Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00318 007557 15948405 na godz. na dobę w sumie
BioShock 2 - Osiągnięcia - poradnik do gry - ebook/pdf
BioShock 2 - Osiągnięcia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 53
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> xbox 360 >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Niniejszy poradnik pomaga w zdobyciu wszystkich Osiągnięć, dostępnych w grze BioShock 2. Tekst podzielony został na kilka rozdziałów, omawiających poszczególne kategorie wyzwań.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Pełna lista Osiągnięć]
-[Osiągnięcia] Single player - cz. 1
-[Osiągnięcia] Single player - cz. 2
-[Osiągnięcia] Single player - cz. 3
-[Osiągnięcia] Multiplayer
-[Osiągnięcia] Ukryte - cz. 1
-[Osiągnięcia] Ukryte - cz. 2
-[Mapy - Plazmidy]
-[Mapy - Siostrzyczki i ADAM]
-[Mapy - Stacje Power to the People]
-[Mapy - Dzienniki Audio] Adonis Luxury Resort
-[Mapy - Dzienniki Audio] The Atlantic Express
-[Mapy - Dzienniki Audio] Ryan Amusements
-[Mapy - Dzienniki Audio] Pauper's Drop
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23

Informacja o grze

Oficjalna kontynuacja jednej z najlepszych gier 2007 roku. Opisywany produkt łączy w sobie elementy FPS-a oraz dość rozbudowanej gry z gatunku cRPG.

Gra BioShock 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry BioShock 2 (Osiągnięcia) autor: Łukasz „Terrag” Znojek (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent 2K Marin, Wydawca 2K Games, Wydawca PL Cenega Poland należą do ich prawowitych właścicieli. BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3  Pełna lista Osiągnięć _____________________________________________ 4  Osiągnięcia _____________________________________________________ 6  Single player _______________________________________________________________ 6  Multiplayer ________________________________________________________________ 17  Ukryte ____________________________________________________________________ 22  Mapy - Plazmidy ________________________________________________ 28  Mapy - Siostrzyczki i ADAM _______________________________________ 30  Mapy - Stacje Power to the People __________________________________ 32  Mapy - Dzienniki Audio ___________________________________________ 34  Adonis Luxury Resort _______________________________________________________ 34  The Atlantic Express ________________________________________________________ 35  Ryan Amusements _________________________________________________________ 36  Pauper s Drop _____________________________________________________________ 38  Siren Alley ________________________________________________________________ 40  Dionysus Park _____________________________________________________________ 42  Fontaine Futuristics ________________________________________________________ 43  Persephone Outer __________________________________________________________ 45  Inner Persephone __________________________________________________________ 46  Multiplayer ____________________________________________________ 48  Informacje ogólne __________________________________________________________ 48  Zdobywanie ADAMA ________________________________________________________ 49  Rangi _____________________________________________________________________ 50  Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine Poradnik pomoże Ci w odblokowaniu wszystkich Osiągnięć dostępnych w grze. Nie zawiera on opisu przejścia, który znajduje się w osobnym poradniku. Wprowadzenie Niniejszy poradnik pomaga w zdobyciu wszystkich Osiągnięć, dostępnych w grze BioShock 2. Tekst podzielony został na kilka rozdziałów, omawiających poszczególne kategorie wyzwań. Znajdują się tu też mapy, ukazujące położenie obiektów, kluczowych dla zdobywania Osiągnięć. Całości dopełnia rozdział, poświęcony rozgrywce sieciowej, dzięki któremu łatwo opanować system rang i ogólny rozwój postaci. Łukasz „Terrag” Znojek Strona: 3 BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine Pełna lista Osiągnięć Nazwa Against All Odds All Plasmids All Weapon Upgrades Big Brass Balls Big Spender Bought a Slot Dealt with Every Little Sister First Research Fully Upgraded a Plasmid Fully Upgraded a Weapon Grand Daddy Master Gatherer Master Hacker Master Protector Max Plasmid Slots One Research Track Prolific Hacker Rapture Historian Research Master Trap Master Upgraded a Weapon Parasite Little Moth Skin Job Choose the Impossible Disgusting Frankenstein Man About Town Mother Goose „Mr. Bubbles-- No!” Proving Grounds Two-Bit Heroics Punkty Sekcja w poradniku 30 20 20 25 15 5 50 5 10 10 25 30 20 15 10 20 20 40 20 15 10 10 20 20 50 10 10 20 20 20 10 Strona: 4 Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Single player Multiplayer Multiplayer Multiplayer Multiplayer Multiplayer Multiplayer Multiplayer Multiplayer Multiplayer Multiplayer Unnatural Selection Welcome to Rapture 9-Irony Adopted a Little Sister Confronted Grace Counterattack Daddy s Home Defeated the Preacher Distance Hacker Escape Found Lamb s Hideout Heading to the Surface Look at You, Hacker Nose for News Protector Reunion Savior Sinclair s Solution Unbreakable BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine Multiplayer Multiplayer Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte Ukryte 10 10 5 5 10 5 10 20 5 100 20 25 15 20 20 50 25 20 20 Strona: 5 BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine Osiągnięcia S i n g l e p l a y e r A g a i n s t A l l O d d s Punkty: 30 Ukończenie tytułu na wysokim poziomie trudności, odblokuje to osiągnięcie. Częste zapisywanie stanu gry może nieco uprościć zadanie, więc nie żałujemy slotów (czasami lepiej zająć ich więcej, niż potem żałować nadpisanego, a tym samym straconego zapisu). Z czym wiąże sie wysoki poziom trudności? Przeciwnicy są bardziej odporni i zadają większe obrażenia. W konsekwencji potrzebujemy większej lepszych plazmidów, odpowiednio dobranych toników, oraz stosownie ulepszeń potrzebnych nam broni. Za tym wszystkim idzie większe zużycie gotówki, oraz ADAMA. Suma sumarum każda z naszych decyzji powinna być skrupulatnie przemyślana, bowiem kiedy przychodzi co do czego, nie ma tu miejsca na błędy czy niedopatrzenia. ilości amunicji, Zmianie ulega nawet sam sposób rozgrywki. O ile w przypadku poziomu łatwego możemy pozwolić sobie na akcje w których, niczym mobilna forteca, wpadamy do pomieszczenia nie zważając na ostrzał przeciwników i załatwiamy wszystkich bez mrugnięcia okiem, to „na hardzie” o takim zachowaniu bezapelacyjnie nie może być mowy. Często po prostu musimy wykazać się sprytem. Tam gdzie to możliwe – zakradamy się, cicho (tonik [Drill Lurker]) i spokojnie badając kolejne pomieszczenia i unikając (o ile to możliwe) walki z wieloma przeciwnikami na raz. Celujemy oczywiście w głowy – im szybciej zabijemy, tym mniejsza szansa, że walka będzie nas kosztowała zdrowie, lub nawet życie. Ponieważ w wielu lokacjach wrogowie pojawiają się w grupach i prowadzą zażarte dysputy, o ich obecności mogą poinformować nas zasłyszane wcześniej dźwięki rozmów. Plazmid hipnozy, umiejętnie rzucony w środek takiego zgrupowania, oszczędzi ryzyka poniesienia jakichkolwiek obrażeń. linkami, miny), nie Nie zapominamy o pułapkach. Nawet jeśli amunicja pozwalająca na ich podłożenie (nity, harpuny z jest zbyt powszechna i tania, to mamy przecież pod ręką plazmidy. [Cyclone Trap] co najmniej drugiego poziomu pozwoli nam na załadowanie go niemal każdym plazmidem. Jeśli na dokładkę zaopatrzymy się w toniki odpowiednio zmniejszające zużycie EWY, okaże się, że zabezpieczyliśmy całe pomieszczenie (lub np. wejście do niego) pułapkami i wystarczy teraz tylko to wszystko dzięki jednemu, góra dwóm tanim EVE Hypo. sprowokować przeciwników. A Strona: 6 BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine Aby w pełni wykorzystać swoje szanse w starciu z dowolnym przeciwnikiem, od chwili zdobycia kamery wykształcamy sobie nawyk używania jej za każdym razem, kiedy tylko czeka nas walka. Im szybciej zakończymy badania danego typu Splicera, tym szybciej walka z nim stanie się prostsza Poniekąd naturalnym odruchem po wejściu do nowej lokacji jest hackowanie wszystkich dystrybutorów, automatów i innej elektroniki którą tylko zobaczymy. Warto jednak wstrzymać się chwilę (jeśli nie jest to absolutnie konieczne) i „zostawić” sobie np. dystrybutory ze sprzętem na później. Jeśli bowiem zaopatrzymy się w odpowiedni zestaw toników (patrz - [Hacker s Delight]), będziemy odzyskiwać życie i EWĘ przy każdym udanym złamaniu urządzenia. Dlatego czasami warto zostawić sobie dystrybutor w roli takiej skromnej „apteczki”. Wariacją tej myśli jest zostawianie sobie na później wszystkich batoników i innych odnawiających życie i EWĘ smakołyków. A jeśli mamy przy sobie tonik [Booze Hound], warto zainteresować się również alkoholem. Chociaż w Bioshock 2 nie mamy możliwości cofania się do raz odwiedzonych poziomów, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wielokrotnie przemierzać aktualną lokację. Jeśli dołączymy do tego fakt, że przedmioty umieszczone w skrzyniach, ciałach, a także te leżące luzem- nie znikają, otrzymujemy interesującą kombinację. Jednym ze sposobów wykorzystania tych czynników jest wydrukowanie sobie załączonych map, a następnie zaznaczanie „na bieżąco”- gdzie zabiliśmy przeciwnika mającego przy sobie przydatne przedmioty (apteczki / amunicja / fundusze), czy też np. który sejf nie został do końca opróżniony. Chociaż taka zabawa jest czasochłonna, to zdecydowanie się opłaca i sprawia, że zawsze mamy przy sobie komplet wszystkich istotnych przedmiotów. Z powyższym rozwiązaniem wiąże się jeszcze jedna strategia prowadzenia rozgrywki, a mianowicie – używanie różnych rodzajów broni w miarę regularnie. Wynika to z prostego rozumowania. Skoro na mapie rozmieszczono różne rodzaje amunicji, to aby wykorzystać wszystko co tylko możemy (a przy tym ponieść jak najmniejsze koszta), używamy różnych pukawek. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

BioShock 2 - Osiągnięcia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: