Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00213 004769 15203191 na godz. na dobę w sumie
Black Mirror III - poradnik do gry - ebook/pdf
Black Mirror III - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 164
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Black Mirror III zawiera szczegółowy opis przejścia gry wzbogacony licznymi obrazkami. Ponadto wymienione zostały przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku bohatera, bonusy, a także rozwiązania zagadek i istotne uwagi.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Rozdział 1] Nareszcie wolny!
-[Rozdział 1] Zdobyć akta policyjne cz.1
-[Rozdział 1] Zepsuta kopiarka
-[Rozdział 1] Zdobyć akta policyjne cz.2
-[Rozdział 1] Fałszywe zeznanie Murraya
-[Rozdział 1] Victoria
-[Rozdział 1] Grób mojego ojca cz.1
-[Rozdział 1] Chata w lesie
-[Rozdział 2] Przesyłka dla Murraya
-[Rozdział 2] Miejsce w lesie
-[Rozdział 2] Grób mojego ojca cz.2
-[Rozdział 2] Porwanie
-[Rozdział 2] Metalowa skrzynka
-[Rozdział 2] Oswobodzenie z chłodni
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 47

Informacja o grze

Trzecia odsłona popularnej serii klasycznych gier przygodowych, utrzymanych w konwencji point & click.

Gra Black Mirror III, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Black Mirror III Producent Cranberry Productions, Wydawca dtp AG / Anaconda, Wydawca PL City Interactive Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Black Mirror III – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ______________________________________________________________ 3 Rozdział 1 __________________________________________________________________ 5 Nareszcie wolny! _________________________________________________________________ 5 Zdobyć akta policyjne cz.1 _________________________________________________________ 7 Zepsuta kopiarka ________________________________________________________________ 10 Zdobyć akta policyjne cz.2 ________________________________________________________ 12 Fałszywe zeznanie Murraya _______________________________________________________ 13 Victoria cz.1 ____________________________________________________________________ 15 Grób mojego ojca cz.1 ___________________________________________________________ 17 Chata w lesie ___________________________________________________________________ 20 Rozdział 2 _________________________________________________________________ 22 Przesyłka dla Murraya ____________________________________________________________ 22 Miejsce w lesie __________________________________________________________________ 23 Grób mojego ojca cz.2 ___________________________________________________________ 25 Porwanie _______________________________________________________________________ 30 Metalowa skrzynka ______________________________________________________________ 30 Oswobodzenie z chłodni __________________________________________________________ 36 Kim jest Phil ____________________________________________________________________ 40 Zniszcz dowód __________________________________________________________________ 45 Zdjęcie Angeliny _________________________________________________________________ 48 Rozdział 3 _________________________________________________________________ 51 Rozliczenia z ekipą budowlaną ____________________________________________________ 51 Pan na włościach/ Praca dla robotników budowlanych _______________________________ 58 Menhiry ________________________________________________________________________ 61 Napraw wykrywacz metali ________________________________________________________ 70 Wejście do portalu _______________________________________________________________ 71 Rozdział 4 _________________________________________________________________ 74 Inspektor Spooner _______________________________________________________________ 74 Portal odnaleziony _______________________________________________________________ 75 Czarna kula _____________________________________________________________________ 77 Gdzie jesteś, Mordred? ___________________________________________________________ 80 Akademia ______________________________________________________________________ 86 Rozdział 5 _________________________________________________________________ 88 Kolejne zaćmienie? ______________________________________________________________ 88 Moje pierwsze egzorcyzmy _______________________________________________________ 89 Rozdział 6 _________________________________________________________________ 91 Tajemne przejście _______________________________________________________________ 91 Kanały cz.1 _____________________________________________________________________ 95 Pompa w piwnicy ________________________________________________________________ 96 Kanały cz.2 ____________________________________________________________________ 100 Labirynt cieni __________________________________________________________________ 104 Naczynie ofiarne _______________________________________________________________ 114 Katakumby ____________________________________________________________________ 117 Kaplica ________________________________________________________________________ 118 Laboratorium Mordreda _________________________________________________________ 120 Black Mirror ___________________________________________________________________ 121 Układanie szkieletu _____________________________________________________________ 122 Finał __________________________________________________________________________ 130 Dodatki __________________________________________________________________ 132 Zdjęcia ________________________________________________________________________ 132 Nagrania ______________________________________________________________________ 146 Minigry ________________________________________________________________________ 161 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Black Mirror III – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W trzeciej części Black Mirror ponownie kierujesz postacią Darrena Michaelsa, choć tym razem, poznawszy swoje korzenie, postrzega on już siebie jako Adriana Gordona. Oprócz niego w szóstym rozdziale grywalna staje się jedna z bohaterek drugoplanowych – siostra Valentina Antolini. Przełączasz się między nimi, klikając widoczne w górze ekranu symbolizujące ich ikonki. Czasem nieistotne jest, którym z nich wykonujesz dane działanie, a czasem konieczna jest konkretna osoba, zdarza się też parokrotnie, że wymagana jest ich współpraca. Sterowanie w grze nie zmieniło się. Nadal funkcjonują te same symbole (oko – obejrzyj, ręka – zabierz, trybik – użyj, drzwi – przejdź do kolejnego pomieszczenia). Tym razem jednak można przyspieszyć bohatera (choć nadal on nie biega) i to nie tylko podczas przedostawania się z lokacji do lokacji (jak poprzednio), ale również w obrębie tej samej miejscówki, wykonując szybki podwójny klik na interaktywnym obiekcie, z którym postać ma coś zdziałać. Niestety, mechanizm ten trochę szwankuje i niekiedy wymaga więcej klikania. Pomiędzy odległymi rejonami najwygodniej przemieszczać się za pomocą mapy (od pewnego momentu wyodrębnione są na niej jako osobne punkty również brama zamkowa, hol i szklarnia), którą trzeba najpierw nabyć w sklepiku w Willow Creek i która ląduje w ekwipunku (oraz pod klawiszem M). Adrian nadal prowadzi dziennik (jego ikonka znajduje się w prawym górnym rogu ekranu, można go też przywołać klawiszami D lub J), zawierający zadania do wykonania, opisane w sposób niejednokrotnie nakierowujący na właściwy trop. W prawym górnym rogu ekranu oprócz dziennika mieści się też reszta menu (główne ukryte jest również pod klawiszem ESC), w tym ikonka lupki, ujawniająca wszystkie aktywne miejsca w danej lokacji (ten sam efekt da się uzyskać spacją, same wyjścia – klawiszem E, a same hotspoty – klawiszem H). Pod klawiszem F9 kryje się szybki zapis rozgrywki. Strona: 3 Black Mirror III – Poradnik GRY-OnLine W opcjach gry można wybrać jeden z czterech proponowanych kursorów (w tym kursor z pierwszego Black Mirror) oraz odznaczyć bądź zaznaczyć wyświetlanie napisów i punktów interakcji, otrzymywanie porad (wyskakujące na fiszkach objaśnienia, dotyczące głównie interfejsu) i dodatkowych wskazówek (w tym ikonka dźwigni, umożliwiająca automatyczne zaliczanie trudniejszych układanek), a od pewnego momentu aktywować też tryb Wielkich Głów. Tradycyjnie w grze warto odblokowywać tzw. dodatki, do obejrzenia potem w stosownej zakładce głównego menu. Są to 24 obrazki z gry (Zdjęcia), 33 filmiki przerywnikowe (Nagrania) i 4 łamigłówki planszowe (Minigry). W jaki sposób zebrać komplet bonusów, wyjaśniam dokładnie w rozdziale Dodatki. Poza tym w opisie poszczególnych zadań zaznaczone są wszystkie sytuacje, kiedy można dokonać owych nadprogramowych odkryć. W trakcie gry bohater może zginąć (raz w każdym z pięciu rozdziałów i aż czterokrotnie w ostatnim). Na szczęście program chwilę przedtem zawsze dokonuje automatycznego zapisu stanu rozgrywki. Jeśli chcesz przygotować się na to, co złego może spotkać Adriana, w każdym rozdziale masz szansę zadzwonić do wróżki. Przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku bohatera, wyróżnione są w poradniku kolorem czerwonym, bonusy kolorem niebieskim, a rozwiązania zagadek i istotne uwagi pogrubieniem. Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (www.gry–online.pl) Strona: 4 Black Mirror III – Poradnik GRY-OnLine Rozdział 1 N a r e s z c i e w o l n y ! Po rozmowie z inspektorem Spoonerem (ktoś wpłacił za Adriana kaucję) przejdź do cel po swoje rzeczy (w lewo). Wejdź do pierwszej celi przez otwarte drzwi po lewej i rzuć okiem na szafkę (w głębi, na prawo od sedesu). Znajdziesz ołówek, natomiast nie będzie dziennika. Zapytaj o to Matta, aresztanta z sąsiedniej celi (nagranie nr 4). Odzyskawszy część kartek z dziennika, wróć do policyjnego biura (w lewo). Po podpisaniu stosownych dokumentów i otrzymaniu wizytówki adwokata – pana Jonesa znajdziesz się na zewnątrz. Podejdź do budki telefonicznej przytulonej do boku budynku po lewej i zadzwoń do swego prawnika (użyj jego wizytówki na telefonie wewnątrz budki). Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy. Strona: 5 Black Mirror III – Poradnik GRY-OnLine Następnie zwróć uwagę na karteczkę wetkniętą za pręty otwartych drzwi budki telefonicznej. Weź ją – to wizytówka wróżki. Skorzystaj z niej i zadzwoń pod podany numer (identycznie jak poprzednio). Dowiesz się, że Adrianowi grozi śmierć – zostanie rozszarpany przez dzikie bestie. Jednak zdoła tego uniknąć, jeśli będzie trzymać się od nich z daleka. Jak się zapewne domyślasz, rozmowy z wróżką to swego rodzaju podpowiedź, w jakich okolicznościach może bohatera spotkać zgon w danym rozdziale. Strona: 6 Black Mirror III – Poradnik GRY-OnLine Z d o b y ć a k t a p o l i c y j n e c z . 1 Wróć na posterunek – Adrian chce przejrzeć swoje akta. Zagadnij na ten temat (i inne) Spoonera – oczywiście okaże się, że nic z tego. Być może posterunkowy Zak, byłby bardziej skłonny do współpracy, ale inspektor nie pozwala z nim nawet porozmawiać. Trzeba zatem jakoś wywabić Spoonera z komisariatu. Wróć na rynek i udaj się do kawiarni (budynek po prawej). Przyjrzyj się gablocie na ladzie. Porozmawiaj ze stojącą za barem Denise – zapytaj ją między innymi o pączki (temat kawy na razie pomiń). Dowiesz się, że są w magazynie zarezerwowane przez inspektora, który powinien się już po nie zjawić. A zatem konieczny będzie mały sabotaż. Potrzebujesz do tego pewnego rekwizytu. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Black Mirror III - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: