Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00470 006370 14082992 na godz. na dobę w sumie
Batman: Arkham Origins - poradnik do gry - ebook/pdf
Batman: Arkham Origins - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 575
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

W poradniku do gry Batman: Arkham Origins znajdziesz bogato ilustrowany opis przejścia gry. Oprócz solucji - opracowanie będzie zawierać liczne wskazówki i porady dotyczące walki i sekretów. W poradniku opisane zostały również umiejętności i osiągnięcia.

Skrócona wersja spisu treści:
-Batman: Arkham Origins
-O poradniku
-Porady ogólne
-Bohaterowie
-Gadżety
-Główny wątek
-Odszukaj Czarną Maskę
-Zlokalizuj Komisarza Loeba
-Uzyskaj dostęp do sali egzekucji
-Doścignij Czarną Maskę
-Pokonaj Killer Croca
-Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci
-Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina
-Wyłącz sygnał zakłócający
-Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 153

Informacja o grze

Batman: Arkham Origins jest trzecią odsłoną przebojowej serii gier akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Gracze mają okazję poznać początki kariery Człowieka-Nietoperza i dowiedzieć się, dlaczego stał się pogromcą złoczyńców z miasta Gotham. Tytuł wyprodukowany został przez kanadyjskie studio WB Games Montreal.

Gra Batman: Arkham Origins, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Batman Arkham Origins autor: Jacek Stranger Hałas (c) 2013 GRY-Online S.A. Producent Quantic Dream, Wydawca Sony Computer Entertainment, Wydawca PL Sony Computer Entertainment Polska Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Batman: Arkham Origins – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie _________________________________________________________________ 5 O poradniku ___________________________________________________________________ 6 Porady ogólne _________________________________________________________________ 7 Główny wątek _________________________________________________________________ 8 Odszukaj Czarną Maskę (Locate Black Mask) _____________________________________________ 8 Zlokalizuj Komisarza Loeba (Track down Commissioner Loeb) ______________________________ 9 Uzyskaj dostęp do sali egzekucji (Gain access to the Execution Chamber) ___________________ 11 Doścignij Czarną Maskę (Pursue Black Mask) ___________________________________________ 16 Pokonaj Killer Croca (Defeat Killer Croc) _______________________________________________ 17 Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci (Use the batcomputer to analyze the memory card) ______________________________________________________________________________ 20 Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina (Interrogate Penguin s arms dealer) __ 21 Wyłącz sygnał zakłócający (Deactivate the jamming signal) _______________________________ 23 Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2 (Interrogate Penguin s arms dealer #2) _______________________________________________________________________________ 29 Wyłącz sygnał zakłócający #2 (Deactivate the jamming signal #2) _________________________ 31 Znajdź pierwszą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina (Collect first SIM Card to triangulate Penguin s position) __________________________________________________________________ 33 Znajdź drugą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina (Collect second SIM Card to triangulate Penguin s position) __________________________________________________________________ 34 Przedostań się na pokład okrętu Pingwina (Gain access to the Final Offer) __________________ 36 Zlokalizuj Pingwina (Track down the Penguin) __________________________________________ 40 Pokonaj Electrocutionera (Defeat Electrocutioner) _______________________________________ 44 Zlokalizuj Pingwina #2 (Track down the Penguin #2) ____________________________________ 45 Uzyskaj dostęp do biura Pingwina – górny pokład (Gain access to Penguin s office – Upper Deck) __________________________________________________________________________________ 47 Uzyskaj dostęp do biura Pingwina – teatr (Gain access to Penguin s office – Theatre) ________ 53 Pokonaj Deathstroke a (Defeat Deathstroke) ___________________________________________ 57 Rozwiąż sprawę w Lacey Towers (Solve the crime scene inside Lacey Towers) _______________ 63 Zabierz detonator ogłuszeniowy z jaskini Batmana (Acquire the concussion detonator at the Batcave) ___________________________________________________________________________ 69 Przedostań się do komisariatu policji od strony dachu (Gain access to the GCPD via the rooftop)70 Uzyskaj dostęp do serwerów policji – boczne pomieszczenia (Access the GCPD servers – side rooms) ____________________________________________________________________________ 74 Uzyskaj dostęp do serwerów policji – główna sala (Access the GCPD servers – bullpen) _______ 79 Zabierz zakłócacz z magazynu dowodów (Acquire the disruptor at the evidence locker) _______ 83 Uzyskaj dostęp do serwerów policji – powrót do serwerowni (Access the GCPD servers – returning to the server room) _________________________________________________________ 85 Ucieknij z komisariatu policji (Escape the GCPD) ________________________________________ 88 Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem (Access the sewers beneath GCPD) _____________________________________________________________________________ 90 Wgraj bazę przestępców do bat-komputera (Uplink the National Criminal Database to the batcomputer) ______________________________________________________________________ 91 Przedostań się do banku Gotham Merchants (Access the Gotham Merchants Bank) ___________ 96 Odszukaj Czarną Maskę #2 (Locate Black Mask #2) ______________________________________ 98 Pojmij Jokera (Apprehend the Jokera) ________________________________________________ 100 Zbadaj hutę – dotarcie do huty (Investigate the steel mill – reaching the mill) ______________ 102 Zbadaj hutę – eksploracja huty (Investigate the steel mill – exploring the mill) _____________ 105 Zbadaj hutę – laboratorium farmaceutyczne (Investigate the steel mill – drug lab) __________ 110 Przeskanuj próbkę trucizny Copperhead (Scan a sample of Copperhead s poison) ___________ 112 Dotrzyj do miejsca dostarczenia antidotum (Reach the antidote drop point) ________________ 113 Pokonaj Copperhead (Defeat Copperhead) _____________________________________________ 114 Uzyskaj sygnaturę elektromagnetyczną Electrocutionera (Acquire Electrocutioner s electromagnetic signature) __________________________________________________________ 118 Śledź sygnaturę elektromagnetyczną (Track the electromagnetic signature) _______________ 120 Przedostań się do hotelu Gotham City Royal (Gain access to the Gotham City Royal Hotel) ___ 122 Przedostań się do pomieszczenia ochrony (Gain access to the security room)_______________ 125 Dotarcie do apartamentu Jokera – wschodnia wieża (Gain access to the penthouse – east tower) _________________________________________________________________________________ 127 Dotarcie do apartamentu Jokera – zachodnia wieża (Gain access to the penthouse – west tower) _________________________________________________________________________________ 131 Dotarcie do apartamentu Jokera – górne piętra (Gain access to the penthouse – upper floors) 138 Dotarcie do apartamentu Jokera – pływalnia (Gain access to the penthouse – swimming pool) 141 Pokonaj Bane a (Defeat Bane) _______________________________________________________ 145 Strona: 2 Batman: Arkham Origins – Poradnik GRY-Online.pl Spotkanie z panią psycholog – Joker (Meeting with a psychologist – Joker) ________________ 151 Zabierz granat klejowy (Acquire the glue grenade at the workbench) _____________________ 152 Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej (Scan the corpse in the GCPD morgue) _____________ 153 Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane ie (Locate the tracker placed on Bane) __________ 157 Powróć do jaskini Batmana (Return to the Batcave) ____________________________________ 162 Zatrzymaj Świetlika na moście Pioneers Bridge (Apprehend Firefly at Pioneers Bridge) ______ 163 Ostrzeż Gordona o bombach (Warn Gordon about the bombs) ____________________________ 164 Odszukaj bomby Świetlika (Locate Firefly s bombs) _____________________________________ 165 Rozbrój bombę w kotłowni (Disarm the bomb in the boiler room) _________________________ 169 Rozbrój bombę na stacji kolejowej (Disarm the bomb in the train station) _________________ 170 Rozbrój bombę przy południowym filarze (Disarm the bomb at the south pillar) ____________ 174 Rozbrój bombę przy północnym filarze (Disarm the bomb at the north pillar) _______________ 178 Pokonaj Świetlika (Defeat Firefly) ____________________________________________________ 181 Odszukaj Alfreda (Locate Alfred) _____________________________________________________ 187 Uratuj Alfreda (Rescue Alfred) _______________________________________________________ 188 Powstrzymaj Jokera (Stop the Joker) _________________________________________________ 189 Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami (Gain access to Blackgate Prison via the sewers) _________________________________________________________________________________ 191 Powstrzymaj Jokera #2 – główna sala (Stop the Joker #2 – nexus) _______________________ 195 Powstrzymaj Jokera #2 – blok więzienny B (Stop the Joker #2 – cell block B) ______________ 198 Pokonaj Bane a #2 (Defeat Bane #2) _________________________________________________ 202 Powstrzymaj Jokera #3 (Stop the Joker #3) ___________________________________________ 209 Poszukiwani przestępcy (Most Wanted) ____________________________________________211 Enigma ___________________________________________________________________________ 211 Anarky ___________________________________________________________________________ 215 Pingwin (Penguin) _________________________________________________________________ 223 Szalony Kapelusznik (The Mad Hatter) ________________________________________________ 232 Deadshot _________________________________________________________________________ 241 Czarna Maska (Black Mask) __________________________________________________________ 248 Shiva _____________________________________________________________________________ 261 Bird ______________________________________________________________________________ 269 Uciekinierzy z Blackgate (Escaped Blackgate prisoners) _________________________________ 277 Przestępstwa w toku (Crime in Progress) ___________________________________________281 Walki z bossami _______________________________________________________________282 Killer Croc ________________________________________________________________________ 282 Deathstroke _______________________________________________________________________ 286 Anarky ___________________________________________________________________________ 292 Copperhead _______________________________________________________________________ 295 Deadshot _________________________________________________________________________ 299 Bane _____________________________________________________________________________ 304 Shiva _____________________________________________________________________________ 310 Bird ______________________________________________________________________________ 313 Świetlik (Firefly) ___________________________________________________________________ 316 Bane #2 __________________________________________________________________________ 322 Wyzwania (Challenges) _________________________________________________________329 Wprowadzenie _____________________________________________________________________ 329 System Mrocznego Rycerza (Dark Knight System) ______________________________________ 332 Wyzwania konsoli szkoleniowej (Training Console Challenges) ___________________________ 351 Raport dotyczący sprawy (Casefile Report) __________________________________________353 Sprawa 1224-1: Pułapka śmierci w wieży Coventry (Coventry Tower Deathtrap) ____________ 353 Sprawa 1224-2: Morderstwa w Lacey Towers (Lacey Tower Murders) _____________________ 356 Sprawa 1224-3: Upadek w Jezebel Plaza (Jezebel Plaza Fall) _____________________________ 360 Sprawa 1224-4: Wypadek helikoptera (Helicopter Crash) ________________________________ 364 Sprawa 1224-5: Napad w Burnley (Burnley Hit and Run) ________________________________ 369 Sprawa 1224-6: Strzelanina w Dixon Dock (Dixon Docks Shooting) _______________________ 373 Sprawa 1224-7: Pożar w Coventry (Coventry Fire) ______________________________________ 377 Sprawa 1224-8: Awantura w Mili Rozrywki (Amusement Mile Mauling) ____________________ 381 Sprawa 1224-9: Strzelanina w Alei Przestępców (Crime Alley Shootings) __________________ 385 Wieże komunikacyjne (Comms Towers) ____________________________________________389 Wieża komunikacyjna w dzielnicy Coventry ____________________________________________ 390 Wieża komunikacyjna w dzielnicy Zaułki (The Bowery) __________________________________ 391 Wieża komunikacyjna w dzielnicy Burnley _____________________________________________ 392 Wieża komunikacyjna w Dzielnicy Brylantów (Diamond District) __________________________ 394 Wieża komunikacyjna w dzielnicy Park Row ___________________________________________ 397 Wieża komunikacyjna w dzielnicy Mila Rozrywki (Amusement Mile) _______________________ 399 Wieża komunikacyjna w Dzielnicy Przemysłowej (Industrial District)______________________ 402 Przekaźniki sieciowe Enigmy (Network Relays) ______________________________________404 Dostawcy danych Enigmy (Enigma Data Handlers) ____________________________________408 Strona: 3 Batman: Arkham Origins – Poradnik GRY-Online.pl Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) _________________________________________412 Mapa świata _______________________________________________________________________ 413 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 1 (Park Row) ____________________ 416 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 2 (Park Row) ____________________ 421 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 3 (Zaułki) _______________________ 427 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 4 (Zaułki) _______________________ 435 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 5 (Mila Rozrywki) ________________ 439 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 6 (Mila Rozrywki) ________________ 444 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 7 (Mila Rozrywki) ________________ 449 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 8 (Dzielnica przemysłowa) ________ 456 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 9 (Dzielnica przemysłowa) ________ 461 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 10 (Dzielnica przemysłowa) _______ 467 Most Pioneers Bridge w Gotham – wejście do wewnętrznych pomieszczeń mostu ___________ 474 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 11 (Most Pioneers Bridge w Gotham) 475 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 12 (Most Pioneers Bridge w Gotham) 486 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 13 (Coventry) ___________________ 492 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 14 (Coventry) ___________________ 495 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 15 (Dzielnica brylantów) __________ 497 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 16 (Dzielnica brylantów) __________ 502 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 17 (Dzielnica brylantów) __________ 507 Dzielnica Burnley – wejścia do komisariatu policji oraz kanałów __________________________ 516 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 18 (Burnley) ____________________ 519 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 19 (Burnley) ____________________ 522 Najlepiej ukryte pakiety – plik z danymi o wymuszeniach 20 (Burnley) ____________________ 530 Tablice Cyrusa Pinkney a (Cyrus Pinkney s Plaques) ___________________________________540 Symbole Anarky ego (Anarky Tags) ________________________________________________546 Umiejętności i gadżety Batmana __________________________________________________550 Główne elementy sterujące (Core Controls Reference) __________________________________ 551 Modyfikacje walki w zwarciu (Close Combat Upgrades) __________________________________ 552 Modyfikacje niewidzialnego (Invisible Predator Upgrades) _______________________________ 553 Modyfikacje pomocnicze (Auxiliary Upgrades) _________________________________________ 555 Osiągnięcia / trofea ____________________________________________________________556 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2013 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Strona: 4 Batman: Arkham Origins – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Nieoficjalny poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia całego głównego wątku dla pojedynczego gracza. W opisach poszczególnych zadań zlecanych Batmanowi znalazły się informacje między innymi na temat bezproblemowego docierania do kolejnych lokacji, rozwiązywania zagadek oraz skutecznego eliminowania przeciwników. Szczególnie duży nacisk położono na kwestię staczania pojedynków z pełnoprawnymi bossami, w tym z postaciami wynajętymi do zlikwidowania Człowieka- Nietoperza przez Czarną Maskę. Kolejne rozdziały poradnika mają do zaoferowania opisy przejścia wszystkich dostępnych w grze pobocznych zadań, informacje na temat lokalizacji i sposobów pozyskania sekretów (znajdziek) oraz wskazówki odnośnie zaliczania dodatkowych wyzwań. Całość uzupełnia zestawienie dostępnych w grze osiągnięć. W nawigacji pomagają ponadto zawarte w poradniku szczegółowe mapy Arkham oraz innych głównych lokacji. Batman: Arkham Origins to prequel gier Batman: Arkham Asylum i Batman: Arkham City, w którym poznajemy początki działalności Człowieka-Nietoperza. Akcja gry rozgrywa się w wigilijną noc, koncentrując się na temacie rozprawiania się ze złoczyńcami nasłanymi przez osobnika skrywającego się pod pseudonimem Czarna Maska. W poradniku dużo uwagi poświęcono właśnie wspomnianym łotrom, dzięki czemu przyczynienie się do ponownie osadzenia ich za kratkami nie okaże się tak wymagające jak mogłoby się to początkowo wydawać. Poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera: • • • szczegółowy opis przejścia głównego wątku fabularnego; omówienia walk ze wszystkimi bossami, w tym ze złoczyńcami nasłanymi przez Czarną Maskę; szczegółowy opis przejścia wszystkich zadań pobocznych; • mapy w wysokiej jakości z zaznaczonymi wszystkimi sekretami; omówienie dodatkowych wyzwań; informacje na temat uniwersum gry; omówienie umiejętności Batmana z wyszczególnieniem tych najbardziej przydatnych; zestawienie wszystkich dostępnych osiągnięć/trofeów. • • • • Jacek Stranger Hałas Strona: 5 Batman: Arkham Origins – Poradnik GRY-Online.pl O poradniku Poradnik przygotowywany był w oparciu o domyślnie sugerowany przez grę normalny poziom trudności, przy czym sukcesywnie będzie on wzbogacany o wskazówki dotyczące zabawy na wyższych ustawieniach poziomu trudności. O z n a c z e n i a k o l o r y s t y c z n e We wszystkich rozdziałach poradnika dotyczących opisu przejścia gry zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne: • Kolor brązowy odnosi się do pojawiających się w trakcie rozgrywki ważnych postaci, niezależnie od tego czy są to sojusznicy czy osoby wrogo nastawione do głównego bohatera. • Kolor niebieski odnosi się do odwiedzanych przez Batmana lokacji i są nimi zarówno główne budynki znajdujące się na mapie świata (np. więzienie Blackgate) jak i pojedyncze pomieszczenia (np. blok więzienny A). • Kolor zielony odnosi się do odnajdywanych lub otrzymywanych w trakcie rozgrywki przedmiotów i mowa tu przede wszystkim o nowych gadżetach oraz o obiektach o znaczeniu fabularnym (np. karty dostępu). • Kolor pomarańczowy odnosi się do specjalnych ruchów i umiejętności Batmana, jak również do wykorzystywanych przez niego gadżetów (np. batarang). W tym drugim przypadku stosowne oznaczenie kolorystyczne pojawia się za każdym razem gdy dany gadżet należy wybrać z inwentarza. Strona: 6 Batman: Arkham Origins – Poradnik GRY-Online.pl Porady ogólne Gorąco polecam zapoznać się z zamieszczonymi poniżej podpowiedziami jeszcze przed przystąpieniem do gry, albowiem pozwolą one dowiedzieć się o kilku istotnych zależnościach i tym samym zapewnić sobie ułatwiony start. 1) Pomimo tego, że Arkham Origins fabularnie jest prequelem dla poprzednich odsłon cyklu tytułowy bohater już od samego początku zabawy dysponuje wieloma ruchami (m.in. atakowanie opancerzonych przeciwników) oraz gadżetami (m.in. pazur, wybuchowy żel), które w Arkham Asylum i Arkham City stawały się dostępne dopiero po pewnym czasie. Warto w rezultacie poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi w menu Batmana, a konkretnie z opisami działania wszystkich podstawowych ruchów (zakładka Główne elementy sterujące). Gra stara się oczywiście na bieżąco omawiać używane po raz pierwszy ataki i gadżety, aczkolwiek ich znajomość może przyśpieszyć zaliczanie wczesnych etapów czy znacząco ułatwić niektóre walki staczane w początkowej fazie gry. 2) Nowością w Arkham Origins jest wyświetlanie przez grę szczegółowego podsumowania po każdej zakończonej potyczce (liczba ataków w serii, różnorodność ciosów itp.). Dobrze jest zawsze dokładnie czytać, dążąc do ciągłego doskonalenia się i w rezultacie zdobywania większych ilości punktów doświadczenia. 3) W Arkham Origins możemy powracać do jaskini Batmana stanowiącej oczywiście bazę wypadową dla Człowieka-Nietoperza. Radzę regularnie odbywać rozmowy z Alfredem (czasami jest to nagradzane punktami doświadczenia), jak również przystępować do odblokowywanych w miarę postępów w głównym wątku opcjonalnych wyzwań. 4) W trakcie eksploracji Arkham nie ignoruj informacji o przestępstwach w toku. Rozprawienie się z bandytami nie jest zazwyczaj zbyt trudne, a zostaniesz za to nagrodzony nie tylko punktami za pokonanie przeciwników, ale także specjalną premią doświadczenia (zazwyczaj jest to kilka tysięcy punktów). 5) Proces przemierzania świata gry możesz usprawnić na dwa zasadnicze sposoby. W Arkham Origins Batman już od samego początku dysponuje wzmacniaczem wyrzutni haków, tak więc dobrze jest katapultować się z punktów, których Batman się zaczepia. Oprócz tego radziłbym odblokować wszystkie punkty szybkiej podróży (punkty zrzutu Batwinga) w miarę możliwości niedługo po tym jak stanie się to możliwe (należy sabotować kolejne wieże komunikacyjne Enigmy). Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: