huty Sionisa przez główny komin ________________________________________ 27 Uratuj lekarkę przed zbirami Jokera _____________________________________________ 32 Włam się do biura Jokera w strefie załadunku _____________________________________ 36 Zlokalizuj Freeze’a, znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City ____________________ 40 Znajdź Freeze’a i zdobądź lekarstwo _____________________________________________ 42 Uwolnij Freeze’a z rąk Pingwina w muzeum _______________________________________ 45 Wyłącz urządzenia zakłócające Pingwina _________________________________________ 49 Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina _________________________ 52 Uwolnij Freeze’a z rąk Pingwina w muzeum (ciąg dalszy) _____________________________ 56 Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum __________________________________ 58 Zabierz neutralizator z kombinezonu Freeze’a, żeby unieszkodliwić jego broń _____________ 71 Spotkaj się z Pingwinem w Iceberg Lounge _______________________________________ 72 Pokonaj Solomona Grundy’ego _________________________________________________ 74 Pokonaj Pingwina ___________________________________________________________ 78 Przeanalizuj krew zabójczyni, żeby dotrzeć do niej po śladach _________________________ 79 Podążaj za śladem krwi zabójcy, by ustalić położenie Ra’s al Ghula _____________________ 80 Zeskanuj bandaże zabójczyni __________________________________________________ 83 Złap zabójcę i przyczep urządzenie namierzające ___________________________________ 84 Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra’s al Ghula _____________ 86 Odtwórz nagranie wideo z Mechanicznego Strażnika ________________________________ 94 Znajdź więcej Mechanicznych Strażników, żeby w pełni odtworzyć nagranie wideo _________ 95 Znajdź ukryte wejście z pomocą nagrania wideo ____________________________________ 98 Śledź zabójcę używając urządzenia namierzającego, by znaleźć Ra’s al Ghula (ciąg dalszy) __ 99 Zlokalizuj Ra’s al Ghula i zdobądź próbkę jego krwi _________________________________100 Pokonaj Ra’s al Ghula ________________________________________________________104 Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra’s al Ghula Freeze’owi _____________________109 Przesłuchaj Quinciego Sharpa i zdobądź informacje o Hugo Strange _____________________114 Wróć na komisariat, żeby dostarczyć krew Ra’s al Ghula Freeze’owi (ciąg dalszy) __________115 Pokonaj pana Freeze’a _______________________________________________________117 Zinfiltruj hutę ______________________________________________________________120 Uratuj Vicki Vale z miejsca katastrofy śmigłowca ___________________________________121 Zinfiltruj hutę (ciąg dalszy) ____________________________________________________123 Znajdź Jokera w hucie ________________________________________________________133 Pokonaj Jokera _____________________________________________________________138 Przeskanuj śmigłowce TYGERA, żeby namierzyć główny program sterujący _______________141 Zdobądź nadajnik Głównego Programu Sterującego śmigłowca ________________________143 Dostań się do Wieży Cudów ____________________________________________________144 Wedrzyj się na platformę obserwacyjną Wieży, żeby zatrzymać Procedurę 10 _____________149 Podążaj za sygnałami lokalizatora, żeby uratować Talię przed Jokerem __________________159 Zdobądź lekarstwo od Jokera i nie dopuść, żeby stał się nieśmiertelny ___________________164 Strona: 2 Batman: Arkham City – Poradnik GRY-OnLine Misje poboczne _______________________________________________________________169 Uwagi wstępne _____________________________________________________________169 Obserwator w skrzydłach _____________________________________________________170 Kruchy sojusz ______________________________________________________________174 Trening rzeczywistości rozszerzonej _____________________________________________187 Strzał w ciemnościach ________________________________________________________196 Kradzież tożsamości _________________________________________________________208 Daleka kryjówka ____________________________________________________________215 Szalony Kapelusznik _________________________________________________________216 Serce z lodu ________________________________________________________________218 Gorący i zimny ______________________________________________________________223 Szarada Enigmy _____________________________________________________________227 Telefoniczny morderca _______________________________________________________267 Brutalne działania ___________________________________________________________273 Misje Kobiety–Kota ____________________________________________________________274 Prolog ____________________________________________________________________274 Zdobądź sprzęt z kryjówki Kobiety–Kota __________________________________________275 Dostań się do kryjówki Bluszczu ________________________________________________277 Przekonaj Trujący Bluszcz żeby pozwoliła ci za pomocą swoich roślin dostać się do skarbca skonfiskowanych dóbr TYGERA _________________________________________________280 Dostań się do skarbca skonfiskowanych dóbr TYGERA _______________________________282 Wykradnij karty dostępu trzem strażnikom TYGERA tak, żeby nikt cię nie zobaczył ani nie usłyszał ______285 Wróć do pokoju ochrony, żeby otworzyć skarbiec ___________________________________287 Włam się do głównego skarbca i zdobądź łupy _____________________________________288 Ucieknij z Arkham City z łupem _________________________________________________291 Uratuj Batmana przed katastrofą w hucie _________________________________________292 Zabierz łup Kobiety–Kota z jej kryjówki i opuść Arkham City __________________________293 Zabierz Dwóm Twarzom łup Kobiety–Kota w muzeum _______________________________294 Pokonaj Dwie Twarze ________________________________________________________299 Pokonaj zbirów w Arkham City, żeby odzyskać łup Kobiety–Kota _______________________302 Zagadki _____________________________________________________________________303 Uwagi wstępne _____________________________________________________________303 Instrukcja odnajdywania sekretów ______________________________________________305 Park Row __________________________________________________________________307 Mila Rozrywki ______________________________________________________________353 Dzielnica przemysłowa _______________________________________________________415 Metro _____________________________________________________________________472 Zaułki ____________________________________________________________________502 Huta _____________________________________________________________________550 Muzeum ___________________________________________________________________582 Cudowne Miasto ____________________________________________________________614 Fizyczne wyzwania __________________________________________________________646 Zemsta Człowieka–Zagadki ______________________________________________________662 Wyzwania walki_____________________________________________________________662 Wyzwania łowcy ____________________________________________________________664 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 3 Batman: Arkham City – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Oto bardzo szczegółowy i obszerny poradnik do wersji PC gry Batman: Arkham City, którego pełna zawartość przedstawia się następująco: 1) Opis przejścia głównego wątku fabularnego gry – W pierwszym rozdziale poradnika znalazły się przede wszystkim szczegółowe instrukcje odnośnie rozwiązywania otrzymywanych głównych zadań, objaśniające w jaki sposób można odnajdywać kolejne lokacje, jak bezpiecznie je przemierzać i jakie gadżety potrzebne są do zaliczania przygotowanych przez autorów zagadek. Znaczna część opisu przejścia poświęcona została kwestii sprawnej eliminacji sił wroga. Omówienia najważniejszych bitew oferują podpowiedzi dotyczące skutecznych metod likwidacji różnych typów przeciwników, w tym także ich bardziej elitarnych odmian. W tych misjach, w których należy się skradać, dużo miejsca przeznaczono z kolei na omówienie samych pomieszczeń wraz z sugestiami odnośnie najbezpieczniejszych metod działania. W opisie przejścia nie zabrakło też oczywiście szczegółowych opisów walk z bossami, które zwłaszcza w dalszej części kampanii bywają dość skomplikowane. 2) Opis przejścia wszystkich misji pobocznych gry – Ta część poradnika zawiera zarówno dokładne wskazówki dotyczące okoliczności odblokowywania kolejnych zadań, jak również podpowiada w jaki sposób każde z nich można zaliczyć w stu procentach. Warto w tym miejscu dodać, że większość zadań jest kilkuczęściowych i do kolejnych części można przystępować dopiero gdy gra na to zezwoli lub gdy wykona się jakąś czynność posuwającą daną misję do przodu. 3) Opis przejścia wszystkich misji Kobiety–Kota – Na trzeci rozdział składają się szczegółowe informacje na temat zaliczania wszystkich głównych misji Kobiety–Kota oraz jednego dodatkowego etapu, do którego dostęp uzyskuje się pod sam koniec zmagań. Dużo uwagi poświęcono omówieniu podstaw sterowania Kobietą–Kotem, tym bardziej, że w takich kwestiach jak wspinaczka czy walka wręcz dość znacząco różni się ona od postaci Batmana. 4) Opis zdobycia wszystkich 440 sekretów Człowieka–Zagadki – Ta część poradnika zawiera bardzo szczegółowe instrukcje związane z odnajdywania sekretów oraz zaliczaniem wyzwań Człowieka–Zagadki, w czym dodatkowo pomagają liczne zdjęcia oraz dokładne mapy poszczególnych obszarów z lokalizacjami poszczególnych znajdziek. Do omawianej kategorii zaliczają się następujące pozycje: • • • • ukryte trofea zarezerwowane dla postaci Batmana; ukryte trofea zarezerwowane dla postaci Kobiety–Kota; zagadki słowne i sposoby ich rozwiązywania; obiekty nadające się do zniszczenia (balony Jokera, kamery TYGERA, pingwiny, Pieczęcie Demona, szczęki Jokera i głowy Harley); • wyzwania fizyczne (oddzielne dla Batmana i Kobiety–Kota. 5) Omówienie trybu Zemsta Człowieka–Zagadki – Ostatni rozdział poradnika ma do zaoferowania zarówno ogólne wskazówki do wyzwań walki, jak i bardzo dokładne podpowiedzi odnośnie zaliczania wyzwań łowcy. W tym drugim przypadku opis uwzględnia oczywiście różnice wynikające z tego czy wyzwania przechodzi się grając postacią Batmana czy Kobiety–Kota. Strona: 4 Batman: Arkham City – Poradnik GRY-OnLine D o d a t k o w e u w a g i Niniejszy poradnik uwzględnia dwa różne sposoby sterowania bohaterem, a mianowicie zabawę z użyciem klawiatury i myszy lub pada konsoli Xbox 360. W tym drugim przypadku kombinacje przycisków odpowiedzialne za wykonywanie różnorakich akcji podawane są zawsze w nawiasach. Misje Kobiety–Kota potraktowane zostały jak jego odrębny rozdział, przy czym rozpoczynając główną kampanię z zainstalowanym DLC możliwe jest ich zaliczanie na przemian z zadaniami Batmana (odbywa się to w pełni zautomatyzowany sposób). Jacek Stranger Hałas (www.gry–online.pl) Strona: 5 Batman: Arkham City – Poradnik GRY-OnLine Główny wątek U w a g i w s t ę p n e We wszystkich rozdziałach poradnika dotyczących opisu przejścia gry (główny wątek, misje poboczne, misje Kobiety–Kota) zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne: Kolor czerwony odnosi się do przede wszystkim do pojawiających się w trakcie rozgrywki postaci, niezależnie od tego czy są to sojusznicy czy osoby wrogo nastawione do głównego bohatera. Ponadto kolor ten informuje o wrogich maszynach latających oraz napotykanych okazjonalnie pułapkach w postaci min zbliżeniowych. Kolor niebieski odnosi się do odwiedzanych przez Batmana lokacji i są nim oznaczone zarówno główne budynki w Arkham City (np. muzeum), jak i pojedyncze pomieszczenia (np. izba tortur). Kolor zielony odnosi się do odnajdywanych lub otrzymywanych w trakcie rozgrywki przedmiotów i mowa tu przede wszystkim o nowych gadżetach oraz o obiektach o znaczeniu fabularnym. Kolor pomarańczowy odnosi się do specjalnych ruchów i umiejętności Batmana (np. odwrócony nokaut), jak również do wykorzystywanych przez niego gadżetów (np. deszyfrator sekwencyjny). W tym drugim przypadku stosowne oznaczenie kolorystyczne pojawia się za każdym razem gdy dany gadżet należy wybrać z inwentarza. Strona: 6 Batman: Arkham City – Poradnik GRY-OnLine P r o l o g Grę rozpoczniesz w sali przesłuchań. Użyj myszki (lub prawej pałki analogowej na padzie) w celu obniżenia widoku #1. Zacznij teraz przemieszczać myszkę na przemian w lewo i w prawo, dzięki czemu Bruce Wayne rozbuja się na krześle #2 i ostatecznie wyląduje na ziemi. Zaczekaj na pojawienie się w tym pomieszczeniu wartownika TYGERA. Gdy tylko nad jego głową pojawią się charakterystyczne ikonki #1 wciśnij prawy przycisk myszy (lub przycisk Y na padzie), dzięki czemu wyprowadzisz skuteczny kontratak #2. Nie przejmuj się jeżeli nie uda Ci się to za pierwszym razem, bo w takiej sytuacji gra pozwoli Ci spróbować ponownie. Po chwili złapie Cię niestety drugi strażnik i wyciągnie z pomieszczenia. Zaczekaj aż Bruce wstanie i skieruj się do przejścia, przy którym wymalowana jest litera A #1. Po chwili odsuną się inni przebywający tu więźniowie, dzięki czemu będziesz mógł przejść dalej #2. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Batman: Arkham City - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: